Voimailijamimmi-kysely

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja assis
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Voimailija täälläkin. Huomasin aikoinaan että tarttuu voima helposti niin siitä se ajatus sitten lähti...
Tällä hetkellä motivaatio kadoksissa, jotin piti tulla tänne hakemaan tsemppiä. Aikoinaan olin tämän palstan edeltävälläkin palstalla lukijana, mutta elämässä sattuu ja tapahtuu ja treenaaminen jää aina ensimmäisenä jalkoihin.
No, kuitenkin ajatuksena oli muutama vuosi sitten aloittaa kunnon treeni ja mennä ehkä jopa kisoihin, mutta kuinkas ollakkaan, tulin raskaaksi ja homma jäi siihen. Silloin tulokset tais olla muistaakseni PP 72,5, MV 135, JK 112,5 ja painoa oli ehkä about 72.
Ehkäpä sitten vanhainkotikisoissa mäkin sitten olen jo mukana... :)

Voimailijamimmit huomio: RAW-kisoja järjestetään taas! Täällä lisätietoa: http://www.finnishpower.net/. Itseäni ainakin kiinnostavat kovasti nuo Metal Gymin kisat 21.4., ja laitoinkin jo kyselymailin kisanjärjestäjälle. Eiköhän lähdetä joukolla nostelemaan? Metri...? Missukka...? :)

Kiinnostais kyllä ihan törkeesti lähtee nostelemaan, mutta kun on niin pitkä matka tuonne Hesaan ja kuiteskin tulisi kamala ramppikuume siellä lavalla, kun jo salillakin tulee kun on joku random varmistamassa :D Oottelen että voimat kasvaa ja tulee lähemmäs kisoja. Mutta hyvä juttu, että noita järjestetään. :)

Aluksi hain salilta kiinteyttä, nyt oon jo tajunnut kuinka mahtavalta tuntuu lisäillä vähitellen painoja ja tuntea itsensä suhteellisen voimakkaaksi. Uskonpa että saleiluun jää koukkuun, vaikkei kisoihin aikoisikaan. Ja pitää muistaa, että pahin vastustaja löytyy usein sieltä oman pään sisältä. Mutta ei muuta ku tsemppiä kaikille kuntoilun ihanuuden löytäneille!!

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom