Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minua ihmettää sitä että siellä vedettään yksi kovimmista rawvetoja suomessa kautta aikojen. Ja nostaja on vielä 21v kloppi joka luultavasti on ns lifetimedrugfree. Ja sitten porukka salissa istuu kun hautajissa. Hyi että. Kyllä Hautala olisi ansainnut vähän kannatusta sekä noston jälkeen aploodeja!
Minua ihmettää sitä että siellä vedettään yksi kovimmista rawvetoja suomessa kautta aikojen. Ja nostaja on vielä 21v kloppi joka luultavasti on ns lifetimedrugfree. Ja sitten porukka salissa istuu kun hautajissa. Hyi että. Kyllä Hautala olisi ansainnut vähän kannatusta sekä noston jälkeen aploodeja!
Otan hattuni päästä ja kummaran!!!!
Koska saan vyöstä parhaat kilolliset hyödyt noin. Tällä videolla on aika hyvin selitetty tuota tissivyötyyliä.Aikamoinen myrskyvaroitus.
Hassusti tuo vyö, osaako joku (mies itse?) sanoa miksi tolleen?
Otan hattuni päästä ja kummaran!!!!
Parempi olla hissun kissun ettei jury hylkää... Hah
Mutta itse ootan Tuomakselta nuo nostot vielä tuonne kisoihin ja mielellään himppu vielä lisääkin.Joku sen VIP puolella sanoikin jo että etusivullehan tommonen veto pitäisi olla.
Hurjat on raudat nuorella miehellä, paljon parantu ennätykset? Ove Lehto taitaapi menettää ainakin raw valtikan -120kg sarjassa.
285kg ja 345,5kg oli peeärrät ennen noita max testejä.Hurjat on raudat nuorella miehellä, paljon parantu ennätykset?