Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by punttari
Jos voi, niin missä??
Tulihan taas jo puoli vuotta yhdessä paikassa asustettua. Eli, tänään alan roudaamaan kamojani Lohjalle. Tietäiskö kukaan kuunnon salia sieltä, ei mitään vekkulihilavitkutinsaleja???
Onko kokemuksia???
Originally posted by majakanvartija
Niin ja vapaat painot- salissa on aina joku 40-kymppinen isomahainen "ammattilainen ja salivalvojan paras kaveri" paukuttamassa painoja koko illan.
lej sanoi:Paras paikka on mielestäni Lohjan Bodaus ry. Se on Euromarketin katolla. Kirkon vieressä. (Muista sanoa Lohjalla aina EUROmarket, olen erehtynyt sanomaan sitä Lohjalla joskus Ekaksi ja sain melkein turpaan. Päälleni satoi tuhkaa ja tulikiveä yms, ja loukattujen ihmisten katkeria kommentteja) Siellä katolla on siis pieni parkkipaikka jonka toisella sivustalla on hämärän näköinen ovi. Siinä ovessa on vissiin myös puh. numero jos haluaa sopia jonkun muun ajan tsekkaamaan salia. Aika karun näköinen, mutta hinta/laatu/muut asiakkaat- suhde on paras. Siellä on leppoisa ja reilu meininki. Käy monen laista porukkaa, mutta vielä ei ainakaan mitään "Halli-Anaa" ole näkynyt.
Muutenhan Lohja on se ihan oikea Suomen anusaukko. Turku on taivas Lohjaan verrattuna. Olen siis itse muuttanut Lohjalta Turkuun. Lohjalla ajetaan vaan pillurallia 24/7. Ja tuunataan vanhoja Nissaneita. Iso osa nuorista luulee olevansa ihan oikeita kovia kaupunkilaisia, ja siten oikeutettuja halveksimaan muita, esim. Nummelalaisia. Se lähiö taitaa olla paras
vertauskuva. Baarit on perseestä ja sisäänpääsy maksut on yhtä kovat kuin esim. Turun suosituimpiin baareihin. Kaikki on perseestä. Olen katkera.
Itteeensä täynnä oleva paikka.
Täältä sai hyvät naurut. :D
Oon asunu koko ikäni Lohjalla.