Klassisen (raw) voimanoston yleistyttyä tuntuu että kynnys kilpailla on alentunut monella, itseni mukaan lukien. Ongelma vaan on se ettei minulla ole hajuakaan miten toimia. On IPFää ja WPOta ja FPOta ja jossain saa roinata ja jossain ei ja varusteita on niin helvetisti jossain ja jossain taas kilpaillaan ilman varusteita.
Itseäni kiinnostaisi siis rawina kilpaileminen. Ihan vain itseäni vastaan ainakin ensin. Natu olen joten mulle on aivan sama missä liitossa kilpailen sen puolesta. Toisaalta ei mua haittaa vaikka muut nostaisi mälli päällä, ei pitäisi vaikuttaa omiin tuloksiini millään tapaa. Haluaisin lähinnä tietoa miten toimia että pääsisi skabaamaan jossain vaiheessa? Millaisia kisoja suosittelette alkuun jne?
Pahoittelut jos tällainen keskustelu jo löytyy, mä en sitä löytänyt.
Itseäni kiinnostaisi siis rawina kilpaileminen. Ihan vain itseäni vastaan ainakin ensin. Natu olen joten mulle on aivan sama missä liitossa kilpailen sen puolesta. Toisaalta ei mua haittaa vaikka muut nostaisi mälli päällä, ei pitäisi vaikuttaa omiin tuloksiini millään tapaa. Haluaisin lähinnä tietoa miten toimia että pääsisi skabaamaan jossain vaiheessa? Millaisia kisoja suosittelette alkuun jne?
Pahoittelut jos tällainen keskustelu jo löytyy, mä en sitä löytänyt.
Hyviä tuloksia ovat!
laitettua alulle kilpaharrastaminen. Ens vuojen puolella sitten kunnolla kisaamaan