STRONGMAN Voimamiesvideot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Iso Z voittanu enemmän kisoja kuin mitä itse olen käynyt kertoja salilla 20v aikana. Uskomaton tuo miehen recordi voitoissa ja ennätyksissä. Se lämmitti erityisesti mieltä kun vielä 2016, lajin modernilla tasolla, 41-vuotiaana kampes ittensä viimeisessä lajissa Arnold Strongmanin voittoon.

Iso Z voittanu enemmän kisoja kuin mitä itse olen käynyt kertoja salilla 20v aikana. Uskomaton tuo miehen recordi voitoissa ja ennätyksissä. Se lämmitti erityisesti mieltä kun vielä 2016, lajin modernilla tasolla, 41-vuotiaana kampes ittensä viimeisessä lajissa Arnold Strongmanin voittoon.
Jäätävä mies. Ihan järkeviä nuo hänen salitulokset pystärissäkin:

• Standing Overhead Press - 200 kg (440 lb) for 5 reps[20] without leg drive
  • Standing Overhead Press - 260 kg (575 lb) for 1 rep

Jäätävä mies. Ihan järkeviä nuo hänen salitulokset pystärissäkin:

• Standing Overhead Press - 200 kg (440 lb) for 5 reps[20] without leg drive
  • Standing Overhead Press - 260 kg (575 lb) for 1 rep

Eikai tuo 260kg voi paikkansa sentään pitää vauhtipunnerruksessa? Työnnön ME 266kg.

Kyllä se pitää paikkansa. Aika hyvin linjassa 228 kg tukin kanssa. Ja 5x200 pystäri ilman leg drivea.

Joo tietenkin varmasti isompi rauta tulee levytangolla kuin tukilla. Mutta silti vähintään yhtä käsittämätön/epäinhimillinen tulos mielestäni mitä Maddoxin raw-penkki. Saa näyttämään työnnön ME:n suhteessa heikolta.

Savickas oli kyllä käsittämättömän vahva pään päälle punnertaja.

Pään päälle punnerruksista tuli mieleen..
Laitetaan vanha hyvä. Koklyaev 270 kg niskantakaa työntö. Miettiny joskus että jos salilla näkee että joku ottaa 270 kg niskaan niin tulee mieleen että nyt on kova kyykkääjä. Siitä kun puskeekin tangon suorille niin silmät tippuis päästä ja lähtis taju ihmetyksestä ja luuli että näkee unta.

View: https://youtu.be/oSkCJt4BFxI

Eikai tuo 260kg voi paikkansa sentään pitää vauhtipunnerruksessa? Työnnön ME 266kg.

Paljonkohan joku Savikas ottas ihan painonnoston työnnöstä? Tuleeko rinnalleveto siinä liian rajoittavaksi? Hurjia rautoja kyllä jokatapauksessa 😁

Onko muuten kellään tietoa, mikä mahtaa olla kovin ikinä tehty tulos strict pystärissä? Voisi kuvitella, että löytyy strongman-kentältä.

Strict on vähän vaikea määritellä ja tuomaroida, mutta Hallin 216kg akselipunnerrus on jalkojen käytön osalta aika strict. Siinä tosin reippaasti takanojaa alussa. Painonnostossahan kilpailtiin punnerruksessa, mutta oli niin vaikea tuomaroitava että poistettiin. Aleksejevin 230 ja Reddingin 228 oli ainakin semmosia venkoiluja että en katso kunnon punnerruksiksi.

Todella vaikea kuvitella että tulevina vuosikymmeninä kukaan pystyisi voittamaan Arnold Strongmanin 8 kertaa kuten Savickas teki.

En jaksanut etsiä videota, mahtaako löytyä, mutta Gary Tailor punnersi niskantakaa 272,5kg vuonna 1995. Oli kovanluokan painonnostaja ennen voimamiesuraansa, eikä mikään jättiläinen nykyukkoihin verrattuna, mutta ylöspäin kauhean kova punnertaja !

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom