voimanostoa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ke70
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

ke70

Banned
en saanu silimiin mitään hyvä voimanostoohjelmaa/ohjetta eli voisko jou heittää jonkun hyvän alotus reenin millä lähetää liikkeelle? meinaan ei tuo crossfit ollu mun juttu ja haluaisin saada tulosta lisää eli enemmän rautaa tankoon. olen kyy reenannu joo 13vuotta MUTTA tulokset romahti roimasti kun pudotin painoa 54kg esim penkki 140-85 :D eli vinkkiä kaivataan jos joku kehtaa reeniohjeita heittää?

en saanu silimiin mitään hyvä voimanostoohjelmaa/ohjetta eli voisko jou heittää jonkun hyvän alotus reenin millä lähetää liikkeelle? meinaan ei tuo crossfit ollu mun juttu ja haluaisin saada tulosta lisää eli enemmän rautaa tankoon. olen kyy reenannu joo 13vuotta MUTTA tulokset romahti roimasti kun pudotin painoa 54kg esim penkki 140-85 :D eli vinkkiä kaivataan jos joku kehtaa reeniohjeita heittää?
http://www.pakkotoisto.com/voimailulajit/22068-voimaohjelmia/ 25 sivuu aiheesta, varmaan sieltä joku löytyy sullekki.

oliha siel paljo hyviä ohjelmia mut emt minä oon kyy omaa mielee testannu nuita kaikkia ja tuntuu et junnaa vaan?? vai enkö vaa sit handlaa vai voiko tuo laihdutus syyä näi rankasti et se saatana ottaa sit aikaa etpäästää takas sihe penkkii 140kg kyykky kyy o kohallaa 200kg meni viel toisviikol ainaki ja MV 140kg. mut penkkitulos olis kiva saaha ylös kaikki muut onki suunnillee halutussaan

siis ja kokeilulla meinaan olen kokeillu kaikkia mitä oli ekansivun linkkeinä. noo mutta jatkan perehtymistä kelejuttaa vaan kun laihutti nii PAM kaikki alhaalla :D

siis ja kokeilulla meinaan olen kokeillu kaikkia mitä oli ekansivun linkkeinä. noo mutta jatkan perehtymistä kelejuttaa vaan kun laihutti nii PAM kaikki alhaalla :D

Onhan se nyt sanomattakin selvää, että noin suuri painonpudotua vaikuttaa väistämättä jonkin verran voimatasoihin. Ja vielä enemmän mitä nopeammin pudotat. Sinuna yrittäisin olla maltillisilla +kaloreilla esim. +200kcal/päivä ja huolehtisin tarpeellisesta proteiinin saannista. Treenissä pitäisin pääliikkeiden toistot siinä 3-6 haarukassa ja apuliikkeissä ehkä se 5-10. Pyrkisin nousujohteisesti kasvattamaan joko painoja tai toistoja. Kyllä ne tulokset nousee kun vaan treenaa. Hermotusta kannattaa treenata, se saa ihmeitä aikaan. Ja veikkaan, että lihasmuistin avulla tulokset saattavat nousta aluksi äkkiäkin.

juu no sanotaanko notta paino putosi alle 12kuukaudessa tuon 54kg. ja kun olen kokeillut tuota esim 5x5 taktiikkaa niin tuntuu et painot junnaa samassa kokoajan siis penkissäkin esim kyykkyyn auttoi 5x5 ohjelma ja siinä se sitten olikin. mutta voisi ihan kokeilla tätä Teräskallon vinkkiä esim kuukauden ajan ja katsotaan alkaako mitään tapahtumaan. eli kiitoksia jo etukäteen ja testiin otetaan tämä kyllä eli pääliikkeet toistomäärät per sarja 3-6 ja apuliikkeet 5-10 ja kokkeellhaan painoja lisäillä pikkuhiljaa vaan eli vielä kerran kiitos ja katsotaanpa kuukauden päästä mitä on tapahtunut :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom