Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle voimaluun uuden ketjun tekeminen olisi turhaa, kun silkka aloittelija olen joka nyt vaan sisältöä pyrkii aiheesta tuottamaan. Haluan vaan yrittää lajia ja kilpailijoita tuoda esille, kun jonkunlaisen seuraajamäärän olen saanut syömis kautta. Sony A7s iii julkaisua odottelen, niin tulevaisuudessa olisi kuvakin laadukkaampaa kun tällä 80d:llä kuvatessa. Viikon päästä Mika Törrön kanssa pitäisi olla yhteistreenit. Voisin hänelle ehdottaa Q&A tyylistä videota ennen treeniä.
Vaikka olisin viimeinen jokaisessa tulevassa lajissa, mutta laji ja kilpailijat on saanut näkyvyyttä niin olen tyytyväinen Okei ehkä en oikeasti tällä kilpailuhenkisyydellä, mutta näin mukava ajatuksena.
Pitäskö Pynnöselle tehä oma ketju? Uutta voimamies videookin ois Paason kanssa, tekisin ite mutta oon niin susihuono kirjottaa mitään fiksuja alotuksia.
Joo Jessestä puhutaan. Jessehän voisi ite tehä langan? mihin alotukseen laittais infoa itestä ja saavutuksia, niitä kuitenkin on otevoima saavutukset, otevoima SM1, tuleva Suomenvahvinmies kisat jne jne. Materiaalia kun olisi vissiin tulossa niin helpompi omasta langasta käydä kattomassa.Perisuomalaista vaatimattomuutta. Jos tulee videomateriaalia ja vielä tarkoituskin tuoda hommia esille niin ehdottomasti oma ketju.
Ja sehän pysyy kivasti pinnalla jos matskua aina välillä postailee sinne! Ja kyllä kai syömistä siihen malliin arvostetaan pakkiksella että äijällä on valmis fame, hyvin sovit etusivulle!
Jos joku ei vielä tiedä niin kohta tietää. Ja äijällä varmaan tulevaisuutta kun painon hallinta ei tuottane ongelmia? Ainakaan ylöspäin!
e: Ehdotan että se jolla on videomateriaali tekee ketjun turha sitä on muiden tehdä jos videoita ei tule...
e2: Niin varmaan Jessestä puhutaan nyt etten ihan läpiä päähäni puhu?
Pitäskö Pynnöselle tehä oma ketju? Uutta voimamies videookin ois Paason kanssa, tekisin ite mutta oon niin susihuono kirjottaa mitään fiksuja alotuksia.
Oolrait, teen langan tänään myöhemmin.Tee vaan. Kirjoitat vaikka pikkuisen taustaa Pynnösestä niin kyllä se riittää.