Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ihmiset, jotka ovat siinä uskossa, että se oma pikku paskatykki kiinnostaa kaikkia muitakin yhtä paljon. Uskokaa jo prkl:n pakkosyöttäjät, että minua ei kiinnosta se, että pikku Rubert on kierähtänyt ja röyhtäissyt eilen illalla klo.19.35. Minua ei kiinnosta katsoa kännykästä videota kyseisestä episodista, eikä todellakaan soittaa kännykkään, jossa soittoäänenä on lapsen naurua. Vetäkää v*ttu itsenne hirteen ja toivottavasti kyseiset henkilöt ette lue tätä pakkista.

Aapina sanoi:
Ihmiset, jotka ovat siinä uskossa, että se oma pikku paskatykki kiinnostaa kaikkia muitakin yhtä paljon. Uskokaa jo prkl:n pakkosyöttäjät, että minua ei kiinnosta se, että pikku Rubert on kierähtänyt ja röyhtäissyt eilen illalla klo.19.35. Minua ei kiinnosta katsoa kännykästä videota kyseisestä episodista, eikä todellakaan soittaa kännykkään, jossa soittoäänenä on lapsen naurua. Vetäkää v*ttu itsenne hirteen ja toivottavasti kyseiset henkilöt ette lue tätä pakkista.

Minulle ei kukaan lapsen omaavista tutuista kerro mitään lapsijuttuja. Ovat ymmärtäneet kantani kun olen maininnut että sopivin lahja lapselle on sähköpistokkeeseen sopiva teräshaarukka.

hömppä sanoi:
3. Ulkomaalaiset. Ne vallottaa koko maan. Bussissa en kuulun suomen sanaa vaan jotain ufoa molotusta joka puolella. Sitten ne kehtaa vielä joka helevetin nurkalla tyrkyttää ruusua käteen, anti olla vihoviimenen kerta kun kyseinen allahia kumartava mustapää tulee mulle kaupittelemaan yhtäkään ränkkyä. Ruusun rahat menevät "syöpäsairaalle" veljen vaimon serkun kaiman siskolle. Lisää kysyttäessä ei "puhu suomea", ymmärtävät kyllä nopiaa sanat "lupa" ja poliisiit", testasin asian tänään.:kippis1:
Tästä tuli mieleeni tapaus, kun menneenä syksynä Kuopion torilla näitä ruusun kauppiaita pyöri kuin Viipurin torilla konsanaan. "Anna lantti, anna :itku: ". Olkoon miten sievä tyttö tahaansa kerjäämässä, en anna. Kaikkein ärsyttävintä tässä oli se, että pikkutytön vanhemmat jossain torin laitamilla aina norkoilivat vain, söivät lörtsyä ja joivat kahvia (niin, WTF?!) ja laittoivat pikkumimmin vetoamaan "tyhmiin suomalaisiin". Ymmärrän että maailmassa on paljon köyhyydessä eläviä ihmisiä ja heidän on jostakin saatava sitä rahaa, parempi kai se pyytää on kuin varastaa, mut ei silti, en tykkää.

Ja samaan aiheeseen.. Toissa iltana mulla soi ovikello, no menin avaamaan kun ajattelin että sieltä tulee ihminen jonka kanssa oli sovittu tapaaminen. Avasin oven niin joku kloppi hyökkäsi eteiseen ja alkoi molottaa venäjäksi jotain. Näytti pientä lappua johon oli huonolla suomella mongerrettu "Olen se ja se, tarvitsen rahaa opiskeluun..."

Niin, kun ihmetyksestäni selvisin, sanoin EI KIITOS JA NÄKEMIIN, osoitin pojalle ovea. Siis että tullaan jo toisten ovelle kerjuulle...?

Apsu sanoi:
Oma veetutukseni lähtee ihan niinkin pienestä asiasta kuin varpaan kynnykseen potkaisemisesta. Kyllähän sen yhden kerran kestää, mutku v...u meikä on tehnyt sen tänään jo kolme kertaa. Vois varmaan opetella nostamaan niitä jalkojaan kävellessä.

Eihän tuo välttämättä ole aina pienikään vitutus. Itelläni riitti yksi potkaisu tuolin kulmaan ja varvas on kipeänä jo toista viikkoa. Nyt tosin jo pystyy kävelemään lähes linkkaamatta. Varmaankin joku hiusmurtuma tai jtn.

Tästä ymmärtää helposti että jalkatreenit on vähän huonommalla nyt. Tosin niin on muutkin reenit kun flunssa meinasi käydä päälle, sellanen vetämätön olotila. Noh, jatketaan samalla linjalla mitä melkein koko tämä vuosi, eli REENIT PÄIN PERSETTÄ! :curs:

Fitness vituttaa. 80-lukulaisilta näyttäviä solarium-hirmuja hyppii ja posettaa lavalla. "Kaikki, jotka ei harrasta salia 24/7 ja syö paljon protskuu, on karui skinnyfat-pellejä"-on tyyppillisen fitness-elämäntapaurheilijan suusta suusta kuultu kommentti.

No ei, en mä tosissani, ehkä vähän kuitenkin.

Vituttaa myös kaikki inisijät tällä foorumilla. Nyyh sitä Nyyh tätä.

Aapina sanoi:
Ai, en olekaan ainoa.:D Mutta minusta tekee ehkä epänormaalimman se, että olen nainen. Eihän naiset saa olla tykkäämättä lapsista.:rolleyes:

MerZi sanoi:
Ja samaan aiheeseen.. Toissa iltana mulla soi ovikello, no menin avaamaan kun ajattelin että sieltä tulee ihminen jonka kanssa oli sovittu tapaaminen. Avasin oven niin joku kloppi hyökkäsi eteiseen ja alkoi molottaa venäjäksi jotain. Näytti pientä lappua johon oli huonolla suomella mongerrettu "Olen se ja se, tarvitsen rahaa opiskeluun..."

Niin, kun ihmetyksestäni selvisin, sanoin EI KIITOS JA NÄKEMIIN, osoitin pojalle ovea. Siis että tullaan jo toisten ovelle kerjuulle...?

Ja noita kyllä riittää. Kerran kaverilla kävi tuollaisen samanlaisen lapun kanssa oleva nainen ja kerran sit joku mies, joka yritti myydä "tauluja" jotta voisi saada rahaa ruokaan. 5-vuotiaskin piirtää paremmin, kun mitä ne taulut oli.

Ja mua vituttaa se, että mulla on paskat polvet ja nilkat. On tullut koko loma liikuttua oikein urakalla ja koko ajan on polvet ja nilkat ollu vähän kipeät. Eilen avo sai kantaa mut viimeiset 500 metriä kotiin, kun polvitaipeeseen koski niin helvetisti, etten voinut kävellä. :itku: Miten polvitaive voi olla niin kipeä? :eek:

Tove sanoi:
Ai, en olekaan ainoa.:D Mutta minusta tekee ehkä epänormaalimman se, että olen nainen. Eihän naiset saa olla tykkäämättä lapsista.:rolleyes:

Mä ilmottaudun samaan kerhoon. Entinen äikänmaikka jutteli joskus, että ihan käsittämätöntä että ihmiset luulee että hän pitää lapsista vaan sen takia että tuli semmoisen synnyttäneeksi :D .

Sama pätee muuten lemmikkieläimiin, ei vaan jaksa kuunnella ellei ole joku oikeesti tosi hauska juttu. Eikä "rekku ajoi oravaa".

Teen lapsia kun a) miehet voi synnyttää tai b) helvetti jäätyy. Kumpi nyt tapahtuu ensin.

(Insert "kyllä-sun-mieli-vielä-muuttuu-sä-oot-vasta-23-etkä-tiiä-tommosia-asioita-varmasti" here.)

edit. lisättäköön vielä, että en kuulemma hirveästi perustanut muista lapsista silloinkaan kun itse olin semmoinen ja veikkaan olleeni aika sietämätön ja pikkuvanha. En silti tykkää lapsista. Ja olen edelleen sietämätön ja pikkuvanha.

Ensirakkausihmissuhteeni päätty noin tunti sitten. Pakko oli pistää kerrasta poikki etten jää satuttamaan itseäni enempää. Vielä kun pystyisi olemaan ottamatta yhteyttä. Nyt jo tekis mieli soittaa sille kusipäälle.

Tuntuu niin pahalta etten pysty edes itkemään enää.

Wendy sanoi:
Ensirakkausihmissuhteeni päätty noin tunti sitten. Pakko oli pistää kerrasta poikki etten jää satuttamaan itseäni enempää. Vielä kun pystyisi olemaan ottamatta yhteyttä. Nyt jo tekis mieli soittaa sille kusipäälle.

Pari läheistä ihmistä on eronnut viikon sisällä ja olen saanut olla lohduttamassa.. Yritän lohduttaa suakin sanomalla, että jos mies oli kusipää, niin sä et sitä tarvitse. Löydät paremman. :) Suruaika on suruaika, mutta kyllä se siitä sit. Itse sinä sen päätät, että otatko yhteyttä ja alat roikkua hänessä. *lohdutushali* Kyllä se siitä vielä helpottaa! :)

Wendy sanoi:

Mun suurin rakkaussuhteeni (tähän mennessä) päättyi jo vajaa vuosi sitten mutta vieläkin se nainen on mun elämässä, ei tietenkään samalla tavalla..
Minunkin teki mieli soittaa ja soitinkin...Monta kertaa..Ja yhtä monta kertaa satutan iteäni ja aina palaan tähän samaan tilanteeseen miettimään että olisiko mun elämä onnellisempaa jos hän ei olisi enää elämässäni...Ei me siis seurusteltu olla sen jälkeen, mutta nähty kumminkin.

Wendy sanoi:

Voimia ... aika on ihmeellinen lääke, toimii varmasti mutta hitaasti...

Wendy sanoi:

Luin tämän viestisi jo aiemmin illalla, enkä osannut silloin kommentoida mitään, vaikka olen kokeillut kerran samoja olotiloja, kuten nyt jokainen muukin tätä lukeva. Kerranhan sitä vain ensirakkaudesta erotaan. Jäi silti mieleen, joten vastaan kuitenkin.

Onnistuneen kisastudion jälkeen ajattelin kokeilla tällaista lähestymistapaa. Enemmänhän tämä on itseterapiaa kisastudion kahden viimeisen kaljaputelin kera, mutta toivottavasti empatia välittyy.

Kuten tuossa ylempänä jo mainittiin, aika parantaa mutta hitaasti, pahimmillaan helvetin hitaasti. Pitkä yhdessäoloaika tekee asiasta vielä hankalampaa, mutta jos kuvailet toista osapuolta "kusipääksi", voi hyvin olla että kuvailusi osuu kohdalleen. Joka kerran kun haluat tarttua puhelimeen, mietipä tovi, muuttuuko mikään jos palaisitte yhteen. Jos tyyppi ei kaikesta yhteisestä historiasta huolimatta ole muuta kuin kusipää, miksi haluaisit palata yhteen ja jatkaa pään lyömistä seinään? Se olisi helppo ratkaisu, mutta jos löydät itsesi taas kusipään kainalosta kuukauden kuluttua, oletko silloin yhtään tyytyväisempi olotilaasi?

Kasvata vihaa sen verran että pysyt erossa tyypistä.
Älä liikaa ettet kyynisty ja käperry itseesi.
Tee paljon asioita. Uppoa opintoihin, töihin, kavereihin, aloita vaikkapa punttisaliharrastus :)
Älä ala dokaamaan: ei auta. (Tästä ei toivottavasti ole vaaraa...)
Ja tärkein: se että toinen on kuspää, ei ole sinun syysi. Sinä et pyytänyt etkä ansainnut huonoa kohtelua. Ihan sama mitä tapahtuikaan, tuskin hait sitä. Joten ohi on: kärsi, älä unhoita ja siirry eteenpäin. Prrkle, nousee nousee! :whip:

Mulla meni kolme vuotta. Hieman liian pitkä aika.

Brad sanoi:
Fitness vituttaa. 80-lukulaisilta näyttäviä solarium-hirmuja hyppii ja posettaa lavalla. "Kaikki, jotka ei harrasta salia 24/7 ja syö paljon protskuu, on karui skinnyfat-pellejä"-on tyyppillisen fitness-elämäntapaurheilijan suusta suusta kuultu kommentti.

No ei, en mä tosissani, ehkä vähän kuitenkin.

Vituttaa myös kaikki inisijät tällä foorumilla. Nyyh sitä Nyyh tätä.[/QUOT:offtopic:

Kuka toi muija on sun avattaressa. Vituttaa ehkä vähäsen ettei tuollaisia tätejä ollu tänään baarissa.

Hemmetti. Pomo oli perustellut työvuorovalintojaan työvuoroista vastaavalle henkilölle sähköpostilla ja jättänyt sähköpostin kaikkien luettavaksi. Ei tee hyvää työpaikan ilmapiirille, kun perusteluissa lukee, että joku tekee paremmin kuin joku toinen ja melkein kaikki ovat lukeneet ton mailin.. Olisi voinut hoitaa tuon niin, että työntekijät eivät saa tietää tota. Tai voihan se olla, että pomo on halunnut näpäyttää toista henkilöä, mutta en usko.

No niin, yritän nyt ihan rauhallisesti kirjoittaa aiheesta joka saa minut sekopäisen vitutuksen valtaan.
Ymmärtäkää hyvät ihmiset, että pelkkä hokema "valhe, emävalhe, tilasto" ei riitä kiistämään vastapuolen esittämän -kannaltanne epämiellyttävän asian osoittavan- tilaston todistusvoimaa. Diskreditoidaksesi tilaston on SINUN kyettävä osoittamaan MITEN se vääristelee totuutta.
Jos et siihen kykene, niin ole saatanan limanuljaska hiljaa ja niele sen tilaston suuhusi ruiskaisema totuus.
Kiitos.

Brad sanoi:

Mua ärsyttää, kun tämmöiset henkilöt on aina niin vitun iloisia! "ihanaa" ja taas imetään hymy perseeseen ja vedetään fitness pose! Vittu!

Sanotaan vielä, että itteäni kun on vituttanut viimeisen 6kk ainakana enemmän kuin viimeiseen 21v yhteensä. Mutta eiköhän se tästä..

Apsu sanoi:
Kuka toi muija on sun avattaressa. Vituttaa ehkä vähäsen ettei tuollaisia tätejä ollu tänään baarissa.

Vida Guerra

eisssaaaatana!!

Soneran piti vaihtaa mun ADSL uuteen osoitteeseen. Hyvinhän se meni. Yhteyden vaihtoivat, mutta asentaja laittoikin mun yhteyden viereiseen kämppään! Puhtaasti ton asentajan vika siis, eikä Soneran vika. Mikäpä sen mukavampaa että eivät voi tulla suoraan vaihtamaan tuota, vaan pistävät uudelleen jonottamaan tuon, uudeksi liittymänsiirroksi.. Arvioitu aika 4-6 viikkoa.

Asiaa ei helpota yhtään se, että tarvin opiskelussa/töissä nettiyhteyttä. Tulee vissiin nopeemmaksi ottaa uusi liittymä kuin odottaa vanhan siirtymistä.

Työpäivät syö nyt ihan perkeleesti. Herätys ennen kuutta ja kotona takas viiden jälkeen, 8-16 työpäivä kestääkin perkeleen paljon kauemmin koska työmatkoihin menee päivittäin 2h. Väsyttää jatkuvasti, yöunet jää aika lyhyiksi, salille ei jaksa/ehdi mennä, seksi ei kiinnosta niin kuin ennen ja muutenkin aneeminen olo koko päivän. Onneksi tää duunireissaaminen loppuu heinäkuun alussa ja saa palata leppoisampaan opiskelijarytmiin.

No työt edelleen vituttaa mutta toisaalta olen sitä mieltä jo että vaikka olisin missä töissä niin aina se on samaa paskaa ja haittaa harrastuksia ja vapaa-aikaa....

Back
Ylös Bottom