Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä luin tuon enemmänkin humoristisena tekstinä kuin oikeana vertailuna. Kyllä sen jokainen ymmärtää ettei se ole noin suoraviivaista. Onhan se tavallaan hauska ajatella, että mä pystyn kehonpainoon suhteutettuna parempaan suoritukseen.Super on vähän eri laji kuin alemmat painoluokat, ei kannata vertailla suhteessa kehopainoon. Kova tulos silti kun ei ole edes päälaji hänelle, all-time 10. yhteistulokseltaan ja selkeesti rahkeet +1150 tulokseen.
1100 kiloahan on Hafthorilta...
5,5 x omapaino yhteistulos!Eiks se ole sama kuin seiskavitonen tekis 412,5. Siihen kuitenkin mahtuis satkun penkin jälkeen reilun puolentoista sadan kyykky ja veto.
Eiku sitä vaan, että poika on potra.
Mä oon aina ollu siinä uskossa,että ilman muuta kaikki voimamiehet tekee myös niitä perinteisiä voimanostoliikkeitä paljonkin.Yllätti kyllä, ettei enempää vetänyt. 1100 on joka tapauksessa hyvin lyhyellä lajispesifillä harjoittelulla todella kova tulos.
Tottakai tekee, mutta on eri asia vääntää siihen voimamieslajeja kylkeen vrt. hieroa penkki-veto-kyykkyä miettimättä mitään muuta.Mä oon aina ollu siinä uskossa,että ilman muuta kaikki voimamiehet tekee myös niitä perinteisiä voimanostoliikkeitä paljonkin.![]()
Hyvä esimerkki, että mikään ei kelpaa. All time vahvimpia ihmisiä tällä planeetalla ja tuloksista kitistään. Ei tarvitse mikään ydinfyysikko olla tajutakseen, ettei +2m mies voi olla kovin vahva suhteessa kehonpainoon. Jos se Napoleon syndroomaista 160cm/60kg harrastelijaa lohduttaa, että vetää maasta enemmän suhteessa kehonpainoon kuin Thor, niin eikai siinä. Kansallisen tason naisnostajatkin on Thoria kovempia "jätkiä" tuolla logiikalla. Jos mennään maastavedossa yli 350 kilon tai penkissä pitkälti yli 200, niin ei ne raudat kovin monelta tahdo nousta vaikka kehonpainoa olisi tonni.
Kaikkea muuta kuin aamen tälle. Melkoista ihmisten aliarvioimista kuvitella, että ihmiset ihan tosissaan vertaisivat itseään Thoriin kehonpainon suhteen perusteella. No okei, ihmiset tosiaan pystyy olemaan aivan helvetin tyhmiä, mutta mä kyllä uskon, että näissä on suurimmilta osin kyseessä vain hassu ajatusleikki, tai sitten trollataan ja se näköjään osuu maaliin aika tehokkaasti. Sanoin mäkin olevani kehonpainoon suhteutettuna vahvempi ja se on kyllä aivan täysin totta, mutta jos joku kuvittelee mun sen takia pitävän itseäni vahvempana kuin Thor, niin se tyhmyys löytyy kyllä siltä puolelta. Kuten sanoin, niin ei kukaan luule, että voimatasoja voi verrata noin suoraviivaisesti. Tai no joku varmasti luulee, mutta pointti tuli varmaan selville?Aamen tälle!!
Kaikkea muuta kuin aamen tälle. Melkoista ihmisten aliarvioimista kuvitella, että ihmiset ihan tosissaan vertaisivat itseään Thoriin kehonpainon suhteen perusteella. No okei, ihmiset tosiaan pystyy olemaan aivan helvetin tyhmiä, mutta mä kyllä uskon, että näissä on suurimmilta osin kyseessä vain hassu ajatusleikki, tai sitten trollataan ja se näköjään osuu maaliin aika tehokkaasti. Sanoin mäkin olevani kehonpainoon suhteutettuna vahvempi ja se on kyllä aivan täysin totta, mutta jos joku kuvittelee mun sen takia pitävän itseäni vahvempana kuin Thor, niin se tyhmyys löytyy kyllä siltä puolelta. Kuten sanoin, niin ei kukaan luule, että voimatasoja voi verrata noin suoraviivaisesti. Tai no joku varmasti luulee, mutta pointti tuli varmaan selville?
Kyllä esim. tuolla instagramin puolella on ihan autenttista ihmettelyä, kuinka "noin iso äijä nostaa noin vähän". Valitettavasti pelkkien kehonpainokertoimien kautta tuloksia arvioivia tyyppejä löytyy reilusti, tosin vähemmän yllättäen ne tyypit harvemmin on mitenkään päin vahvoja.Kaikkea muuta kuin aamen tälle. Melkoista ihmisten aliarvioimista kuvitella, että ihmiset ihan tosissaan vertaisivat itseään Thoriin kehonpainon suhteen perusteella. No okei, ihmiset tosiaan pystyy olemaan aivan helvetin tyhmiä, mutta mä kyllä uskon, että näissä on suurimmilta osin kyseessä vain hassu ajatusleikki, tai sitten trollataan ja se näköjään osuu maaliin aika tehokkaasti. Sanoin mäkin olevani kehonpainoon suhteutettuna vahvempi ja se on kyllä aivan täysin totta, mutta jos joku kuvittelee mun sen takia pitävän itseäni vahvempana kuin Thor, niin se tyhmyys löytyy kyllä siltä puolelta. Kuten sanoin, niin ei kukaan luule, että voimatasoja voi verrata noin suoraviivaisesti. Tai no joku varmasti luulee, mutta pointti tuli varmaan selville?