Voimamiesten maastavetovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Väittääkö joku nyt tosissaan ettei noilla liikkeillä ole mitään suhdetta? Ainakin sen verran että mave tulos kertoo jo kuinka paljon voi teoriassa vetää rinnalle, jos ei muuta ;)

No ei se kyllä kerro. Ensinäkin mavessa tarvii pääasiassa olla vahva polvista alaspäin. Rinnallevedossa (ja tempauksessa) polvista ylöspäin. Liikelajuus ja liike muutenkin ovat hyvin erilaisia.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pointti ei oo paljon pitää napata, vaan kuinka paljon pitää napata että sitä kannattaa ruveta hehkuttamaan :) Noin 240kg rupeis olla jo haarukassa :thumbs:

Jos puhutaan vaikka siitä että Ano Turtiainen kyykkää 500kg voimanosto kyykystä. Nyt joku lähtee hehkuttamaan että "jumalauta, se ottaa edestä 250kg, on se vaan hirvee tulos". Onhan 250kg kova tulos etukyykystä, mutta kun pohjilla on tuo aivan hillitön tulos, tuon etukyykyn mainitseminen kuulostaa omaan korvaan hieman naurettavalta :)

Eka todetaan että äijä on aivan uskomaton.

Sitten todetaan lisää uskomattomuutta, huonommalla meriitillä vain.

Miksi vitussa :rolleyes:

Tää on se ongelma mitä itse ihmettelen

No ei tuossakaan oo kyllä mitään pointtia.

Ruotsalainen voimamies Svend Karlsen on ottanut sarjaa etukyykyssä 270 kilolla, eikä ole ikinä ykköstänyt takakyykkyä 500 kilolla:)

Oletko todella nerokas kaveri joka ukottaa ja ownaa meikäläistä aivan 4-2, vai ootsä täysin vammanen jätkä :eek: Mitä helvettiä, Bodaaja? :hyper: Miten toi liittyy tohon ylempään mun viestiin mitenkään?

No ei tuossakaan oo kyllä mitään pointtia.

Voi helkkari sentään, meneekö tää nyt tähän että kohta Riku Kiri ja Jokke Ahola yhdessä tulevat sanomaan, että sää oot number_one väärässä !!! Ai miks? No kun sä vaan oot, piste ..

Voi helkkari sentään, meneekö tää nyt tähän että kohta Riku Kiri ja Jokke Ahola yhdessä tulevat sanomaan, että sää oot number_one väärässä !!! Ai miks? No kun sä vaan oot, piste ..

No ku ei vaan voi ymmärtää tuota sinun pointtia koko jutussa. :D :piis:

No ku ei vaan voi ymmärtää tuota sinun pointtia koko jutussa. :D :piis:

:D Mun ainoo pointti oli se, että on melko hedelmätöntä, jos seuraava hehkutus ei ylitä edellistä ylistystä. Sillä hehkutus kakkosella ei vaan ole enää uutisarvoa :curs: No mutta, lopetetaan :offtopic: ja jatketaan voimamiesten maveista :rock:

Vahvoja ukkoja

jotka eivät osaa vetää rinulia niin kuin se tulisi tehdä ;)

Oletko todella nerokas kaveri joka ukottaa ja ownaa meikäläistä aivan 4-2, vai ootsä täysin vammanen jätkä :eek: Mitä helvettiä, Bodaaja? :hyper: Miten toi liittyy tohon ylempään mun viestiin mitenkään?

Siin on suhteet toisinpäin:rolleyes:

voimanostokyykky, varsinkin ns. ammattiliittokyykky ja etukyykky on niin eri liikkeet kuin olla voi, vaikka kummassakin mennään kyykkyyn ja kummassakin on tanko hartioilla, paitsi toisessa ei :) joten niitä ei voida ruveta suhteuttamaan. suhteutetaan mieluummin pelkästään eri nostajia saman liikkeen (ja liiton) sisällä, niin saadaan jotain järkeä johonkin vertailuun.

ihan hyvin voidaan siis hehkuttaa jonkin nostajan tuloksia ihan muissa kuin päälajinsa liikkeissä, kun niitä suhteutetaan muihin saman liikkeen tuloksiin eikä nostajan muiden liikkeiden tuloksiin. ylittäminen ei mun mielestä ole jatkuvasti mahdollista. hehkutuskentän (eri lajien tulokset) laajentaminen sen sijaan on.

nro 1:n heitto vammaisuudesta oli toistaiseksi nolointa, mitä on hetkeen aikaan vastaan tullut täällä... onnittelut. vaikka joku kommentoi mitä, ton takia häpeisin silmät päästäni.

nro 1:n heitto vammaisuudesta oli toistaiseksi nolointa, mitä on hetkeen aikaan vastaan tullut täällä... onnittelut. vaikka joku kommentoi mitä, ton takia häpeisin silmät päästäni.

mä häpeen aika monta asiaa tässä threadissä number one:n puolesta :D

Pointti ei oo paljon pitää napata, vaan kuinka paljon pitää napata että sitä kannattaa ruveta hehkuttamaan :) Noin 240kg rupeis olla jo haarukassa :thumbs:

Jos puhutaan vaikka siitä että Ano Turtiainen kyykkää 500kg voimanosto kyykystä. Nyt joku lähtee hehkuttamaan että "jumalauta, se ottaa edestä 250kg, on se vaan hirvee tulos". Onhan 250kg kova tulos etukyykystä, mutta kun pohjilla on tuo aivan hillitön tulos, tuon etukyykyn mainitseminen kuulostaa omaan korvaan hieman naurettavalta :)

Eka todetaan että äijä on aivan uskomaton.

Sitten todetaan lisää uskomattomuutta, huonommalla meriitillä vain.

Miksi vitussa :rolleyes:

Tää on se ongelma mitä itse ihmettelen
se ongelma, mitä pitää ihmetellä, on syntynyt jo kauan sitten!:jahas:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt ois kiva kuulla miksi toi mun "vammaisuus" kommentti oli niin nolo? Joku kaveri yhtäkkiä lätkäsee faktan pöytään, mikä ei liity keskusteluun mitenkään muuten kuin että kyykky on voimailu sanastoa. Onko herra bodaaja:

a) niin nerokas ja seuraavalla tasolla läpän heitossa ettei kukaan sitä tajua, ja leimaa hänet heti hölmöksi, vaikka kommentilla on suurempi pohja, tarina, mitä perus napero ei pysty ymmärtämään. Kommentti on maskeerattu helpoksi, sisältäen kuitenkin inside vittuilua koko Pakkikselle?

b) hän on hölmö?

Selventäkää hölmölle (minulle) mistä puhutaan :)

"vammainen" viittaa kehitysvammaisuuteen ja sen käyttö kuittailuun tai haukkumiseen on aivan HELEVETIN noloa ja säälittävää nimenomaan käyttäjän puolesta ja antaa tästä erittäin huonon kuvan.
:jahas:

ihan eri asia on käyttää jotain muuta termiä, kuten "hölmö".

se siitä.

onpas täällä vääntöä. ja kyllä mun mielestä bodaajan postaus sopii tuon keskustelun aihealueeseen. vähän liian fanaattista keskustelua paikoitellen täällä, mutta muuten mielenkiintoista asiaa.

"vammainen" viittaa kehitysvammaisuuteen ja sen käyttö kuittailuun tai haukkumiseen on aivan HELEVETIN noloa ja säälittävää nimenomaan käyttäjän puolesta ja antaa tästä erittäin huonon kuvan.
:jahas:

ihan eri asia on käyttää jotain muuta termiä, kuten "hölmö".

se siitä.

Selvä.

No itse ehkä tulen niin barbaarisista olosuhteista, että sana "vammainen" on aina ollu aika synonyymi "et ollut oikeen mukana/olit jäässä" lausahdukselle, ja harvoin käytettynä ehkä sykähdyttää. Mutta palataan vaan niihin voimamiehiin

Poitsuilla on 1,5-vuotta sitten ollut joku lapsellinen kina vai? :)

Niin on näköjään ollut.

Pakko jatkaa näin 1,5-vuotta myöhemmin, että olen number_one:n kanssa samaa mieltä siitä, että 210kg rinnalleveto ei ole mitään ihmeellistä 400kg maastavetäjältä. Jos vetää +400 maasta niin joku 210kg on niin paperia, että se lähtee maasta niin kovalla vauhdilla että tulee ylös vaikka tekniikka olisi anaalista, on vaan voimaa niin vitusti. Kova rinnalletohan yli 200kg on aina.

Ok. Onhan tuo videointi hieman hämärän oloinen ainakin, antaa mahdollisuuden kyllä "taikatemppuihin".

Niin on näköjään ollut.

Pakko jatkaa näin 1,5-vuotta myöhemmin, että olen number_one:n kanssa samaa mieltä siitä, että 210kg rinnalleveto ei ole mitään ihmeellistä 400kg maastavetäjältä. Jos vetää +400 maasta niin joku 210kg on niin paperia, että se lähtee maasta niin kovalla vauhdilla että tulee ylös vaikka tekniikka olisi anaalista, on vaan voimaa niin vitusti. Kova rinnalletohan yli 200kg on aina.

Tota tummennettua kohtaa yritin itse puskea läpi, ilmeisesti huonosti kun ei uponnu :D

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom