Moi.
Tarttisin apua treenaamiseen ja tämä näytti sopivalta sivustolta. Näitä tulee tänne varmaan satoja mutta laitan nyt kuitenkin.
Ikää löytyy 18v, stradegiset mitat 185cm / 73kg. Penkistä nousee n 60kg. Kävin joskus puolisen vuotta salilla mutta käden loukattuani en voinut vuoteen nostella mitään.
Nyt oon taas innostunut painojen nostelusta. Nostelen kotona, ainakin näin aluksi. Penkki + käsipainot, nyrkkeilysäkki löytyy.
Tarkoitus on kehittää voimaa mutta ei se massan kasvaminen pahaakaan tee
Oon nyt pari viikkoa tehnyt kropan 3 kertaa viikossa. Kysymys on että miten tätä ohjelmaa kannattaa alkaa muokkaamaan? Onko joitain liikkeittä mitä voisi lisätä? Onko tämä ohjelma ihan arsesta?
Pyrin tekemään voimatreeniä, eli "isot" painot ja vähän sarjoja (eikö se niin mene?).
Eli tämä 3 x viikossa
Rinta:
Penkkipunnerrus - 4x4 40kg
Vinopenkki (tulossa, pitää vaan säätää se)
Kädet:
Vipunosto eteen (käsipainot) (en oo punninnut mutta ehkä noin 10kg, sen verran että jaksaa tehdä sarjat loppuun) 4x4 10kg
Vipunosto sivulle (käsipainot) 3x4 10kg
Ojentajaliike taakse (käsipainot) 4x4 10kg
Hauiskääntö (käsipainoilla 2x ja tangolla 2x) 10kg
Pystysoutu (tanko) 4x4 30kg
Selkä:
Maastaveto (tanko) 4x4 30kg
Mahallaan selkä ylös maasta 3x10
Jalat:
Jalkakyykky (tanko) 3x10 20kg
Jalkakyykky ilman painoja
Vatsa:
Perinteinen liike, nousu kans sivuvatsalihaksilla 3x10
Toinen liike mikä käypi enempi alavatsaan mutta vahvistaa myös koko vatsaa 3x10
Tarttisin apua treenaamiseen ja tämä näytti sopivalta sivustolta. Näitä tulee tänne varmaan satoja mutta laitan nyt kuitenkin.
Ikää löytyy 18v, stradegiset mitat 185cm / 73kg. Penkistä nousee n 60kg. Kävin joskus puolisen vuotta salilla mutta käden loukattuani en voinut vuoteen nostella mitään.
Nyt oon taas innostunut painojen nostelusta. Nostelen kotona, ainakin näin aluksi. Penkki + käsipainot, nyrkkeilysäkki löytyy.
Tarkoitus on kehittää voimaa mutta ei se massan kasvaminen pahaakaan tee
Oon nyt pari viikkoa tehnyt kropan 3 kertaa viikossa. Kysymys on että miten tätä ohjelmaa kannattaa alkaa muokkaamaan? Onko joitain liikkeittä mitä voisi lisätä? Onko tämä ohjelma ihan arsesta?
Pyrin tekemään voimatreeniä, eli "isot" painot ja vähän sarjoja (eikö se niin mene?).
Eli tämä 3 x viikossa
Rinta:
Penkkipunnerrus - 4x4 40kg
Vinopenkki (tulossa, pitää vaan säätää se)
Kädet:
Vipunosto eteen (käsipainot) (en oo punninnut mutta ehkä noin 10kg, sen verran että jaksaa tehdä sarjat loppuun) 4x4 10kg
Vipunosto sivulle (käsipainot) 3x4 10kg
Ojentajaliike taakse (käsipainot) 4x4 10kg
Hauiskääntö (käsipainoilla 2x ja tangolla 2x) 10kg
Pystysoutu (tanko) 4x4 30kg
Selkä:
Maastaveto (tanko) 4x4 30kg
Mahallaan selkä ylös maasta 3x10
Jalat:
Jalkakyykky (tanko) 3x10 20kg
Jalkakyykky ilman painoja
Vatsa:
Perinteinen liike, nousu kans sivuvatsalihaksilla 3x10