Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
European Hercules 1990
http://www.voimalaitos.ws/arkisto/20160513europeanhercules1990.html
Oikean puoleisessa kuvassa painoa silti n. 160kg...
Kait sää nyt näät itekkin,että jo tuosta mahasta on lähtenyt enemmän kuin 20kg...Usko mitä lystäät. Näin itse Z sanoi. Kuka sitä menee muuksi väittämään?
#puhtaastiparas
":D"
Onko voimalajiliitossa ketään jolla ei olisi roinataustaa? Mua nyt vaan vituttaa tää puhtaalla urheilulla ratsastus. Ihan vitun kova suoritus on mutta miksi pitää lisätä joku hashtag natu perään
Mä en oikeasti enää edes tiedä missä liitossa haluan kisata kun kaikilla tuntuu olevan joku ihan muu tavoite kuin puhtaan voimailun eteenpäin vieminen.
Niin ja 21x200kg on kyllä vitun kova ja Jouko on legenda.
T: heikko katkera natu
"#IPF"#puhtaastiparas
":D"
Onko voimalajiliitossa ketään jolla ei olisi roinataustaa? Mua nyt vaan vituttaa tää puhtaalla urheilulla ratsastus. Ihan vitun kova suoritus on mutta miksi pitää lisätä joku hashtag natu perään
Mä en oikeasti enää edes tiedä missä liitossa haluan kisata kun kaikilla tuntuu olevan joku ihan muu tavoite kuin puhtaan voimailun eteenpäin vieminen.
Niin ja 21x200kg on kyllä vitun kova ja Jouko on legenda.
T: heikko katkera natu
Ei vaan voi ymmärtää, että miksi juuri IPF, kun Suomessa olisi tarjolla toinenkin liitto...Jouko on ilmeisesti menossa kisaamaan voimanostoon.