voimamies välineitä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mjjt
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mistäköhän sitä sais hankittua/löytäs noita voimaskaboissa käytettäviä kamoja ?pääasiassa tukkipunnerruksessa käytettävän tukin ja salkut.ei viittis ite rupee kyhää.eli jos jollain on tai tiedätte jollain tutulla lojumassa tyhjän palttina ni ilmotelkaa.

Eikös noi salkut vois tekasta itekin... Pätkät harjaterästä ja sopevasti betonia. :kippis1:
Ja kerran oon tehny ton tukin itse. Metsästä sopiva runko ja vähä moottorisahaa. Oli muuten hyvä mutta kuivaessaan se keveni. Doh!

Originally posted by Ankka
Ja kerran oon tehny ton tukin itse. Metsästä sopiva runko ja vähä moottorisahaa. Oli muuten hyvä mutta kuivaessaan se keveni. Doh!
Reikiä tukkiin ja painoa sisään (vaikka lyijyä) niin kyllä siihen sitä painoa saa. Toisaalta voi olla etukäteen viisas ja ottaa ensin vähän isomman tukin ja kun se on kuivunut, sitä voi vielä vähän lyhentää, jos se on liian raskas.

Ehdottomasti olen kanssa itse tekemisen kannalla -- voin vain kuvitella, mitä tuollainen "erikoistukki" maksaa jos sen jostain ostaa. Sama näiden "kassien" kanssa.

joo kaise tarttee alkaa väsää .mul o mahis saada duunin kautta yhest tehtaas pöllejä jotka on sorvattu sileiks pinnaltaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom