Mutta toihan ei ole hullumpi tilanne: sä saat sossusta rahaa kun et voi nostaa opintolainaa.kaNi- sanoi:hain opintolainaa.. vastaus tuli..
"...maksuhäiriöitä...selvitys lähetettävä...mennessä"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta toihan ei ole hullumpi tilanne: sä saat sossusta rahaa kun et voi nostaa opintolainaa.kaNi- sanoi:hain opintolainaa.. vastaus tuli..
"...maksuhäiriöitä...selvitys lähetettävä...mennessä"
Mixu sanoi:Kurja homma että sulla asiat menee päin persettä; kronologisesti tallentuneesta historiikista voin vain arvailla....
minä kyllä katsoisin nyt itseeni. Joko tapailet todella ärsyttäviä tyttöjä (paha säkä / masokismi) tai sitten kannattaisi katsoa peiliin. Jos sä saat tyttöystävän raivostumaan kerran viikossa, niin se on jo rankkaa molemmille.
Edit. Tietenkään en tiedä, miten naisosapuoli otti osaa riitaan, joskus toinen osapuoli (tässä tapauksessa sinä) saattaa ottaa syyt niskoilleen riidasta, jonka itse asiassa tyttö aloitti, mutta ovelasti vieritti toisen syyksi.
Ehkä jopa hän itse halusi sabotoida suhteen luomalla näitä riitoja, koska pelkää sitoutumista. Who knows?
Hyper-HAES sanoi:Vittu! oon yrittäny laittaa tuohon rajamiesten muistelutreadiin ainaki kymmenen kertaa omaa viestiä ja aina se saatana loggaa mut ulos ku painan lähetä nappia. Perkle! Mikä mättää?
siis tää vituttaa nyt...

Ja sanoi vielä, ettei mene Turkuun. Toivottavasti pitää sanansa. :whip:Uncle Sam sanoi:Katoin Conania... ne näytti sen järkyttävän Turku-videon. Vittu mä vihaan turkulaisia.
Edit: Conan vittuili lopussa ruotsalaisille... ei voi vituttaa enää :D
Gazza sanoi:Ei sattunut olemaan Kaukajärven vapaa-aikatalo. Jos oli niin kyseinen äijä on kyllä aika hämärä. Tulee aina pyörällä salille, eikä riisu kypärää edes reenin ajaksi. Vaatteet on yleensä neonvärisiä ja ainakin kesällä jalassa on helvetin tiukat ja lyhyet pyöräilyshortsit :D
SerialLoser sanoi:Mut joo, Turun vanhalle Sali82:lle tuli kerran kaksi nuorta ja pimpseää naista treenaamaan. Salilla ei yleensä juuri naisia näkynyt, mistä ehkä johtuu äijien reaktiot:
kaikki keskeyttivät sarjansa ja pysähtyivät tuojottamaan.
Yksi vieläpä kommenti: Eeeiii vittu!
En sitten nähnyt niitä mimmejä siellä sen jälkeen...
Sama Oulun vanhalla 38:lla: pari tytteliä tuli kokeilemaan salia, mutta eivät päässeet kuin pukkarin ovelle, kun huomasivat erään paikallisen sankarin peileevan takaolkaansa peilin edessä. Mies siinä loihe turskauttamaan aikamoisen finnin peiliin, ja sillä kaverilla finniä riitti.
Mimmit kääntyivät kannoillaan, ja poistuivat, jostain syystä.
SerialLoser sanoi:Sama Oulun vanhalla 38:lla: pari tytteliä tuli kokeilemaan salia, mutta eivät päässeet kuin pukkarin ovelle, kun huomasivat erään paikallisen sankarin peileevan takaolkaansa peilin edessä. Mies siinä loihe turskauttamaan aikamoisen finnin peiliin, ja sillä kaverilla finniä riitti.
Mimmit kääntyivät kannoillaan, ja poistuivat, jostain syystä.