POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Onse ihmeellistä kun pro-nostaja kyykkää leveältä raakana. Ja menee sinne syvyyteenkin jopa pakkistuomareiden mielestä. Voisko tässä miettiä jo, että eihän ne niiden tulokset perustukkaan niihin briefseihin vaan, että ne on oikeesti vahvimpia jätkiä mitä löytyy ;)

Voisko tässä miettiä jo, että jos yks kaveri kyykkää syvältä leveällä niin ne muut ei yhtäkkiä olekaan naurettavan vajaita pyllistyksiä joilla ei ole mitään tekemistä kyykkyjen kanssa?

Onse ihmeellistä kun pro-nostaja kyykkää leveältä raakana. Ja menee sinne syvyyteenkin jopa pakkistuomareiden mielestä. Voisko tässä miettiä jo, että eihän ne niiden tulokset perustukkaan niihin briefseihin vaan, että ne on oikeesti vahvimpia jätkiä mitä löytyy ;)
En menisi tästä edestä katsottuna sanomaan, että olisi oikeassa syvyydessä, tai on se yli syvä jo pro puolen kyykyksi.

- - - Updated - - -

http://youtu.be/_sAu2tfKNsw tossa toi Virtasen leveä kyykkyasento, tosta ei kunnolla näe sitä asennon hakua, mutta muistan ku VHS:ltä noita kisojen muita Jarmon kyykkyjä katseltiin, niin rajun näköistä se asennon haku. Tossahan toi kyykky jäi kyllä korkeaksi, sitä on täälläkin puitu...
Tämä olisi pitänyt hylätä, näytti vielä paikan päällä katsottuna korkeammalta.

Someroja teki 810kg YT:n Raw Pohjanmaa-kisassa, oli pisteissä kolmas. J-P Eirala voitti 840kg YT:llä. Penkissä Veikko Yli-Rajala voitti 237,5kg tuloksella, Allan Jokinen tuli toiseksi.

Someroja teki 810kg YT:n Raw Pohjanmaa-kisassa, oli pisteissä kolmas. J-P Eirala voitti 840kg YT:llä. Penkissä Veikko Yli-Rajala voitti 237,5kg tuloksella, Allan Jokinen tuli toiseksi.

110 kg kova tulos kyllä sompilta. Varsinkin kun penkki todnäk. vielä kaukana siitä mitä se vois olla. Oranki, ota gainomax tai jotain. Mä en jaksa enää.

Jeps.. Laittelen videot nostoista ensviikolla.. :) mulla oli itellä paino 109.2kg 275-230-335 YT: 840 (Sompilla oli painoa muistaakseni 112.5kg 300-190-320) kokeilin viimeseen vetoon 350kg mutta oli vielä liikaa.. polvien päälle nousi mutta mutta..!! enskerralla sitte.. ;) Tällevuoteen tehään AINAKI se 860kg yt -110 sarjaan.. ;)

- Eirala

Jeps.. Laittelen videot nostoista ensviikolla.. :) mulla oli itellä paino 109.2kg 275-230-335 YT: 840 (Sompilla oli painoa muistaakseni 112.5kg 300-190-320) kokeilin viimeseen vetoon 350kg mutta oli vielä liikaa.. polvien päälle nousi mutta mutta..!! enskerralla sitte.. ;) Tällevuoteen tehään AINAKI se 860kg yt -110 sarjaan.. ;)

- Eirala
Sä pystyt varmasti ottamaan sen 900 kg:n raw totaal melko piankin ;)

Tässä olis mun nostot RawPohjanmaa kisasta.. :

Soppelisti on kerääntyny tuota voimanpaskaa :wtf:

Monella on nuita sportcraftin polvitukia, nuissa kisoissa päällä, mitetin tuossa vain että eikö niistä saa vähän hyötyäkin kyykkyyn? Perhanan syviä kyykkyjä jokatapauksessa!!

Mitä noita tuomareita tosta näin, ei niille vajaat kyykyt kelpaakaan eli oikea linja. Tsemppiä matkalle kohti 900kg totalia. Eirala tai Enberg, kumpi ehtii ensin?

Soppelisti on kerääntyny tuota voimanpaskaa :wtf:

Monella on nuita sportcraftin polvitukia, nuissa kisoissa päällä, mitetin tuossa vain että eikö niistä saa vähän hyötyäkin kyykkyyn? Perhanan syviä kyykkyjä jokatapauksessa!!

Sanoisin että 5-10kg väliin, jos oikeen tiukat on kyseessä.

Esimerkkinä kun viime vuonna kuntouttelin polvea ja pidin 2xsingle neopreeninlämppäreitä vasemmassa jalassa, niin ne ei ole lähelläkään noita tuplatukia...

Niistä lisäkiloista en tiedä, että vaikuttaako se siihen (minulla).. pystyn kyykkäämään ilman sportcraftejakin samat raudat, mutta polvi vikaisena, käytän oikein mielelläni nuita.. ilman sportcrafteja polvet tulevat Vi#un kipeiksi.. mutta kyllähän se varmuutta tuo nostoon kun polvessa ei paineen tunnetta ole.. :) että kyllähän nuo tukevat "lämppärit" on.. :) Mutta Hyväksytyt Lämppärit monissa Raw kisoissa.. Siteillä en ole koskaan kyykännyt.. ne taitaa joillekkin tuoda niitä "lisäkiloja" oikein käytettynä....

- - - Updated - - -

niin ja eipähän jää epäselväksi tuomareille, että jos tulee ylös että onko syvyyttä tarpeeksi.. minulle on helpompi kyykätä syvältä kuin pinnasta.. :)

Mää oon aina kuvitellu, että Peki on pelkästään penkkimiehiä. En enää kuvittele sellasia, jeah!

Joo, komeita nostoja pekiltä, erityisesti kyykyt! Ei jäänyt syvyydestä epäselvyyttä varmasti kenellekään.

Back
Ylös Bottom