Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä pisti yllättävänkin hyvin kampoihin, luulin jo että alkaa olemaan niin washed up, että alamäki jatkuu. Kovia ukkoja jäi kuitenkin taakse ja olisi päässyt ilman muuta Columbukseenkin jos olisi enemmän karsintakisoja käynyt. Liciksen pitää petrata huomattavasti sikäli mikäli meinaa voitosta finaalissa kisailla, tai edes podiumista.Shaw ulkona Arnold Strongmanista sitten. Ekaa kertaa 11 vuoteen ei oo mukana. Aika paska homma hänelle ja kisalle myös.
Martins Licis on the man näköjään edelleen vaikka oli jotain loukkaantumisia tuossa.
Mä näen taas vanhan miehen etuna tuon, pääsee treenaa pitkästi wsm:äänShaw ulkona Arnold Strongmanista sitten. Ekaa kertaa 11 vuoteen ei oo mukana. Aika paska homma hänelle ja kisalle myös.
Martins Licis on the man näköjään edelleen vaikka oli jotain loukkaantumisia tuossa.
Mun mielestä pisti yllättävänkin hyvin kampoihin, luulin jo että alkaa olemaan niin washed up, että alamäki jatkuu. Kovia ukkoja jäi kuitenkin taakse ja olisi päässyt ilman muuta Columbukseenkin jos olisi enemmän karsintakisoja käynyt. Liciksen pitää petrata huomattavasti sikäli mikäli meinaa voitosta finaalissa kisailla, tai edes podiumista.
Mä näen taas vanhan miehen etuna tuon, pääsee treenaa pitkästi wsm:ään
Kyl mä uskon et pitempi palautuminen tulee tarpeeseen, kuitenkin se takareisi hommakin on taustalla. Tiiä sittenEi Shawia ikä pitäisi rasittaa juurikaan.
Mielestäni tässä kilpailussa Shaw nimenomaan näytti että vielä löytyy potkua. Paras suoritus häneltä sitten viime vuoden Arnoldissa tapahtuneen loukkaantumisen jälkeen. WSM karsinta oli kyllä kanssa kova häneltä mikä monelta jäi näkemättä. Syksyllä Arnold Europe sai maastavedossa yhden toiston 365kg ja nyt 351kg 8 toistoa. Molemmissa oli jäykkätanko.Kyllä Shawn ura lajin huipulla on ohi, ei turbobuusti potki enään. Tukkipunnerruskone Maxime (hankalasukunimi) on palkintopallilla Arnoldin Finaalissa, Thor, Kieliskowski ja Martins jakaa loput palkintosijat.
Olin niin täpinöissäni että info moka, Maxime ei tosiaan päässyt finaaliin.Mielestäni tässä kilpailussa Shaw nimenomaan näytti että vielä löytyy potkua. Paras suoritus häneltä sitten viime vuoden Arnoldissa tapahtuneen loukkaantumisen jälkeen. WSM karsinta oli kyllä kanssa kova häneltä mikä monelta jäi näkemättä. Syksyllä Arnold Europe sai maastavedossa yhden toiston 365kg ja nyt 351kg 8 toistoa. Molemmissa oli jäykkätanko.
Maxime ei tosin Columbus, Ohio nähdä mutta varmaan tulevaisuudessa kun ei sinne karsiutunut. Vielä ennen tätä kisaa olisin sanonut, että tuskin ikinä Shaw Arnold/WUS/WSM palkintopallille nousee, mutta kyllä tämä loi siihen edes vähän uskoa. Helvetisti vaan uusia kovia kisaajia, mutta oikeilla lajeilla pidän mahdollisena.