Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyyhän jonkun ne piirikunnallisen tason tulokset nostaa.. muutenhan Hautala nostelis ihan yksin SM:issä!Haluat leikkiä jotain urheilijaa jollain piirikunnallisen tason tuloksilla? JTO haluaa kunnian itselleen valmentamalla?
Joo. Yritti olla hauska. Ei onnistunut.Täytyyhän jonkun ne piirikunnallisen tason tulokset nostaa.. muutenhan Hautala nostelis ihan yksin SM:issä!
aijai... kaikenlaisia... Juu toki kunnian perässähän sitä mennään oikein laukalla ja kieli vyön alla. Sen takiahan mä jatkuvasti julkaisen somessakin juttuja valmennettavieni tuloksista ja menestyksistä. Juuei. Mutta onnea vaan valitsemallasi tiellä. Mäkin olen tietävinäni kovasti kaikenlaista jatkossakin. (Entäs minä? Olinkos mä yhtään ny hauska?)
Minulla katkesi vasemman hauiksen pitkä pää reilu vuosi sitten. Ei puhettakaan että uskaltaisi ristiotteella enää vetää maasta. Kiristää melkoisesti just siitä kohtaa mistä meni. Myötäotteella ei tunnu mitään.Valtavan kokonen ukko. Tuo on kyllä harmillisen yleistä että vastaotteen puoleisen käden hauis pettää. Näytti että Pavlokin lähti nostaa käsi ihan snadisti koukussa. Näinköhän noihin auttaa jos käsi on täysin suora ojentaja jännitettynä? Vai onko myötäote ainut mikä vähentää riskiä.
Minulla katkesi vasemman hauiksen pitkä pää reilu vuosi sitten. Ei puhettakaan että uskaltaisi ristiotteella enää vetää maasta. Kiristää melkoisesti just siitä kohtaa mistä meni. Myötäotteella ei tunnu mitään.
Tyypin kanava on CoachRandy. Melkoinen valmentaja. Ja sillä on oikein Patreon-sivukin.Mitä helvettiä . Oletin thumbnailia läpäks, mut olin vääräs. Täytyy sanoo, etten tunne mitään sääliä vaan tällaset on tieteellisesti jo mielenkiintosta katottavaa.
Tällähän on pakko olla selässä joku synnynnäinen vikaki jo, vai vetääkö vaan sit niin vituiks oikeesti. y En oo ikinä nähny hirveempiä kyykkyjä, enkä tienny et ne voi ees näyttää tolta.
View: https://www.youtube.com/watch?v=14lh-ACJYtk&ab_channel=CoachRandyCoachRandy
Mitä helvettiä . Oletin thumbnailia läpäks, mut olin vääräs. Täytyy sanoo, etten tunne mitään sääliä vaan tällaset on tieteellisesti jo mielenkiintosta katottavaa.
Tällähän on pakko olla selässä joku synnynnäinen vikaki jo, vai vetääkö vaan sit niin vituiks oikeesti. y En oo ikinä nähny hirveempiä kyykkyjä, enkä tienny et ne voi ees näyttää tolta.
View: https://www.youtube.com/watch?v=JAjAw8LVwfA&ab_channel=CoachRandy
Jtn häikkää tossa rangassa on.
Jos siitä tuntuu hyötyä olevan niin ehdottomasti kannattaa tehdä. En tiedä mikä siinä on että toisilla kestää ja joillain ei. Itse suosittelen kyllä jos ei kilpaile, niin vetää myötäotteella ja remmeillä. Tulee tasaisempi kuormituskin kropalleJoo ei varmaa loukkaantumisen jälkeen. Meinasin että ennen loukkaantumista jos vedossa aina jännittäisi ojentajat eli hauikset ei ole silloin jännityksessä. Ite olen noin tehnyt pitkään. Vähentää haba repeämän riskiä.
Tai kilpailee tai ei, niin käyttää sormilukkoa. Itse kun sen opettelin, niin ei viitsi enää ristiotteella vedellä yhtään, eikä ole edes minkäänlaista tarvetta.Itse suosittelen kyllä jos ei kilpaile, niin vetää myötäotteella ja remmeillä. Tulee tasaisempi kuormituskin kropalle
Jos siitä tuntuu hyötyä olevan niin ehdottomasti kannattaa tehdä. En tiedä mikä siinä on että toisilla kestää ja joillain ei. Itse suosittelen kyllä jos ei kilpaile, niin vetää myötäotteella ja remmeillä. Tulee tasaisempi kuormituskin kropalle
Joo just tuota tarkoitinkinItse kun en kilpaile niin vedän remmeillä. Hommasin parikymppisenä jäätävän lihasepätasapainon selkään vetämällä ristiotteella aina samoin päin.