SUPERCARB 1kg -40%

Voi estrogeeni, minkä teit...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Skyte
  • Aloitettu Aloitettu
Sinulla ei varmaan kerennyt tuo sinnaamisen aika kestää niin kauaa, ettäkö olisit saanut hormonitoimintasi vallan sekaisin. Lisäksi tuo kierukka on varmasti auttamassa kierron ylläpitämisessä (?).
Hienoa kuulla, että nyt ruoka maistuu ja huomaat, miten hyvää se sinulle tekee :worship:

Ei sinulla tuo metallin maku sattunut kummittelemaan...?

Ei tullut metallinmakua ja ihmettelenkin voiko näin lyhyt kituelämä stopata hormonipuolellakin jotain? No, oli mieten oli, nyt kuitenkin tuli sekin koettua.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Päivitetääs nyt iteki ku muistaa:D
Eli yli vuosi sit oli Terolut, =ei mitään
viime kesänä hormonikorvaushoito Divina, =ei muutosta
tuossa enne joulua oli taas 3kk Terolut, joiden lopuksi tuli tyhjennys:worship:
Nyt otetaa kuulema uudestaan 3kk Terolut, eka 10pv nyt syöty, kohta pitäs alkaa tapahtua... saas nähä :rolleyes:

Mulla on muuten saattanu olla tuota metallinmakua suussa.. ei kyllä viime aikoina, mut oisko ollu niihi aikoihin ku mulla oli
myös aina yöhikoilua :D sekin on onneks kadonnu.

Jotain hormonitoiminnan käynnistymistä siis voi olla nyt, kun tuo tyhjennysvuoto tuli, niin ne oli "ihan oikeet menkat", eli
oli tuntemuksia jo n. viikko ennen ja pms:ää, ja kivut..
Yli 2 vuoden tauon jälkee voin sanoo et oli tosi mielenkiintosta ja "uutta" kokea ne,nauroin ja hypähtelin vaa innoissani ku huomasin mikä oli kipujen ja hirveen debiksen syy :oujee:
Mielialanvaihtelut on kyllä ollu semmosta et huhheijjaao_O

Iso kiitos vastauksesta!

Suuntasin nimittäin itsekin tänne urputtamaan siitä, että kohta kaksi viikkoa syötyäni femodeneja olen aivan armoton hermokimppu!! ARGH!!! kauan tätä kestää??? Ja suu on yhä niin kuin olisin rautanauloja järsinyt...
Mutta oli aivan ihana, Mirella, lukea sinun huikaisevan veristä menestystarinaa :hyper:Ihan huippista!! Viestisi sai minut kaivamaan jo tänään roskikseen suuntaan lentäneet hormonit takaisin ja jaksamaan vielä. Jospa palaisin parin viikon päästä riemuitsemaan omista kiloista ja puolukoistani :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom