POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Toi oli siis läppä. Kuulostaa silti aika erikoiselt. Joko mul ei riitä mielikuvitus kofeiinin puutteen vuoks, tai sit tos ei voi tehä ku ykkösiä tyyliin. Kerran kyykkäät tangon alas johki pinnoille, ni milläs nostat sen takas?

Sen painon kun laskee pinnoille, niin siitä voi sen jälkeen ottaa niitä painoja pois. On vähän helpompaa sen nostaa takasin ylös.

Edit. tai sitten kaksi henkilöä nostaa molemmista päistä.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Wheels on kyllä voimailun supermutantti, ei noita lahjoja voi käsittää.

Ois mielenkiintosta mitä tulis työntämällä telineestä? 2 markkaa iha paperia tollee ilman mitään jalkapotkua :O

Ens viikolla näköjään Thorin kanssa treenit ja mm. pään päälle tarkoitus punnertaa. Entisaikaan jos olit noin vahva niin et ikinä treennnut itseäsi vahvempien kanssa. Se potkii eteenpäin kun treenaa itseään vahvempien kanssa.

Yury Belkin tehnyt kovaa tulosta Boss of Bosses 5 :ssä:
400kg - 230kg - 410kg = 1040kg YT

Nätisti liikkuu varsinkin kyykky ja veto.
Noi Belkinin vedot ei ole kyllä edes vetoja. Naurettavan näköistä, vähän kuin nämä paljon kritisoidut penkit viiden sentin liikeradalla. Mutta minkäs teet, kun tuo ei ole säännöissä kielletty eikä kyseessä ole arvostelulaji. No, hiton vahva se on joka tapauksessa.

Komee veto ja varaakin näytti jäävän. Hyvin näyttää treenit kulkevan teikäläisellä. Onko mitään kisasuunnitelmia voimapuolella?

Kiva kun tännekkin postailet välillä.

Moikka! Olen kilpaillut nyt lisäpainoleuanvedossa ja voimapunnerruksessa. Lisäpainoleuanvedossa ainakin kisaan heti kun kisoja ilmestyy kisakalenteriin. Siinä yritän hivuttaa tulosta lähemmäs 100 kiloa.

Mulla on ollut noita jalkavammoja (takareisi revennyt irti yläpäästä, oikean polven kierukkaleikkaus epäonnistui, josta seurasi komplikaatioita), mutta nyt olen onnistunut hivuttamaan kyykkyä vähän ylöspäin. En pitäisi mahdottomana debyyttiä IPF:n klassisessa voimanostossa ensi vuoden aikana!

Noi Belkinin vedot ei ole kyllä edes vetoja. Naurettavan näköistä, vähän kuin nämä paljon kritisoidut penkit viiden sentin liikeradalla. Mutta minkäs teet, kun tuo ei ole säännöissä kielletty eikä kyseessä ole arvostelulaji. No, hiton vahva se on joka tapauksessa.
Mitä kiellettävää tuossa sitten oikein olisi ? Täysin lajin ja liiton sääntöjen mukaisia nostoja.
Jos kyse on sumosta yleisesti vedon muotona, harvassa on siitä valittavat jotka kykenee sillä vetämään kunnolla :rolleyes: Yleensä liian vaikeaa tai vaatii liikaa työtä.

Videoksi sumo-vetäjän 2x365, belkinin paras nettiin päätynyt kapea veto taitaa olla edelleen 3x350

View: https://www.instagram.com/p/BnAcCopD3xP/?taken-by=doctor.deadlift

Mitä kiellettävää tuossa sitten oikein olisi ? Täysin lajin ja liiton sääntöjen mukaisia nostoja.
No eihän siinä ole muuta vaihtoehtoa ole kuin kieltää sumo, mutta enhän mä sanonut, että jotain pitäisi kieltää. Ja totesin myös, että ihan sääntöjen mukaisia ne nostot on. Saa mulla silti olla mielipide, että näyttää hölmöltä kun tanko nousee maasta viisi senttiä.

Saa mulla silti olla mielipide, että näyttää hölmöltä kun tanko nousee maasta viisi senttiä.
Saa olla mielipide ihan vapaasti, 5 senttiä on vaan hölmö mielipide

View: https://www.instagram.com/p/Ba4WKzqDRij/

Sumosta pitää myös tajuta että lähtöasento ei ole mitenkään optimaalinen voimantuoton kannalta ja nostomatka ei ole kaiken määräävä tekijä. Kapean asento on optimaalinen ja siksi vertikaalin hypyn lähtöasento sama.

Sitä voi ihan jokainen kapella vetävä kokeilla, laita tankoon kapean vedon maksimi ja vedä sillä kymppi sumona. Sitten lisää 20% rautaa ja sillä ykkönen. Onnistuu kaikilta koska sumo helpompi ja huijausta.

Mikä ihmeen tanko toi ees on, ja kuuluuko sen tehä tolleen, vai menikö paskaks :D?
Texas deadlift bar. Tuossa tonnin vedossa remmeillä kädet normaalia kapeammalle, silennykselle asti. Sitten sopivia levyjä niin että hihat viimeistä senttiä myöden täynnä => maksimoitu vetotangon taipuminen = Youtube show-video.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom