Voiko Lohjalla reenata??

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
59
Jos voi, niin missä??

Tulihan taas jo puoli vuotta yhdessä paikassa asustettua. Eli, tänään alan roudaamaan kamojani Lohjalle. Tietäiskö kukaan kuunnon salia sieltä, ei mitään vekkulihilavitkutinsaleja???

Onko kokemuksia???

Googlella löyty ainakin nämä:

- Bodyfix, Laurinkatu 28, 08100 Lohja,
puh. 019-318 626

- Galaxy Fitness Club, Laurinkatu 34,
08100 Lohja
puh. 019-324 272, http://www.kolumbus.fi/galaxy

- Kisakallion Urheiluopisto, 08360 Kisakallio,
puh. 019-31511, www.kisakallio.fi

- Naisten sali, Sepänkatu 5, 08100 Lohja,
puh. 019-312 880, www.naistensali.com

- Neidonkeitaan kuntosali, Runokatu 1,08100 Lohja,
puh. 019-369 1814, GSM 050-351 7550 sekä Neidon- keitan kassa 019-369 1808

- Tennarin kuntosali, Karstuntie 27, 08100 Lohja,
puh. 019-369 1813

- Urheilutalo Sporttiset, Takasenkatu 41, 08150 Lohja,
puh. 019-318 501

- Virkkalan liikuntahalli, Helsingiuksentie 56, 08700 Virkkala
puh. 019-369 1715

- Perttilän liikuntahalli, Hakulintie 30, 08500 Lohja as,
puh. 019-369 1717

Lohjalla tuntuu naisten saleja riittävän, mutta miehille vähän niukemmin.

Neidonkeitaassa olen käynyt jonkun aikaa. Ei kunnolllista pukuhuonetta ja asiakaskunta pääasiassa yleisurheilija/kuntoilija-pipertäjiä. Niin ja vapaat painot- salissa on aina joku 40-kymppinen isomahainen "ammattilainen ja salivalvojan paras kaveri" paukuttamassa painoja koko illan.

Paras ja halvin sali on kuulemma Lohjan bodaus ry:n sali Euromarketin katolla. Kyseinen yhdistyksestä on vaikea saada mitään tietoja, joten en ole liittynyt.

Henkilökohtaisesti olen todennut Lohjan tilanteen oikein huonoksi ja käynkin nykyisin eräällä Espoolaisella salilla työpaikan lähellä.

Itse olen käynyt Neidonkeitaan kuntosalilla, tosin kalliin hintansa vuoksi (2,5 euroa/kerta) olen harkinnut liittymistä juuri Lohjan Bodaukseen. Kävin tossa jokunen viikko sitten katsastamassa kyseisen paikan ja ihan hyvältähän se näytti. Puoli vuotta Lohjan Bodauksessa maksaa 75 euroa. Jos haluat liittyä Lohjan Bodaukseen, kannattaa käydä kysymyssä korttia MA ja KE kuuden jälkeen jolloin joku jäsenistä pitäisi olla paikalla.

Originally posted by punttari
Jos voi, niin missä??

Tulihan taas jo puoli vuotta yhdessä paikassa asustettua. Eli, tänään alan roudaamaan kamojani Lohjalle. Tietäiskö kukaan kuunnon salia sieltä, ei mitään vekkulihilavitkutinsaleja???

Onko kokemuksia???

Yep eli tervetuloa tänne Suomen persereikään, ennen pidin Turkua sellaisena mutta muutettuani tänne tajusin että täällähän se on. :) mutta asiaan. Lohjan paras sali meni puolitoista vuotta sitten nurin joten tällä hetkellä paras on ylivoimaisesti Lohjan bodaus. Ovet ovat auki klo 17.00 eteenpäin jolloin on henkilökuntaa paikalla. Laitteet on todella hyviä ja käsipainoja löytyy 1kg-55kg. Penkkejä on 2-3(en muista ihan tarkkaan) ainoastaan lava on kiukkasen liian pieni. Mutta kyllä siellä treenaa todella mielellään. Säkkejä on kaksi joten nakuttelemaankin pääsee.

:lol2: :lol1:
"Neidonkeitaassa olen käynyt jonkun aikaa. Ei kunnolllista pukuhuonetta ja asiakaskunta pääasiassa yleisurheilija/kuntoilija-pipertäjiä. Niin ja vapaat painot- salissa on aina joku 40-kymppinen isomahainen "ammattilainen ja salivalvojan paras kaveri" paukuttamassa painoja koko illan."

Mäkin kävin siellä kunnes kyllästyin koko nynny, vanhus, keski-ikäinen nainen, vekarat pyörii jaloissa-touhuun. Mä tiedän sen kaljamahan!!!! Hitto mä repesin!!

Mutta tosiaan Bodaus on paras!! Eli ei muuta kuin tervetuloa!

Älä pelästy sitten alussa, kun saattaa tuntua että kaikki kattoo kieroon, se on tavallista Lohjalaista käyttäytymistä. Kyllä se siitä lähtee menemään hetken kuluttua. Nää Lohjalaiset maanviljelijät ovat vaan niin pirun kyräileviä ja ennakkoluuloisia kaikkea uutta kohtaan.

Entäs tämä paikka:

- Urheilutalo Sporttiset, Takasenkatu 41, 08150 Lohja,
puh. 019-318 501

On lähimpämä asumusta mutta, eihän siellä lohjalla mikään ole kaukana....

Missäs se Lohjan Bodaus sitten sijaitsee niinkuin tarkkaan ottaen? Ajattelin käydä tänään kattomassa.

Paitsi että... määhän olen perkele yleisurheilija..

Lohjan bodaus seura. Avainkortti (Mun aikoihin 06-23) ja ei todellakaan mikään fitness-keskus vaan kunnon luola.

Ite asuin päälle vuoden. On se loppujen lopuksi hirveää kun joskus tulee siellä käytyä ja kattoo sitä menoa.

Ei se mikään maaviljelijä kaupunki ole vaan paljon pahempaa. Syrjäytynyt betonilähiö.

Originally posted by majakanvartija
Niin ja vapaat painot- salissa on aina joku 40-kymppinen isomahainen "ammattilainen ja salivalvojan paras kaveri" paukuttamassa painoja koko illan.

Tarkoitatkohan juuri tätä "isomahaista ammattilaista ja salivalvojan parasta kaveria" jolla on korkeammat meriitit kuin varmaan kenelläkään muulla siellä käyvällä... eli useimpiakin suomenmestaruuksia painonnostossa. Että hyvä se on välillä niitä painoja paukuttaa... ;)

Bodauksessa on tullut treenattua nyt noin pari vuotta... ja kyllä se on tämän hetkisistä saleista paras ja halvin Lohjalla. Kaikki tarpeellinen löytyy eikä niitä keski-ikäsiä sunnuntaiurheilijoita (ainakaan Neidonkeitaaseen verrattaessa) näy juuri ollenkaan. Ja saliahan ei ole ulkonäöllä pilattu vaan paikka on nimeen omaan kunnon luola (vaikka katolla onkin.. heh). Salilta löytyy 2 tavallista ja kaks vinoa penkkiä plus kaikki muu tarpeellinen. Yksi miinus on ehkä se, että käsipainoja on 2.5 kilon välein aina 40kg asti. Sen jälkeen sitten ei olekaan muuta kun 55kg seuraavana. Itselle tämä ei vielä onneksi ole ongelma...
Minulla nyt ei varsinaisesti ole mitään valittamista salin suhteen.. mukava ja halpa paikka.

OoDee

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paras paikka on mielestäni Lohjan Bodaus ry. Se on Euromarketin katolla. Kirkon vieressä. (Muista sanoa Lohjalla aina EUROmarket, olen erehtynyt sanomaan sitä Lohjalla joskus Ekaksi ja sain melkein turpaan. Päälleni satoi tuhkaa ja tulikiveä yms, ja loukattujen ihmisten katkeria kommentteja) Siellä katolla on siis pieni parkkipaikka jonka toisella sivustalla on hämärän näköinen ovi. Siinä ovessa on vissiin myös puh. numero jos haluaa sopia jonkun muun ajan tsekkaamaan salia. Aika karun näköinen, mutta hinta/laatu/muut asiakkaat- suhde on paras. Siellä on leppoisa ja reilu meininki. Käy monen laista porukkaa, mutta vielä ei ainakaan mitään "Halli-Anaa" ole näkynyt.

Muutenhan Lohja on se ihan oikea Suomen anusaukko. Turku on taivas Lohjaan verrattuna. Olen siis itse muuttanut Lohjalta Turkuun. Lohjalla ajetaan vaan pillurallia 24/7. Ja tuunataan vanhoja Nissaneita. Iso osa nuorista luulee olevansa ihan oikeita kovia kaupunkilaisia, ja siten oikeutettuja halveksimaan muita, esim. Nummelalaisia. Se lähiö taitaa olla paras vertauskuva. Baarit on perseestä ja sisäänpääsy maksut on yhtä kovat kuin esim. Turun suosituimpiin baareihin. Kaikki on perseestä. Olen katkera. Itteeensä täynnä oleva paikka.

:offtopic:
Jaa, no itsekin olen erehtynyt joskus sanomaan sitä Ekaksi enkä ole vielä turpaani saanut :D

Tosiaankin Lohjan baarit ovat aivan perseestä. Oltiin Turussa viettämässä iltaa intin loputtua ja baarien taso oli kyllä ihan eri luokkaa kun Lohjalla, muutenkin Turku oli erittäin mukava kaupunki :)

niinpä

lej sanoi:
Paras paikka on mielestäni Lohjan Bodaus ry. Se on Euromarketin katolla. Kirkon vieressä. (Muista sanoa Lohjalla aina EUROmarket, olen erehtynyt sanomaan sitä Lohjalla joskus Ekaksi ja sain melkein turpaan. Päälleni satoi tuhkaa ja tulikiveä yms, ja loukattujen ihmisten katkeria kommentteja) Siellä katolla on siis pieni parkkipaikka jonka toisella sivustalla on hämärän näköinen ovi. Siinä ovessa on vissiin myös puh. numero jos haluaa sopia jonkun muun ajan tsekkaamaan salia. Aika karun näköinen, mutta hinta/laatu/muut asiakkaat- suhde on paras. Siellä on leppoisa ja reilu meininki. Käy monen laista porukkaa, mutta vielä ei ainakaan mitään "Halli-Anaa" ole näkynyt.

Muutenhan Lohja on se ihan oikea Suomen anusaukko. Turku on taivas Lohjaan verrattuna. Olen siis itse muuttanut Lohjalta Turkuun. Lohjalla ajetaan vaan pillurallia 24/7. Ja tuunataan vanhoja Nissaneita. Iso osa nuorista luulee olevansa ihan oikeita kovia kaupunkilaisia, ja siten oikeutettuja halveksimaan muita, esim. Nummelalaisia. Se lähiö taitaa olla paras
vertauskuva. Baarit on perseestä ja sisäänpääsy maksut on yhtä kovat kuin esim. Turun suosituimpiin baareihin. Kaikki on perseestä. Olen katkera.
Itteeensä täynnä oleva paikka.

Ni, oon asunu lohjal 2 v. Ei hyvä, niinku mainitsitki.

Löysin tämän threadin täältä kun googletin lohjan saleja. Missäköhän Lohjan bodaus sijaitsee nykyään? onko mikälaista porukkaa siellä nykysin? paljonko maksaa ja mistä voi ostaa jäsenyyden?

Nummentakana, vanhan Kaluste Simolan talossa jos tiedät paikan. Taitaa katu olla Ratakatu ellen ihan väärässä ole. Puoli vuotta 100e. Samoja naamoja siellä pyörii vuodesta toiseen. Salin seinällä tilisiirtolappuja ja valvojat siellä pitäisi joskus 17-19 aikoihin olla paikalla, itse en ole vähään aikaan kyllä nähnyt.

Kuullut, että se on paikka missä voi tosissaan treenata eikä kauheasti tungosta? Neidonkeitaalla aina täyttä ja jotain 40v urheilioita täynnä tekemässä miljoona eri sarjaa penkissä/prässissä yms. eli se on valintatalolta ku lähetään radan ali ja vasemmalle? ymmärtääkseni siellä :rolleyes:

Lohjalla on aikoinaan treenattu esimerkiksi henkensä edestä juoksemista :D

Melko ruuhkasta on nykyään. Sali on kiinni, olikos se nyt klo 12-16, kun apinat on vetänyt mavea niin että alakerran laakeriliikkeestä on tullu mutterit hyllyltä alas. Ensin ajattelin että ihme itkemistä niiltä alakerran jannuilta, kunnes itse todistin kun jannut vetää mavea siinä betonilattialla jollai 180kg sarjoja pienen kumimaton päällä. Painot piti totta helvetissä tiputtaa vapaapudotuksella maahan joka toiston välissä. Ikkunat helisi koko salilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom