POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Eric ottaa aina vähän loukkia ja sitten ollaankin taas yhtäkkiä tuhannen paunan Raw /with dad sarjapainoissa. Tässä tapauksessa Eric on myös jännästi lähtenyt hakemaan uutta kehitystä selkeästi pidemmillä sarjoilla, ja suorilta tuplannut sarjapituudet.

Eric ottaa aina vähän loukkia ja sitten ollaankin taas yhtäkkiä tuhannen paunan Raw /with dad sarjapainoissa. Tässä tapauksessa Eric on myös jännästi lähtenyt hakemaan uutta kehitystä selkeästi pidemmillä sarjoilla, ja suorilta tuplannut sarjapituudet.

jotenkin paistaa läpi lilliebridgen halveksunta? :D kyllä mä arvostan ainakin äijän suorituksia, on ne niin järkyttävän kovia. Ihmeen tiukalle veti toin kakkosnoston, kun yleensä on jättänyt hyvinkin varaa toistoihin.

jotenkin paistaa läpi lilliebridgen halveksunta? :D kyllä mä arvostan ainakin äijän suorituksia, on ne niin järkyttävän kovia. Ihmeen tiukalle veti toin kakkosnoston, kun yleensä on jättänyt hyvinkin varaa toistoihin.

Ovathan nuo suoritukset toki kovempia kuin kellään, mutta kyllä mulla vaan muistuu mieleen kaikki tuon jengin tekemät typeeryydet ja epäkunnioittava käytös. Lisäksi raw with dad on edelleen niin hauska juttu että pakko se on aina mainita kun on mahdollisuus.

Kuvatekstissä selitys, miksi se toka toisto tuli ylös niin nihkeästi.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ

Robb Philippus 909 paunaa eli 412kg. Ensimmäinen yritys tästä painosta vielä epäonnistui ja toisessa yrityksessä ensimmäisessä walkoutissa meinasi käydä huonosti, mutta silti mies onnistui lopulta.

^ No huh huh. Hyvin kyllä keräs ittensä tuon jälkeen, koska ton jälkeen on varmasti ollut henkinen puoli kovilla.

Edit. Jaa, no nyt vasta huomasin, että sehän olikin näköjään itsekin tuosta maininnut kuvatekstissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom