Voimaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hardy
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
raipat sanoi:
Tossa tais tulla edellisissä posteissa selitystä, että silleen.
3x5 niinku sanoin, hyvä alottelijalle (miksei muillekkin) kun tarkotus on sitä penkkitulosta nostaa. Eli omakohtasena kokemuksena 4 viikossa nousi 15 kiloa. Kyykky parikymmentä, mave muistaakseni 25-30kg.

En mä tätä sulle tarkoittanut, vaan yleisesti, että mielellään vastaukseen vähän perusteluita, eikä pelkästään tee 2x6 eikä mitään muuta. Sitten kun näitä vastauksia tulee useampi ja kaikki on eri toistoaluetta, niin varmasti on aloittelija sekaisin. Että ei mistään tämän kummallisemmasta ollut kyse, että silleen. :piis:

mokoma sanoi:
Sitten vaan ruokaa niin perkeleesti naamaan varsinkin prodea. Miinus kaloreilla ei kannata mitään hurjaa voiman nousua ootella varsinkin jos oot reenannu jo jonkin aikaa.

Tämä mua onkin aina mietityttäny. Elikkä jos en laskeskele protsku määriä vaan syön esim. paljon hiilareita niin että oon plussa kaloreilla, niin eikö sillon voimat lisäänny samalla tavalla kuin jos söisin ne kalorit proteiineistä?

Kparta sanoi:
Tämä mua onkin aina mietityttäny. Elikkä jos en laskeskele protsku määriä vaan syön esim. paljon hiilareita niin että oon plussa kaloreilla, niin eikö sillon voimat lisäänny samalla tavalla kuin jos söisin ne kalorit proteiineistä?
hiilarit on tärkeemmässä roolissa voimanhankinta mielessä entä proteiinit eli millään low carbilla ei voimailusta juuri mitään tuu. eli jos syöt normaalisti kotiruokaa niin kyllä sinä voimaa saat.

neutraali sanoi:
hiilarit on tärkeemmässä roolissa voimanhankinta mielessä entä proteiinit eli millään low carbilla ei voimailusta juuri mitään tuu. eli jos syöt normaalisti kotiruokaa niin kyllä sinä voimaa saat.

Jep, tää valasi vähän asiaa lisää. Kun en hae mitään kehonrakentajan vartaloa vaan pääpaino on saada voimaa lisää,lihakset kasvaa siinä sivussa sitten jos on kasvaakseen. Eli säästyn opiskelijana rahapussia ohentavasta
2-2,5g/painokiloa syötävästä proteiinien määrästä mättämällä kotiruoasta ne tarvittavat kalorit. :)

neutraali:

Minkälaisen treenin olet havainnut kaikista tehokkaimmaksi itsellesi? onko sulla erikseen voima- ja maksvoimakaudet? Itsellä revähti selkä kun tuin niskalla tänään vahingossa maksiminostoa... no tuntuu jo paremmalta kyllä se tosta...
kun aloittelit penkkipunnerrusta niin miten kehitty maksimit?

kosworth sanoi:
neutraali:

Minkälaisen treenin olet havainnut kaikista tehokkaimmaksi itsellesi? onko sulla erikseen voima- ja maksvoimakaudet? Itsellä revähti selkä kun tuin niskalla tänään vahingossa maksiminostoa... no tuntuu jo paremmalta kyllä se tosta...
kun aloittelit penkkipunnerrusta niin miten kehitty maksimit?
ei oo voima eikä massa kausia, toistot heiluu yleensä 4-10 välissä. penkissä maksimissaan vitosia. penkki kehittyy parhaiten mulla jos pystyisin sitä tekemään aina täysiä, mutta alaselkä asettaa sillekin vaatimuksensa ja sen takia se junnaa paIkallaaan kun joutuu säälittävillä hiluilla sitä reenaamaan. alussa penkki kehittyi ihan hyvin. kehittyminen hidastui oleellisesti 165-170jälkeen, mutta jos pystyy penkkiä tekemään ilman kipuja niin suosittelisin 3kovaa sarjaa. lämmittelyjen jälkeen sellaset painot millä tulee ekalla 3-5 toistoa(jos menee 5toistoa eka sarjassa niin seuraava viikko aloitetaan 5kiloa isommalla), 2sarja samalla painolla niin monta ku tulee esim 2toistoa sitten viimeseen sarjaan 10-15kiloa pois ja se loppuun asti. mun periaate on että jos täysiä pystyy tekemään liikkeitä niin silloin ne tehdään täysiä. sillain kehittyy parhaiten. itsellänikin muutamat "vemputus" liikkeet on "kovia", koska niitä olen voinut aina reenata täysiä ilman kipuja eli ei ole tarvinnut reenailla keveesti niitä.

Back
Ylös Bottom