Deleted member 40111
Selän kanssa ongelmia Tuomaksella? Tulis kova YT, jos vedon pystys normaalisti suorittamaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo kyllä nuo kehonpaino suhteet on miustakin täysin turhia. Ite oon noita pitänyt vaan tavotteina itselleni jotka haluan täyttää ja perus kuntosalipertille oikein hyvää "itsensä kanssa kisailua". Vedossa mm pääsin jo lähelle 3,5*kehonpaino ja se oli semmonen suoritus mihin olin tyytyväinen, mutta silti pidän moninkertaisen kovempana esim 120 kilosen miehen tekemään 350 kilon vetoa vs oma n.75kg / 260kg. Suhteessa kehonpainoon joo enemmän, mutta wilkseissä 75kg / 260kg on paljon vähemmän kun 120kg / 350kg.
Oon ottanu joskus 4x200 penkistä 99-kiloisena, mutta pidän 6x200 kovempana 110-kiloisena. Kun siinäkin jo näkee sen, että helpolla ei tule kehitys enää vaikka kympin ottaa massaa lisää. Toki ihan hyviä motivaattoreja nuo suhdekertoimet ja muut. Ei 150kg ole 100-kiloiselle penkissä ihmeellinen tulos, mutta 75-kiloiselle sitä voi jo hyvänä pitää. Noin niinkun kilpavoimailun näkökulmasta. Harrastelijallehan tuo 150kg on jo ihan "ok" rauta 100-kiloisellekin.
Joo kyllä nuo kehonpaino suhde jutut jne toimii motivaattorina oikein hyvin. Ja kyllä ne tosiaan suuntaa antaa. Jos kyykky on 2 x omapaino, penkki 1,5 x omapaino, veto 2,5 x omapaino, niin voi jo olettaa että näyttää siltä ett salilla on käyty![]()
Sitten on myös meitä, joilla se ei näy :D
Viimeisen kuukauden ajan on ollut jumia poikkeuksellisen paljon. Yritin silti yhtä aikaa päästä niistä eroon ja piikkailla kisaa varten ja viikko sitten vielä luulin että onnistuin, mutta kun otti raskaan kyykyn ja penkin alle niin pahasti jumissa oltiin taas. Mikä ei sinänsä toki yllätä yhtään jälkikäteen ajateltuna. Suomenennätykset jäi tällä kertaa tekemättä, mutta tuo penkki on uusi kaikkien aikojen kisaennätys mulle vaikka olen 20 kiloa kevyempi nyt, siihen on pakko olla tyytyväinen.Selän kanssa ongelmia Tuomaksella? Tulis kova YT, jos vedon pystys normaalisti suorittamaan.
Kiitos. Kyykky on ollut mulle ongelma jo vuosikaudet ja tulee varmaan aina olemaan. Teknisesti parempaan en pysty näillä lonkilla enkä enää jaksa yrittääkään. Ihan perus venyttelyä ja kävelyä.thompzon: komeeta jälkeä kaikesta huolimatta. sun kyykkyhän ei oo se taloudellisin ollenkaa, vaikka sulle ittelles varmahan paras. se on aikalailla lantion seutua ja selkää rassaavaa kamaa kumminki ja varmaan tuo haasteita. ookko mitenkä pitäny huoltoo tuan suhteen mukana?
Varmasti on esim. ig:ssa niitä kateellisia tai mitä se nyt tässä tapauksessa onkaan, jotka oikeasti yrittävät lynkata tai vähätellä noiden suoritusten arvoa. On minullekin pokkana tultu väittämään humalaisten toimesta, että 140kg penkki 70-80 kiloisena on paljon kovempi tulos kuin reippaasti yli 200kg isommalta mieheltä. Kuittasin, että itse nostelenkin kiloja enkä prosentteja, vaikka olenkin aivan liian laiha penkkituloksen optimoimista ajatellen. Kyllä jotkut ihmiset ovat oikeasti täysin ajattelukyvyttömiä ja muiden suorituksia täytyy vähätellä joillain aivopieruilla, vaikka kyseessä olisi maailman vahvin ihminen (esim. juuri tällä kehonpainolla).
Imho ihan hyvä muutos, superissa ei nyt muutenkaan noita pisteitä niin paljon painottaa kun on se vaan ihan eri juttu kun ei ole painorajaa minkä rajoissa nostot pitää tehdä ja läskiä voi kerryttää minkä vain kestää kantaa kunhan tulos nousee. Omasta mielestä 830@83 on vaan kovempi kuin 1105@182
Wilks:eissä on ihan omat valuvikansa, kun miehissä pisteet lähtee nousuu oliko se 203kg kehonpainon jälkeen yt:n pysyessä samana/laskiessakin.
Hyvännäköisiä vetoja !No huhhuh, minkänäkösiä vetoja. Luulis et jättäis turhat hölmöilyt pois loukkaantumisriskin takia.