VOiko nutriplussan lisäravinteet aiheuttaa vatsavaivoja

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En ole ihan varma saako tähän merkkiä liattaa, mutta valvoja ottakoon sen pois, jos ei saa. Olen alkanut käyttämään proteinia ja maltoa niin tuntuu kuin olis ilmaa mahassa!

Samanlaista ilmiötä ei tullut kun käytyin pelkkää palautusjuomaa, mutta kai se on niistä samoista osioista koostettu. Nyt olen vähän lisännyt proteinin suhteellista osuutta. Otan vaan yhden kerran päivässä treeni päivänä. Jos ei kovin prot.pitoista ruokaa kaapista löydy saatan ottaa vähön protskuu pussista lisäksi.

Palkkarin suhde on 25g prot. 40g hiilareita

Eri merkkien välillä tuskin eroja on, mitä tulee mahdollisiin vatsanpuruihin. Ethän ole laktoosi-intolerantikko? Jos nimittäin olet, saattaa ns. halpishera oli herakonsentraatti aiheuttaa vatsaoireita, niissä kun on yleensä paljon laktoosia. Juotko palautusjuomasi/proteiinijuomasi kovin nopeasti, sekin saattaa noita vatsavaivoja aiheuttaa? Ei missään tapauksessa "ykkösellä alas" siis, vaan hitaasti pieniä kulauksia siemaillen.

Laktoosiongelmat tuli minullakin ensimmäisenä mieleen. Jos tuote ei ole pilaantunut, niin enpä usko että se siitä merkistä on kiinni.

Ja se on Moderaattori eikä valvoja. :jahas: :D

Onko sinulla laktoosi-intoleranssi? Joissain proteiineissa on laktoosia, mikä tietysti laktoosivammaisilla saattaa aiheuttaa kaikkea vähemmän kivaa ilmiötä..

edit: hidas kirjoittaja. :zzzz:

anticube sanoi:
Onko sinulla laktoosi-intoleranssi? Joissain proteiineissa on laktoosia, mikä tietysti laktoosivammaisilla saattaa aiheuttaa kaikkea vähemmän kivaa ilmiötä..

edit: hidas kirjoittaja. :zzzz:
En ole laktoosivammainen heh kiitti nauruista

Musta tuntuu että kaikki ei vaan sovi kaikille, itse olen käyttänyt kyseistä proteiinia kohta 3 vuotta ja en ole koskaan mahavaivoja saanu.

Pari sanaa: Paska laatu ja herkkä vatsa.

Timba79 sanoi:
Muutama sana lisää: Halvalla ei koskaan saa huippulaatua!
Totta puhut

Gillyanne sanoi:
Eri merkkien välillä tuskin eroja on, mitä tulee mahdollisiin vatsanpuruihin.

Tästä herkkävatsaisena olen hyvin jyrkästi eri mieltä! Heroissa on eroja, vitamiineissa ja hivenaineissa on eroja ja öljyissä on eroja. Joku hinta tai pitoisuudet ei ainakaan minulla selitä eroja, eikä kapselointi. Oireilu vaihtelee, kuvotusta jopa oksenteluun asti pian aineen nauttimisen jälkeen, ilmaa, ripulia ja yleistä epämukavuutta jopa kipuilua vatsan alueella mikä on minusta tosi outoa. Kyllä niitä kannattaa sitkeästi hakea, jos tietää ravintolisiä tarvitsevansa. Jos avattu pakkaus ei sovi niin ajoissa vaan lahjoitat äitimuorille, syötät siipalle tai myyt kaverille. Maitohappobakteeri saattaa helpottaa oireita paljonkin, ainakin proteiinivalmisteilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom