Voimamiesten maastavetovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Rinnalleveto 210... On kova ukko, saatana

140kg ukko joka häviäisi 77kg huippu painonostajille, en nyt ton rinulin mukaan rupeaisi vielä huutelemaan :jahas:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
140kg ukko joka häviäisi 77kg huippu painonostajille, en nyt ton rinulin mukaan rupeaisi vielä huutelemaan :jahas:

Kuka painaa 140kg ???

Huippu painonnostaja ja voimamieslajeissa kilpaileva heppu joka tekee voimaharjoittelussaan painonnostoliikettä voimahakuisesti ovat erittäin huonoja keskenään vertailtavia. Eri lajit ts. jos et ymmärtänyt.

Tuskin kyseinen kaveri on ihan hirveästi huudellut ja sitä paitsi yli 200kg rinnallevetäjät voivat kyllä huudella tuloksillaan missä vain. On se vaan niin vitusti ettet sinä edes käsitä.

Hieman kapea katseisuutta havaittavissa. No ei muuta kuin aurinkoista päivää.

Onhan se 210 huipputulos kelle vaan. Epäreilua se on alkaa kaikkia vertaamaan noihin painonnoston huippumiehiin. Tuo voimamiestouhu on kuitenkin aika pienen porukan laji, ja enemmän sellaista sirkustouhua. Pudzianowski on käsittääkseni aloittanut voimailun painonnoston parissa, eli osaa luultavasti nostaa järkevällä tavalla. Suleymanoglu on varmaankin vetänyt treeneissä rinnalle 200, eli aika lähelle Pudzin tulosta, vaikka painoeroa on ollut n. 70 kg. Ei se lihasmassa ole loppujen lopuksi kovin merkittävä tekijä.

edit. Pudzin paino onkin näköjään 132 eikä 140 kg.

Onhan se 210 huipputulos kelle vaan. Epäreilua se on alkaa kaikkia vertaamaan noihin painonnoston huippumiehiin. Tuo voimamiestouhu on kuitenkin aika pienen porukan laji, ja enemmän sellaista sirkustouhua. Pudzianowski on käsittääkseni aloittanut voimailun painonnoston parissa, eli osaa luultavasti nostaa järkevällä tavalla. Suleymanoglu on varmaankin vetänyt treeneissä rinnalle 200, eli aika lähelle Pudzin tulosta, vaikka painoeroa on ollut n. 80 kg. Ei se lihasmassa ole loppujen lopuksi kovin merkittävä tekijä.

Mutta noi painnonostajat ei pärjäisi lähellekään voimamieskisoissa. Tosta voi olla montaa mieltä, että mikä on sirkustouhua ja mikä ei. On se lihasmassa jonkinlainen tekijä, kun WSM kisoissa ei koskaan ole ollut alle 100 kiloista kilpailijaa.

Mutta noi painnonostajat ei pärjäisi lähellekään voimamieskisoissa. Tosta voi olla montaa mieltä, että mikä on sirkustouhua ja mikä ei. On se lihasmassa jonkinlainen tekijä, kun WSM kisoissa ei koskaan ole ollut alle 100 kiloista kilpailijaa.

Juu, eivät ne kevyet pärjäisikään. Voimamieshomma vaatii pituuttakin mieluummin yli 180 cm. Pitkät ja painavat painonnostajat, kuten Koklyaev, voivat pärjätäkin, mutta kestävyyttä pitää treenata.

Tarkoitin sirkustouhulla sitä, että kisoissa lajit on suunniteltu yleisön kannalta näyttäviksi, ja helposti ymmärrettäviksi. Kilpailijoiden ulkonäkö on myös sinänsä nähtävyys, koska he ovat niin jättiläiskokoisia ja lihaksikkaita. Lajin harrastajamäärä ja tunnettuus ovat myös aika pieniä. Sirkusta arvostan kovasti, enkä tarkoittanut kommenttia vähätteleväksi.

Mitä lihasmassan tarpeellisuuteen tulee, niin tarkoitin painonnostoa, koska rinnallevedosta puhuttiin. Eli rinnalle voi vetää todella paljon ilman jättiläismäisiä lihaksia. Joku yli kaksimetrinen suomalainen oli kai hyvä vahvamies, vaikka ei ollut kovin lihaksikas. En muista nimeä, mutta joku varmasti tietää heti, ketä tarkoitan.

Kuka painaa 140kg ???

Huippu painonnostaja ja voimamieslajeissa kilpaileva heppu joka tekee voimaharjoittelussaan painonnostoliikettä voimahakuisesti ovat erittäin huonoja keskenään vertailtavia. Eri lajit ts. jos et ymmärtänyt.

Tuskin kyseinen kaveri on ihan hirveästi huudellut ja sitä paitsi yli 200kg rinnallevetäjät voivat kyllä huudella tuloksillaan missä vain. On se vaan niin vitusti ettet sinä edes käsitä.

Hieman kapea katseisuutta havaittavissa. No ei muuta kuin aurinkoista päivää.

:D heti pakkis sivaltaa kun joku kyseistää Idolien kovuuden :D

Mutta en silti pitäisi itseäni hirveän kovana jossain liikkeessä, jos minua 50kg kevyempi kaveri muiluttaisi minua siinä :kippis1:

Ja eihän tossa 210kg rinulissa oo mitään ihmeellistä, jos kaveri vetää maasta tuplat. Itse ihmettelen miten se vetää noin """""vähän""""".

Ja perustele miksi minä en käsitä sitä että 200+ rinnallevedosta on vitusti :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mutta en silti pitäisi itseäni hirveän kovana jossain liikkeessä, jos minua 50kg kevyempi kaveri muiluttaisi minua siinä :kippis1:

kovaksi jätkäksihän tuota vaan sanottiin, ei kovaksi kyseisessä liikkeessä..meinaan onhan tuo nyt joka tapauksessa vitun hyvin ottaen huomioon että päälaji tuskin on kyseessä.

kyllä mä kovana jätkänä sitä pitäisin jos se ois vaikka juossu maratoninki, vaikka joku 50kg kevyempi saattais juosta nopeemminkin ;)

ja niin, ei perseitä nenään :kippis1:

En pääse siitä mihinkään, että ihmetten sitä, miten joku jaksaa ihmetellä tota Putzin rinulia :D Voimasta kumminki puhutaan, niin sillo toi ei oo hirveen kova tulos. Ja nyt puhutaan maailman huipuista. Rivimiehellä 100kg rinnallevedosta on "kova tulos" :)

Zone-sarja -42%
En pääse siitä mihinkään, että ihmetten sitä, miten joku jaksaa ihmetellä tota Putzin rinulia :D Voimasta kumminki puhutaan, niin sillo toi ei oo hirveen kova tulos. Ja nyt puhutaan maailman huipuista. Rivimiehellä 100kg rinnallevedosta on "kova tulos" :)

siis jos mua tarkotit niin en mä tuota ihmettele. kommentoin vaan tuohon viestiisi. eihän tuo putsi tuossa rivessä mikään erityisen kova ole, mutta noin yleensäottaen kova ukko.

Voimasta kumminki puhutaan, niin sillo toi ei oo hirveen kova tulos.

Sulla on aika kovat vaatimukset, 210@105+ on kuitenkin mm-tason tulos työnnössä.

En tiedä voimamieskisailijoiden rv-tuloksia, mutta luulisin Pudzin olevan aika hyvä omiensa joukossa ko. lajissa. Koklyaev on tietysti omassa luokassaan.

Tämä on aika lailla sama juttu, kuin että vertaisi 10-ottelijan tuloksia jonkun tietyn yu-lajin spesialistiin. Vaikka ottelijan tulokset ovat paljon huonompia kuin spesialistien, ne ovat silti huikean hyviä.

Näihin painonnosto/voimamies urheilu jutteluihin..

Kyllähän esim.sulemanjoulu, vai mikä sen nimi nyt sit olikaan vetää tuon kyseisen audan helpostikin rinnalle..se on sen laji..:worship:

Pannaan käsiin tukki, niin voi sanoa, että jää 180 kiloa OTTAMATTA!!:D
EIVÄT OLE VERTAILUKELPOISIA!! Ja tämä tredi oli kuitenkin vissiin voimamiehistä, eikä painonnostajista..no offence..

Mikäs pakkojippii.com täällä nyt yhtäkkiä alkoi tosta mun kova ukko -heitosta? Enhän nyt toki tarkoittanut, että yksittäinen rinnallevetotulos tekisi Pudzista jumalaa, vaikka joku nyt näköjään siihen jo tarttuikin. Olen vaan yleensäkin ihmetellyt ukon kovuutta sekä voimamies- että voimanostosuorituksissa sekä yleisessä raamikkuudessa (tiukka kuin mikä), ja sattui vaan silmään että ukkohan vetää vielä yli 200 rinnalle. Ajattelin sitten ajatukseni muiden kanssa jakaa. Tarkemmin ajatellen ei mikään häkellyttävä tulos, mutta jotain sentään

Sori jos oli turha postaus, saatana :)

Eihän siitä vissiin ketään Jumalaa tehnytkään, vaan kyse oli siitä, että pysytään asiassa, eikä heti aleta vertaamaan, että kun tuon tekee niin moni painonnostajakin kevyemmissä sarjoissa, ja blaa, blaa blaa..
Onhan se ihan kova rauta jo siihen nähden, että missään kisoissa vahvamiehillä ei ole rinnalle veto kilpailua..räjähtävyyttähän siitä saa, mutta muuta hyötyä lajinomaiseen harjoitukseen en näe...
Ja kuten sanoin, se että sen nostaa taasen helpon näköisesti esim.80 kiloinen hankisääski..ei tee siitäkään mitään sen kummempaa..se on hänen juttunsa..
Samoin, kun pannaan siihen eteen se 180 kiloinen kivi, tai tukki, niin ei inahdakkaan..toisin kuin esim.Pudilta..

Can't we all just get along..:piis:

Ja eihän tossa 210kg rinulissa oo mitään ihmeellistä, jos kaveri vetää maasta tuplat. Itse ihmettelen miten se vetää noin """""vähän""""".
Kylllä nyt 400 maasta vetävän pitäisi kevyesti pystyä 300 vetämään rinnalle:rolleyes: . Okei, 210 ei oo mikään huipputulos jos normaalisti kyykyn kautta otetaan, raakana olis jo aika hyvä. Mutta ton 210 jälkeen alkaa kilot painamaan jo "kohtuu" paljon... aivan kuin sen 400 jälkeen vedossa.

kohtuullisen sekasi porukka täällä jos 210 rinnalle ei ole paljoa, aivan sama kuka sen tekee niin se on pirun kova.

Suositut

Back
Ylös Bottom