STRONGMAN Voimamiesvideot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu
Hienot pätkät on. On tuo ihmeellistä miten tuo Savickas kampesi itsensä taas ykköseksi. Tulee kestämään pitkään ennen kuin tulee ukko kenen uraa voi edes verrata Z:n saavutuksiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kivasti Eddiellä 220 kiloa liikkuu vinopenkissä. On kyllä vahva kokonaisuudessaan, eikä pelkkä vetäjä. Sitruuna ja Shaw on ihan vastaantulijoita, jos esimerkiksi penkissä verrataan.

Oikean puoleisessa kuvassa painoa silti n. 160kg... Big Z livenä ensi kesänä Lohjalla! Ks. lisätietoja Lohjan vahvin mies ja Zydrunas Savickas seminaari ketjuista!

Usko mitä lystäät. Näin itse Z sanoi. Kuka sitä menee muuksi väittämään?

Niin no, en mä omasta päästä keksiny tota 160 kiloa. Mulle nyt on ihan yks hailee, painaako se 130 vai 160kg. Mutta sovitaan, että on lähteny enemmän ku 20kg.

#puhtaastiparas

":D"

Onko voimalajiliitossa ketään jolla ei olisi roinataustaa? Mua nyt vaan vituttaa tää puhtaalla urheilulla ratsastus. Ihan vitun kova suoritus on mutta miksi pitää lisätä joku hashtag natu perään
Mä en oikeasti enää edes tiedä missä liitossa haluan kisata kun kaikilla tuntuu olevan joku ihan muu tavoite kuin puhtaan voimailun eteenpäin vieminen.

Niin ja 21x200kg on kyllä vitun kova ja Jouko on legenda.

T: heikko katkera natu

#puhtaastiparas

Onko voimalajiliitossa ketään jolla ei olisi roinataustaa? Mua nyt vaan vituttaa tää puhtaalla urheilulla ratsastus. Ihan vitun kova suoritus on mutta miksi pitää lisätä joku hashtag natu perään
Mä en oikeasti enää edes tiedä missä liitossa haluan kisata kun kaikilla tuntuu olevan joku ihan muu tavoite kuin puhtaan voimailun eteenpäin vieminen.

Voi olla, että Jouko on nykyään puhtaana.

#puhtaastiparas

"#IPF"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom