POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Laitetaas listaa tän hetken Suomen kovimmista raw-vetäjistä. Peltomaa, Hautala, Eirala, Niemi-Nikkola, Pulkkanen ja Varonen. Kaikki edellä mainitut n.350kg kisavetäjiä. Osa enemmänkin. Saa nähdä kellä kovin veto tälle vuodelle kuuluu. Kisoja on vielä jäljellä.

Eirala "uhos" eilen olevansa 360kg kunnossa parin viikon kuluttua, uutta ennätystä aion itsekkin metsästää kauden viimeisestä kisasta Pirkkalassa!!! Eri päivinä nostetaan mutta jos molemmat ottaa +350kg, niin olen tyytyväinen Suomen 110kg vetotasoon....

Eirala "uhos" eilen olevansa 360kg kunnossa parin viikon kuluttua, uutta ennätystä aion itsekkin metsästää kauden viimeisestä kisasta Pirkkalassa!!! Eri päivinä nostetaan mutta jos molemmat ottaa +350kg, niin olen tyytyväinen Suomen 110kg vetotasoon....

Tuli uhottua joo.. :D koitetaan pistää Peltomaalle vähän hanttiin. ;) jos kaikki menee niinkuin olen suunnitellut niin tulen punnitsemaan 360kg rautoja GPA MM kisassa. :)

Jp Eiralan Kyykky treeniä MM kisaan.

https://www.youtube.com/watch?v=n-WiShJ8bIo

Nostatko itse torstaina pelkän maven?
Onko missään tietoa ketä minäkin päivänä nostaa?

Nostatko itse torstaina pelkän maven?
Onko missään tietoa ketä minäkin päivänä nostaa?

Juu nostan torstaina ja pelkkä mave!!! Ennen tota GPA:ta on toi United strongmen u105kg worlds kisa Helsingissä ja pitäis vetää maksimi toistot 275kg:lla, siinä on yhdeksän päivää väliä joten ihan kevyt nopeus ennen kisaa ja loput Herran haltuun.

Facebookissa GPA-kisan sivuillla on kaikki nostajat laitettu esille ja myös kisa aikataulut löytyy sieltä...

Erään foorumilaisemme nostoja. Vittu mikä jätkä, ei voi käsittää ees.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
On tuo vaan jäätävää. Käsittämättömän voimageeninen (sana lainattu MrSiimalta) ukko. Se on yli 400 raw-veto joku kaunis päivä jos paikat kestää kasassa.

Back
Ylös Bottom