Voiko / saako personal trainer olla lihava?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hgu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Rocket hyvä, älä provosoidu niin helposti, vaikka oletkin pt. Sinähän edustat kuvien perusteella erittäin hyvän fysiikan omaavaa pt:a, eli juuri sen ylipainoisen pt:n(josta viestiketjussa oli kyse) vastakohtaa.

Se ´vanha totuus´oli heitto, joka kyllä pitää MIELESTÄNI sisällään totuuden siemenen. Voi olla, että olen turhan oldschool-linjalla, mutta tuntuu, että saleilla on nykyään aika runsaasti toinen toisiaan neuvovia kynäniskoja jotka treenaavat rannekääntöjä eri kulmissa ja pohtivat ristikkäistaljan kahvaotetta...monen vuodenkaan treeni ei näy missään (tietysti tavoitteita on erilaisia ja harrastukselta voi hakea esim. sosiaalista kanssakäymistä etc.). Näissä tapauksissa kunnon ohjaus perusasioista, kuten kova harjoittelu/lepo/perusliikkeet/ravinto plaaplaaplaa saisi varmasti aikaan hyvää tulosta. Aasinsiltana se, että pt:sta kyllä näkyy päälle tietääkö hän nämä asiat, lihavalta siimakädeltä ei kannata MIELESTÄNI ottaa kyykkytekniikka-ohjeita vastaan.

Originally posted by ThoMass
Rocket hyvä, älä provosoidu niin helposti, vaikka oletkin pt. Sinähän edustat kuvien perusteella erittäin hyvän fysiikan omaavaa pt:a, eli juuri sen ylipainoisen pt:n(josta viestiketjussa oli kyse) vastakohtaa.

Se ´vanha totuus´oli heitto, joka kyllä pitää MIELESTÄNI sisällään totuuden siemenen. Voi olla, että olen turhan oldschool-linjalla, mutta tuntuu, että saleilla on nykyään aika runsaasti toinen toisiaan neuvovia kynäniskoja jotka treenaavat rannekääntöjä eri kulmissa ja pohtivat ristikkäistaljan kahvaotetta...monen vuodenkaan treeni ei näy missään (tietysti tavoitteita on erilaisia ja harrastukselta voi hakea esim. sosiaalista kanssakäymistä etc.). Näissä tapauksissa kunnon ohjaus perusasioista, kuten kova harjoittelu/lepo/perusliikkeet/ravinto plaaplaaplaa saisi varmasti aikaan hyvää tulosta. Aasinsiltana se, että pt:sta kyllä näkyy päälle tietääkö hän nämä asiat, lihavalta siimakädeltä ei kannata MIELESTÄNI ottaa kyykkytekniikka-ohjeita vastaan.

Höh...en tietenkään hömppeliini...:D

-r

Originally posted by rocket
:) olen pienikokoinen, hieman lihaksikas naisohjaaja.kuuntelisitko neuvojani....???

Minä ainakin kuuntelisin, katsoisin jopa esimerkkisuorituksia hyvin tarkasti. Tietenkin siis vain niissä liikkeissä, jotka tekisit isommilla painoilla, kuin minä :)

;) Hyvä hyvä-nyt täytyy lähteä tekemään selkätreeni, lähetkö mukaan voidaan neuvoa kilpaa toisiamme?:whip:

Originally posted by ThoMass
;) Hyvä hyvä-nyt täytyy lähteä tekemään selkätreeni, lähetkö mukaan voidaan neuvoa kilpaa toisiamme?:whip:

Älä perkele! Jäisit kakkoseks:D hyvät treenit sulle -r

hmmm. heitetään nyt oma lusikka soppaan...
Salilla jossa ite treenailen on ainakin kaksi eri pt:tä
Toinen on suhteellisen pienikokoinen, mutta kaveristä kyllä huomaa, että se on treenannut ja kylläpä se siellä treenailee yleensä ihan omaan tahtiinkin meidän muiden seassa! :)
Tältä kaverilta voisin neuvoja kyselläkin!

Toinen taas puolestaan on vähän kookkaampi kaveri, mutta lihaksista ei ole tietoakaan... ryhti on huono ja kaveri pukeutuukin siihen tyylin kuin olisi juuri skeittaamaan lähdössä...

Kyllä mun koppa vaatii ainakin neuvoja joltakin josta näkee jo ulospäin, "että hei toi kaveri varmaan tietää nää hommat"
Varmasti toi toinenkin kaveri hommansa osaa, mutta en kyllä siltä tule varmasti ikinä mitään kysymään!!! :david:

Suositut

Back
Ylös Bottom