Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ensikertalainen sanoi:
Kaverikin oli kuullut, että joku oli mennyt salille treenaamaan oikein kunnolla...oli henkilökunta tuonut pyyhkeen ja sanonut "anteeksi, mutta täällä ei saa hikoilla" ei juma***** mikä sali se semmoinen on?
Aika monessa paikassa treenipyyhe nykyään pakollinen ja ihan hyvä niin.

Vituttaa kun duuni/jengikaveri on toista viikkoa kipeänä. Saa hoitaa kaikki hommat itse ja varsinkin näin kisojen alla.. plus että saa olla kakat housussa pääseekö se osallistumaan kisoihin ollenkaan, kun lämpöä pukkaa. No, kisat vasta 11.3, mutta AHDISTAA!
Huomenna taas täyttä työntekoa..elämä on!

Tarjoilin ihmetyksen aihetta kerran poistuessani pukuhuoneesta. Hörppäsin suun täyteen vettä - ja samaan hengenvetoon kulautin osan siitä väärään kurkkuun. Välitön aivastusrefleksi ja täys suullinen vettä pärskähtää pitkin salin käytäviä. Nolona pyyhin suurimmat pois ja hipsin kyykkytelineen taakse piiloon.:nolo:

Salilla, jolla treenaan, käy n. 40-vuotias poninhäntäpäinen äijä, joka treenaa 5 kertaa viikossa yläkropan läpi vapaita painoja karttaen ja suoritustekniikat ovat jotakin aivan hämmentävän surkeaa. Painoja on aivan liikaa ja kroppa vääntyy mitä eriskummallisimpiin asentoihin.

Hepulla on lisäksi harhakäsitys, että kovaa treenaava ihminen ähisee ja irvistelee koko ajan. Kerran olin äijän kanssa samaan aikaan pukkarissa ja se vitun ähinä alkoi jo takkia riisuessa. "AIJAIHH, ÄHH, AI Saatana, Huhhuhh, aijaih" . Äijä lisää uskottavuuttaan hc-treenaajana myös käyttämällä voimanostovyötä vessassa käydessäänkin.

Ensikertalainen sanoi:
Kaverikin oli kuullut, että joku oli mennyt salille treenaamaan oikein kunnolla...oli henkilökunta tuonut pyyhkeen ja sanonut "anteeksi, mutta täällä ei saa hikoilla" ei juma***** mikä sali se semmoinen on?

Tuli tästä mieleen kun vuosia sitten kokeilin yhtä salia (oli salinvaihto edessä) no aloin siinä tekemään maastavetoa niin paikan "personal trainer" huomautti et viittisi tehdä tota liikettä kun siitä lähtee niin kova meteli, no joo enpä sillä salilla alkanut vakituisesti käymään. :D

Mr.Referee sanoi:
n. 40v. mies penkkaamaassa 70kg:ta ylös, perse 50cm ilmassa ja ILMAN paitaa :urjo: Ei oo todellista. Ymmärrän jos on mallia Jay Cutler tai edes Marko Savolainen niin voi patsastella salilla ilman paitaa.. mutta jos maha lähestyy jo kaljatynnyrin kokoa, niin voisi jättää väliin...

Se oli joltain kuullu, että paidalla penkatut tulokset on huijausta :)

Tässä ei nyt varsinaisesti ole mitään naurettavaa, mutta eilen salilla kyykkyjäni varmisti kaksi innokasta nuorta miestä. Keskittyivät niin pontevasti varmistamiseen että ihan rupesi hymyilyttämään ja tuli hyvä mieli itselle. Hienoa kun ovat ottaneet lajin omakseen. Mitä olen sivusilmällä katsonut, niin hyvään alkuun ovat päässeet ja tekevät liikkeet hyvällä tekniikalla. :)

..en tiedä onko tämä nyt komediaakaan, mutta naurattanut jälkikäteen..
käyn kaupungin saleilla, uimahallilla ja urheilutalolla, päällä yleensä isohko t-paita jazzareiden kanssa, olipa sitten kerran kaikki ne isohkot t-paidat hikisiä ja halusin pistää puhtaan päälle, no eikun salille, lämmittelin siinä polkemalla ja kattelin miten porukkaa on ja reenausta, muutama äijä käveli ohi ja vilkaisi syrjäsilmällä, ei siinä mitään, aloitin reenin ja aloin ihmetteleen, kun normaalisti kukaan ei vilkaise ja saa olla ihan rauhassa ja nyt kaikki äijät tuijottaa... oli nihkeä olo...ja hokasin, että olinpa laittanut tiukan paidan päälle ja huomio kohdistui muotoihini...sittemmin olen käyttänyt taas niitä isoja paitoja, niin että äijät, kyllä se tuijotus huomataan, salilla ei niin kivaa.

Snowbe sanoi:
Yks sälli löi prässiin monta sataa kiloa kiekkoja ja pyys siitä yhtä karpaasia varmistamaan. Prässiä nyt on kuitenkin melko mahdoton yhen jätkän varmistaa.. No siihen se sit meinas jäädä painojen alle, jotenki kuiteki onnistu liukkaasti liukumaan pois alta :P

Vihdoinkin onnistuin pääsemään pakkiksen salikomediaa-ketjuun... on tätä odotettu! :lol2:

Valtteri sanoi:
Vihdoinkin onnistuin pääsemään pakkiksen salikomediaa-ketjuun... on tätä odotettu! :lol2:

Onneks olkoon, mä jo katoin kyl et tilanne on menetetty :D

Pakkiksen moderointi politiikka on toisinaan melko ailahtelevaa.

Kuten kaikki tietää, yli puolet naima-moka threadista on offtopicia, varmaankin yli 20 sivua putkeen. Tähän ei puututtu. Minä erehdyin yhden viestin verran pistämään offia niin eikö sieltä samalla sekunnilla iske koko helvetin mode-armeija kimppuun.
En vittuillut viestissä eikä muutenkaan ollut asiatonta tekstiä, ehei, erehdyin vaan ilmoittamaan fiilikseni, kun olin koko ko. threadin lukenut putkeen.

Toinen, mikä vituttaa on tuo "skandinaavinen"-osio. Tähän mennessä suurin osa sen threadeista on aloittanut yksi ja sama henkilö, ja niissäkin näytetään keskityttyvän naapurin perseen nuolemiseen. Kaikki tuntuu olevan mahtavaa ja ihanaa.

Tämän olisi voinut pistää palaute puolellekkin, mutta lähinnä vituttaa, niin tuli tänne.

Nyt sitten vaan arvauksia kauanko tämä kritiikki täyteinen viesti saa olla täällä ennen kuin joku tulee ja poistaa tämänkin asiattomana ?

AM sanoi:
Toinen, mikä vituttaa on tuo "skandinaavinen"-osio. Tähän mennessä suurin osa sen threadeista on aloittanut yksi ja sama henkilö, ja niissäkin näytetään keskityttyvän naapurin perseen nuolemiseen. Kaikki tuntuu olevan mahtavaa ja ihanaa.
Nyt sitten vaan arvauksia kauanko tämä kritiikki täyteinen viesti saa olla täällä ennen kuin joku tulee ja poistaa tämänkin asiattomana ?
:itku:

Mun mielestä on erittäin hyvä, että edes joku haluaa olla aktiivinen, jotta tuo skandinaavinen osio saisi tuulta purjeittensa alle. Ei se katos itsestään tapahdu. Ja kyllähän tuonne alkaa pikkuhiljaa tulemaan enemmän thredejä ja kirjoittajia, että Annielle vaan propsit.

AM sanoi:
Pakkiksen moderointi politiikka on toisinaan melko ailahtelevaa.

Kuten kaikki tietää, yli puolet naima-moka threadista on offtopicia, varmaankin yli 20 sivua putkeen. Tähän ei puututtu. Minä erehdyin yhden viestin verran pistämään offia niin eikö sieltä samalla sekunnilla iske koko helvetin mode-armeija kimppuun.
En vittuillut viestissä eikä muutenkaan ollut asiatonta tekstiä, ehei, erehdyin vaan ilmoittamaan fiilikseni, kun olin koko ko. threadin lukenut putkeen.

Tämän olisi voinut pistää palaute puolellekkin, mutta lähinnä vituttaa, niin tuli tänne.

Joo kato näin se menee :) . Kannattaa varoa, ettei tule bannia, kun noin paljon annat kritiikkiä :lol2:

Mä en nyt jostain syystä voi sietää sitä saatanallista ääntä mikä lähtee siitä kun vierustoveri hiljaisessa opiskeluympäristössä tunkee läskiin naamaansa kourallisen rapeita perunalastuja, mussuttaa niitä, ja nielaisee...
Kouraisee uuden lapiollisen sitä paskaa ja tunkee suuhun, se ääni...
Tekisi mieli ottaa loput sen sipseistä omaan kouraan ja väkisin tunkea sen suuhun niitä kunnes se tukehtuu.

Okei ei mulla muuta. Kireä meininki.

Tänään pitää avautua:

Vituttaa
1. kaupassa käynti. Kauppojen ovelle on asetettu muistin pyyhkäisy laite. Helvetilläkään muistanut taaskaan mitä piti ostaa ja sai ravata kaupan päästä päähän jatkuvasti. Muutenkin opettelua siitä mitä 11 vee tyttö saataisi syödä, tee siinä sit järkeviä ostoksia.
Puolet siitä mitä piti muistaa ostaa jäi kauppan. TAAS!:rock:

2. Helevetin ihmiset kaupassa. MIKSI te parkkeeraatte saatanallisen ruhonne keskelle käytäviä, kävelette hitaasti ja olette yleensä 2 metriä leveitä, menkää lenkille perkeleet!

3. Ulkomaalaiset. Ne vallottaa koko maan. Bussissa en kuulun suomen sanaa vaan jotain ufoa molotusta joka puolella. Sitten ne kehtaa vielä joka helevetin nurkalla tyrkyttää ruusua käteen, anti olla vihoviimenen kerta kun kyseinen allahia kumartava mustapää tulee mulle kaupittelemaan yhtäkään ränkkyä. Ruusun rahat menevät "syöpäsairaalle" veljen vaimon serkun kaiman siskolle. Lisää kysyttäessä ei "puhu suomea", ymmärtävät kyllä nopiaa sanat "lupa" ja poliisiit", testasin asian tänään.:kippis1:

Allahille, hare krishnalle, budhalle , kaikki valtiaalle jumalalle ja alakerran Saatanalle kiitos pakkiksesta, saa auvautua kun ei kissat ymmärrä tätä huutoa.
ARGH:curs: Ja heittäkää spoileria tai jotain jos loukkaa liikoja jotakuta.

hömppä sanoi:
Vituttaa
1. kaupassa käynti. Kauppojen ovelle on asetettu muistin pyyhkäisy laite. Helvetilläkään muistanut taaskaan mitä piti ostaa ja sai ravata kaupan päästä päähän jatkuvasti. Muutenkin opettelua siitä mitä 11 vee tyttö saataisi syödä, tee siinä sit järkeviä ostoksia.
Puolet siitä mitä piti muistaa ostaa jäi kauppan. TAAS!:rock:

2. Helevetin ihmiset kaupassa. MIKSI te parkkeeraatte saatanallisen ruhonne keskelle käytäviä, kävelette hitaasti ja olette yleensä 2 metriä leveitä, menkää lenkille perkeleet!

3. Ulkomaalaiset. Ne vallottaa koko maan. Bussissa en kuulun suomen sanaa vaan jotain ufoa molotusta joka puolella. Sitten ne kehtaa vielä joka helevetin nurkalla tyrkyttää ruusua käteen, anti olla vihoviimenen kerta kun kyseinen allahia kumartava mustapää tulee mulle kaupittelemaan yhtäkään ränkkyä. Ruusun rahat menevät "syöpäsairaalle" veljen vaimon serkun kaiman siskolle. Lisää kysyttäessä ei "puhu suomea", ymmärtävät kyllä nopiaa sanat "lupa" ja poliisiit", testasin asian tänään.:kippis1:

Allahille, hare krishnalle, budhalle , kaikki valtiaalle jumalalle ja alakerran Saatanalle kiitos pakkiksesta, saa auvautua kun ei kissat ymmärrä tätä huutoa.
ARGH:curs: Ja heittäkää spoileria tai jotain jos loukkaa liikoja jotakuta.
Se aika kuukaudesta ???????????:D

Oma veetutukseni lähtee ihan niinkin pienestä asiasta kuin varpaan kynnykseen potkaisemisesta. Kyllähän sen yhden kerran kestää, mutku v...u meikä on tehnyt sen tänään jo kolme kertaa. Vois varmaan opetella nostamaan niitä jalkojaan kävellessä

Toinen pienempi juttu on tuo ihmisen viitsimättömyys. Graduprojekti ei etene, kun ei hotsita. Käy oikeesti vituttamaan oma saamattomuus. Ja tästä päästäänkin hienon saamattomuusaasinsillan kautta naisiin. En oo saanu sitten joulukuun, prkle.

No iha vittu kaikki. Väsy, jumi, kipu, puute, ärsytys, tukkoisuus, turvotus, laiskuus, ahistus. Ja se etteivät vitutukseni syyt ole tämän konkreettisempia.

hömppä sanoi:
Tuon perkeleen vituttavan saatanan juoruamis-kälättämis-kikatus-parkkeeraan Teksasin kokoisen läskiperseeni tähän käytävälle ja ostoskärryt kans että voin räpättää naapurin Mairen kanssa niiden naapurin tekemisistä -ilmiön olen kokenut varmasti useammin kuin Te Muut, tai sitten vaan hieman vahvempana. Tuli nimittäin akuutti nyrkkien- ja hampaidenpuristelukohtaus kun luin tuon 2-kohdan:curs::wall:
Urge to kill rising..!

Back
Ylös Bottom