POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Siinä on sellainen etuoikeutetun lahjakas kaveri, että hän voisi vaikka sanoa, että ei ole rahaa, ei naisia, ei lukupäätä ja itse asiassa minulle on tehty lobotomia - silti suurin osa pakkislaisista miehistä haluaisi vaihtaa osia. :D

Minua ihmettää sitä että siellä vedettään yksi kovimmista rawvetoja suomessa kautta aikojen. Ja nostaja on vielä 21v kloppi joka luultavasti on ns lifetimedrugfree. Ja sitten porukka salissa istuu kun hautajissa. Hyi että. Kyllä Hautala olisi ansainnut vähän kannatusta sekä noston jälkeen aploodeja!

Otan hattuni päästä ja kummaran!!!!

Minua ihmettää sitä että siellä vedettään yksi kovimmista rawvetoja suomessa kautta aikojen. Ja nostaja on vielä 21v kloppi joka luultavasti on ns lifetimedrugfree. Ja sitten porukka salissa istuu kun hautajissa. Hyi että. Kyllä Hautala olisi ansainnut vähän kannatusta sekä noston jälkeen aploodeja!

On kyllä häpeällistä käytöstä.

Ihan samaan kiinnitin itsekin huomiota. Jätkät kyräilee omissa oloissaan eikä reagoi mitenkään, vaikka luultavasti "tuttuja" ovat.:wtf:

Thompzonin videoita tulee kyllä kateltua, mää oon ihan fani kyllä:D

Aikamoinen myrskyvaroitus.
Hassusti tuo vyö, osaako joku (mies itse?) sanoa miksi tolleen?

Parempi olla hissun kissun ettei jury hylkää... Hah

Joku sen VIP puolella sanoikin jo että etusivullehan tommonen veto pitäisi olla. Onneks ei täällä päin tommosia ole. Vituttas pian ku ite vetää naamapunasena ja sit toinen tulee ja laittaa 200kg lissää levyjä.

Joo onhan Thompzonilla lahjoja, mutta reenaa kyllä myös hyvin. Voimareenissä nyt vain on tuo työ todella tärkeää. Toiset saa tulokset kyllä helpommin, mutta uskaltaisin väittää ettei ilman kovaa duunia kannata kauheesti 300 kilon kyykyistä haaveilla vaikka olisi miten lahjakas :)

Kirjottelinkin tuolla FBn puolella, että PK-kauden jälkeen tehtyjä nostoja ilman kovempia nostoja lupaa hyvää KUNHAN pysyy ehjänä. Isoissa pojissa tuo volyymin ja palautumisen syklitys on hieman mystisempää kuin pienillä pojilla :) Mutta itse ootan Tuomakselta nuo nostot vielä tuonne kisoihin ja mielellään himppu vielä lisääkin.

Joku sen VIP puolella sanoikin jo että etusivullehan tommonen veto pitäisi olla.

Eihän sitä nyt sinne voi laittaa, siellä autetaan Tonttuja ja siel on Wileniuksen 160kg !!!! vipuvarsisoutu.

Hurjat on raudat nuorella miehellä, paljon parantu ennätykset? Ove Lehto taitaapi menettää ainakin raw valtikan -120kg sarjassa.

Hurjat on raudat nuorella miehellä, paljon parantu ennätykset? Ove Lehto taitaapi menettää ainakin raw valtikan -120kg sarjassa.

Menetti jo. Tuomashan tehtaili Kontulan kisoissa lokakuussa kasan Suomen ennätyksiä. Muun muassa tuon Ove Lehdon totalin. :thumbs:

Ja toivottavasti alkaakin näyttää paremmalta nuo nostot, onhan Tuomaksella maailman mahtavin koutsi :D (Ei vaan Henk.koht olen siis hel**n ylpeä Tuomaksesta :haart: )

Back
Ylös Bottom