POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Nätin näköisiä kyykkyjä tällä Heinosella. Ja voimaa tietysti jaloissa älyttömästi.

Komeeta katottavaa se on kun syvästä kyykätään, eikä leveällä asennolla niin, että saa arpoa täyttyikö syvyyskriteeri juuri ja juuri vai ei.

Aika outoa kyllä tuommonen suhde, jos se on paikkansa pitänyt. Siinä pitää olla hemmetisti ylivahva loppuojennus ja se rinnaltalähtö on sitten perustunut pelkkään elastisen energian hyödyntämiseen. Todennäköisesti ollut vielä foamia tms. pehmustetta paidan alla, niitäkin on yu-puolella nähty. Todennäköisesti melko lihava heppu ollut, kun sillon vielä saadaan läskiin upottamalla hyvä hyöty siitä pompusta. Itse sain noin 200 kilon painoissa perseen nostamisesta ja pompusta noin 5kg etua vrt. kisanostoon. Itse pidän 280kg pitämistä suorilla käsillä jo vaativampana suorituksena melkein kuin 190kg kisapenkkiä.
Sä olet sitten jonkun sortin toinen ääripää jos runkkupenkin ja kisoissa nostetun stoppipenan ero vain 5kg ! Huh huh !

Sä olet sitten jonkun sortin toinen ääripää jos runkkupenkin ja kisoissa nostetun stoppipenan ero vain 5kg ! Huh huh !

Menee OT:ksi sinällään, mutta käytän esimerkkinä ensimmäisen 200 kilon runkkupenkkini videota (vuosi 2013). Siinähän oli sekä pomppu että perseennosto mukana. Siinä oli kolmisen viikkoa aiemmin 192,5kg kisatulos alla ja olin nousukunnossa, koska olin vaihtanut otteen kapeahkosta täysileveään. 195kg oli ollut salienkka (runkkupenkki) ennen sitä kisaa. Joten sellainen 5kg lienee ollut ero. Toki nostin kisoissa sitten aina eri tyylillä, siis hitaammalla laskulla ja paremmalla kontrollilla. Mutta kyllä se kisatulos nousi aina samassa suhteessa mitä runkkupenkki. Jäi mieleen kun pakkiksella asiantuntijat (jotka ei tienny minun kisatuloksia) pätivät ettei 180 kiloa lähtisi tuon perusteella merkistä. Tulikin tuosta videosta mieleen kun en enää muista niin tuoreesti noita vanhoja nostotekniikoitani, että mulla oli jopa jonkunlainen kaari tuolloin kilpaa penkatessa kun nykyään en saa juurikaan. Pitääkin alkaa harjoitella liikkuvuutta taas enemmän :D Nykyään teen salinostot paljon puhtaammin kuin nuo, mutta vertailukohtaa ei tietenkään kilpailutuloksiin ole, kun en ole kilpaillut yli kuuteen vuoteen. En kuitenkaan ylipuhtaasti, niinkuin jotkut treenailee kaikki nostot ja toistot kisatyylin omaisesti.

View: https://www.youtube.com/watch?v=36tf9qiFJrs

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%

Normi vetotanko tuo on, Roguen cerakote värillä, ote vaan yleistä kapeampi. Jos oikein zoomailin, vain nimetön ja pikkurilli karhennuksilla.
Taipuu joo, mutta vapaasti voi mennä kokeilee 400+ rautaa ilman että koko käsi karhennuksella. Hyvin on gripin saanut pitämään, elokuussa vielä failasi 390 kisassa otteen takia, kisan jälkeen otti remmeillä 461.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom