Voimanostossa kilpaileminen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikä tuossa nyt sitten on muuttumassa? Tukea antavat varusteet ei ennenkään ole saaneet olla minkä merkkisiä tahansa. Ei tuolla ennenkään ole mielestäni puhuttu esim. klassisessa nostamisessa käytettävien trikoiden merkeistä mitään. Vyöt, siteet ja polvilämppärit on pitänyt olla listalta jo ainakin tämän vuoden ajan.
Lukitaanko vastaus? Ennen (en tiedä miten tänä vuonna oli, saatat olla oikeassakin) oli niin että IPF mittojen mukaan valmistettiin vöitä, jotka eivät mistään IPF listoilta löytyneet ja ne hyväksyttiin mittojen täyttyessä sen kummempia kyselemättä. Toki logoja ei saanut näkyä missään.

Edit:
Käytännössä vyöstäkin on voinut "väärän" logon peittää teipillä. Tiedä sitten tiukkeneeko säännön tulkinta ensi vuonna. Pitäisi varmaan olla itsekin siitä selvillä kun tuomarikortti löytyy taskusta. :)

Nyt kun jatkoit kirjoittamista niin joo, näin oli vielä tänä vuonnakin ilmeisesti. Kankaanpään kisoissa viikko takaperin muutamat olivat jostain halvemmasta vyöstä peittäneet logon teipillä ja ei ollut ongelmaa. Ensi vuonna vähän tiukempi linja ainakin vöiden suhteen. Toivottavasti Metal nyt maksaa IPF:lle tarpeeksi ettei minun tarvitse uuteen vyöhön satsata.

Mikä tuossa nyt sitten on muuttumassa? Tukea antavat varusteet ei ennenkään ole saaneet olla minkä merkkisiä tahansa. Ei tuolla ennenkään ole mielestäni puhuttu esim. klassisessa nostamisessa käytettävien trikoiden merkeistä mitään. Vyöt, siteet ja polvilämppärit on pitänyt olla listalta jo ainakin tämän vuoden ajan. Käytännössä vyöstäkin on voinut "väärän" logon peittää teipillä. Tiedä sitten tiukkeneeko säännön tulkinta ensi vuonna. Pitäisi varmaan olla itsekin siitä selvillä kun tuomarikortti löytyy taskusta. :)

Minäkin tässä juuri pohdin että jos revin tuon logon vallan irti koko vyöstä, niin kukaan ei tiedä minä merkkinen se on. Vai pitääkö sitten erikseen tuolla listalla mainitun merkin näkyä vyössä?

Kyllä se niin luetaan, että vain listalla olevien valmistajien tuotteet hyväksytään. Logojen peittely ei auta. Ja se valmistajan logon tai muun vastaavan merkin pitää jatkossa näkyä. Rannesiteissähän tää on ollu pieni probleema, koska monella "laittomalla" valmistajalla on samanlaisia väri+raita -yhdistelmiä kuin hyväksytyillä valmistajilla.

Itse juuri hommannut metalin vyön (70€) jos tosiaan tuo ei ensivuonna enää kelpaa, niin sitte on kisattava ilman vyötä :/ uutta vyötä en ala hankkimaan kyllä ihan heti :(

Itse juuri hommannut metalin vyön (70€) jos tosiaan tuo ei ensivuonna enää kelpaa, niin sitte on kisattava ilman vyötä :/ uutta vyötä en ala hankkimaan kyllä ihan heti :(
Laitoin jo METAL SPORT sivustolle viestiä asiasta facebookissa, tosin viikonloppuna eivät välttämättä vastaile. Sanoin että ottavat yhteyttä IPF:ään mikäli sattunut joku kömmähdys. Jos ei niin huhhuh kun menee tarkaksi touhu. Syytkin siihen varmaan on, mutta minun ymmärrykseni ei riitä.

ei hätäillä vielä, saavat ison liiton kokouksen pöytäkirjat ja päätökset kirjattua niin asiat selkiävät lopulliseen muotoonsa.
välinesota kiihtyy myös raakapuolella, rehband valmistaa jälleen sinisiä 7mm lämppäreitä, titan uusinut oman tuotteensa,
joidenki valmistajien nostotrikoo antaa tukea melko paljon josta herää kysymys onko se jo luokiteltava varustepuolelle.
varustepuolen hyväksytyissä listassa on paljon tuotteita joita ei ole myynnissä edes valmistajien sivulla eli vielä on
paljon millä voi nyhtää rahat pois nostajilta

Laitoin jo METAL SPORT sivustolle viestiä asiasta facebookissa, tosin viikonloppuna eivät välttämättä vastaile. Sanoin että ottavat yhteyttä IPF:ään mikäli sattunut joku kömmähdys. Jos ei niin huhhuh kun menee tarkaksi touhu. Syytkin siihen varmaan on, mutta minun ymmärrykseni ei riitä.
Raha

Onpas todella sekavaa. Svnl:n sivuilla puhutaan kansainvälisistä kisoista, mutta tuossa englanninkielisessä sanotaan että myös paikallisissa kisoissa. Toisaalta puhutaan "supportive" vatusteista, eli tarkoitetaanko tässä nyt vain varustepuolta.

JOS tosiaan tuo lista tulee myös raw-kansallisiin kisoihin menee aika monella trikoot vaihtoon kun tällä hetkellä varmaan 75% tuntuu nostavan adidaksen painonnostotrikoissa. Sit ku tarkemmin ruvetaan viilaa pilkkua niin pitääkö kengistäkin peittää kolme raitaa kun sehän on selvästi väärä logo. Onko IPF:ää ja varustevalmistajia ruvennut harmittamaan kun varustepuoli kuihtuu niin pitää sitten pakkosyöttää nyt sitten Titanin vyöt ym.

Itse kyllä uskon että kansallisissa kisoissa tilanne jatkuu kuten ennen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom