STRONGMAN Voimamiesvideot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Sinäänsä ei voimamies video, mutta Varalahti jokatapauksessa keskeisessä asemassa, ylipäätään miehestä löytynee suhteellisen vähän tietoa pakkotoistoltakaan, esim: reeneistään ym..

Hieno pätkä Baskien voimamiehistä, ei hirveästi sisällä kuvaa nostoista, enemmänkin heidän kulttuurista ja tavoista.

Tietääkö kukaan löytyykö Janne Virtasen sumopaini hommista videota vaikkapa tuubista, ei sitten osu omaan silmään mitenkään..

Onko tämä nyt ihan normaali uusi mave ME? Jossain luki, että oli joku "long bar deadlift" tmv. spagettitankoveto.
Mä oon ainakin hyvin hämmentynyt näistä kaikista eri variaatioista. Tietysti on eri voimanostoliitot ja niissä on eri säännöt ja niitä sääntöjä tulkitaan hieman eri tavoin ja sit on näitä voimamiesten maastavetoja missä käytetään remmejä ja on erilaisia tankoja ja kaikkea, niin koita nyt sitten pysyä kärryillä mikä on maven maailmanennätys kun niitä on useita. Jos multa kysytään niin en laske varustenostoja enkä remmeillä nostettuja.

Käsitin, että tuon on ns. voimamieslajin maastavedon ME.

Eddien taitaa joka tapauksessa olla maailman kovin maastavetäjä tällä hetkellä.

Eddien naamakirjasta "So I just made a new world record on a long bar deadlift 465kg infront of Arnold Schwarzenegger". Eli ei mies itsekkään kutsu tuota "normi"maven maailmanennätykseksi.

Aivan jäätävästi vispaa tuollanen tanko käsissä varmasti...

Eddie Hall on kyllä myös vetänyt 14ft (tuo tanko li 10ft) 450kg treeneissä ja siitä oli varmasti helvetisti hyötyä.

Helvetin kova nosto silti ja tuskin maailmasta toista löytyy joka tuohon pystyisi. (Brian Shawn veti tosin aika nätisti 462kg)

Kova nosto! Hassua miten jonkun arvostusta voi laskea se että on remmit kätösissä :D Tosin, kyllähän jonkun arvostusta laskee sekin jos nostajalla on vyö päällä.

Miusta ME on aina kova, oli päällä sitten vetopuku, remmit tai vyö. Vedossa muutenkin joku vetopuku auttaa aika vähän, jos esim verrataan penkkipaitaan.

Kova nosto! Hassua miten jonkun arvostusta voi laskea se että on remmit kätösissä :D Tosin, kyllähän jonkun arvostusta laskee sekin jos nostajalla on vyö päällä.

Miusta ME on aina kova, oli päällä sitten vetopuku, remmit tai vyö. Vedossa muutenkin joku vetopuku auttaa aika vähän, jos esim verrataan penkkipaitaan.
Ei se arvostusta laske tippaakaan, mutta en laske sitä oikeaksi maastavedoksi. Vedossa varusteet auttaa tosi vähän, mutta varustenostot yleisesti ei ole mun mieleen.

Ei se arvostusta laske tippaakaan, mutta en laske sitä oikeaksi maastavedoksi. Vedossa varusteet auttaa tosi vähän, mutta varustenostot yleisesti ei ole mun mieleen.

Joo, kyllä miustakin on hyvä että voimanostokisoissa ei saa remmejä käyttää. Näillä voimamiehillä sen itse ymmärrän, kun lajeja joissa grippiä testataan tulee niin paljon, että turha sitä on enää maastavedossa koetella. Voimamiehillä tuo lajikirjo on muutenkin niin laaja, että maailman ennätyksiä tehdään sitten luonnollisesti monessa eri lajissa. On tukkia, farmaria, maastavetoa, atlaskiveä jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom