Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

kaNi- sanoi:
hain opintolainaa.. vastaus tuli..

"...maksuhäiriöitä...selvitys lähetettävä...mennessä"
Mutta toihan ei ole hullumpi tilanne: sä saat sossusta rahaa kun et voi nostaa opintolainaa.

Mixu sanoi:
Kurja homma että sulla asiat menee päin persettä; kronologisesti tallentuneesta historiikista voin vain arvailla....
minä kyllä katsoisin nyt itseeni. Joko tapailet todella ärsyttäviä tyttöjä (paha säkä / masokismi) tai sitten kannattaisi katsoa peiliin. Jos sä saat tyttöystävän raivostumaan kerran viikossa, niin se on jo rankkaa molemmille.

Edit. Tietenkään en tiedä, miten naisosapuoli otti osaa riitaan, joskus toinen osapuoli (tässä tapauksessa sinä) saattaa ottaa syyt niskoilleen riidasta, jonka itse asiassa tyttö aloitti, mutta ovelasti vieritti toisen syyksi.

Ehkä jopa hän itse halusi sabotoida suhteen luomalla näitä riitoja, koska pelkää sitoutumista. Who knows?

Näin jälkeenpäin ajatellen toi ensimmäinen riita oli kohtuu pieni. Toinen oli ihan kunnon riita, saatiin sovittua, mut kaikki ei ollu iha samanlailla enää... ja kaks vikaa on samaa... Oli meil kumminki varmaan joku puolvuotta ilman minkäänlaista riitää... pientä eripuraa saatto olla, mut ei mitään kauheen isoa...

Vittu! oon yrittäny laittaa tuohon rajamiesten muistelutreadiin ainaki kymmenen kertaa omaa viestiä ja aina se saatana loggaa mut ulos ku painan lähetä nappia. Perkle! Mikä mättää?

siis tää vituttaa nyt...

Hyper-HAES sanoi:
Vittu! oon yrittäny laittaa tuohon rajamiesten muistelutreadiin ainaki kymmenen kertaa omaa viestiä ja aina se saatana loggaa mut ulos ku painan lähetä nappia. Perkle! Mikä mättää?

siis tää vituttaa nyt...

Kirjoitas tähän niin voin toimia vaikka puhetorvena :)

Katoin Conania... ne näytti sen järkyttävän Turku-videon. Vittu mä vihaan turkulaisia.

Edit: Conan vittuili lopussa ruotsalaisille... ei voi vituttaa enää :D

Uncle Sam sanoi:
Katoin Conania... ne näytti sen järkyttävän Turku-videon. Vittu mä vihaan turkulaisia.

Edit: Conan vittuili lopussa ruotsalaisille... ei voi vituttaa enää :D
Ja sanoi vielä, ettei mene Turkuun. Toivottavasti pitää sanansa. :whip:

Väistin kolmion takaa tulluta Skodillacia ja törmäsin liikenteenjakajaan. Ainakin jäähdytin halki ja myöhästyin töistä.

Mua vituttaa iha helvetisti et vaik oonki treenannu ni oon ryssiny ruokapuolen sen verta ettei oo kilot pudonnu!!

edit: typoja

Gazza sanoi:
Ei sattunut olemaan Kaukajärven vapaa-aikatalo. Jos oli niin kyseinen äijä on kyllä aika hämärä. Tulee aina pyörällä salille, eikä riisu kypärää edes reenin ajaksi. Vaatteet on yleensä neonvärisiä ja ainakin kesällä jalassa on helvetin tiukat ja lyhyet pyöräilyshortsit :D

Ite oon kans nähnyt ton saman äijän pyynikin palloiluhallin salilla treenamassa. Oon sen nähnyt myös kaukajärven salilla treenaamassa kerran. Oon sen nähnyt vielä salin ulkopuolellakin, oli bussissa numero 24 ja laattas päällensä, joskus muutama kesä sitten... :(

:wall: :wall:
Helvetti kun kaikki menee päin .... Duunissa muutama asia tökkii niiiiiin pahasti plus pieni paniikki ip:n ohjelmasta. Ihmissuhdekuviot on ihan out. Ja kaiken kruunasi se, että yksi kitisijä-kaveri alkoi valittamaan mun 2 minuutin myöhästymisestä, ansaitsematonta mun mielestä kun kuuntelen aina sen kitinöitä. Vaan enpä enää - tästä edespäin on mulle tulla turha itkemään. Pilatkaa vaan vittuperkelesaatana tää päivä, jooko? Ei se mitään, että nyt ois (ollut?) kerrankin mahdollisuus tehdä suuria juttuja. :curs: :wall:

SerialLoser sanoi:
Mut joo, Turun vanhalle Sali82:lle tuli kerran kaksi nuorta ja pimpseää naista treenaamaan. Salilla ei yleensä juuri naisia näkynyt, mistä ehkä johtuu äijien reaktiot:
kaikki keskeyttivät sarjansa ja pysähtyivät tuojottamaan.
Yksi vieläpä kommenti: Eeeiii vittu!

En sitten nähnyt niitä mimmejä siellä sen jälkeen...

Sama Oulun vanhalla 38:lla: pari tytteliä tuli kokeilemaan salia, mutta eivät päässeet kuin pukkarin ovelle, kun huomasivat erään paikallisen sankarin peileevan takaolkaansa peilin edessä. Mies siinä loihe turskauttamaan aikamoisen finnin peiliin, ja sillä kaverilla finniä riitti.
Mimmit kääntyivät kannoillaan, ja poistuivat, jostain syystä.

Kylläpäs jotkut mimmit on herkkiä :jahas:

SerialLoser sanoi:
Sama Oulun vanhalla 38:lla: pari tytteliä tuli kokeilemaan salia, mutta eivät päässeet kuin pukkarin ovelle, kun huomasivat erään paikallisen sankarin peileevan takaolkaansa peilin edessä. Mies siinä loihe turskauttamaan aikamoisen finnin peiliin, ja sillä kaverilla finniä riitti.
Mimmit kääntyivät kannoillaan, ja poistuivat, jostain syystä.

hmm.. joka salilla millä olen käynyt on miehille ja naisille omat pukkarit. 38:lla en ole käynyt, mutta aika erikoiselta kuulostaa järjestely jos miehet ja naiset käyttävät samaa pukkaria. :D

Tosin onhan aina erehtymisen vaara, kuten kävi kaverilleni joka meni vahingossa naisten pukkariin.

Ajelin tänään tyytyväisenä stadissa, kun tien oikeaan reunaan parkkeeratun sinisen Citroen Berlingon tummenetun takalasin takana vilahti salamavalo. Ensiksi edellä menevän auton kohdalla, ja heti perään meikäläisen kohdalla. En ehtinyt reagoida mitenkään, ennenkuin tajusin mikä se välähdys oli. VITTU jos meni päiväsakoille... Nim. "postia odotellessa" :wall: :curs:

Nyt vituttaa seki ku en pääse 15th Assemblyjä järjestää ku oon jenkeis sillon :curs: :wall: :wall:

Kaikkee ei voi saada :evil:

.....kun pidin viime viikon hissukseen etten tulis kipeeks ja tulin prkl, ja kaiken lisäksi tyttöystävä toi sen taudin töistä. ja taas tulee taukoo ja paljon.
ja rupes vituttaa tää konekin haluun tästä eroon, mutta ei tästä saa ikinä riittävää korvausta verrattuna siihen kuinka paljon on pistänyt tähän. ei edes likimain.

"Aatteeseen" hurahtaneiden kanssa on mahdotonta väitellä - he kun eivät voi hyväksyä mitään puutteita edustamassaan asiassa. He myös usein ovat töykeitä ja hyökkääviä, kun toinen osapuoli esittää kritiikkiä...

- "Ford on ajomukavuudeltaan parempi kuin Volvo."
- "Mene vittu itseesi ja katso peiliin ja tule takaisin kun oot kasvanu aikuiseksi, olkinukke! Ford ei ole kehittänyt autojaan yhtään sitten 1959, edelleen samat persetakkuiset moottorit alla ja istuimet kuin keskiaikaiset kidutuspenkit. Volvo sen sijaan voitti viime vuonna autoliiton järjestämän "Paras kaara"- palkinnon. Että mitens Fordi siihen vastaa? Täh? Häh*?!"

"Tampioiden" kanssa on mahdoton väitellä. - he kun eivät osaa perustella kantojaan vaan jankuttavat yhtä ja samaa lausetta, oli se mitenkä irrallaan kokonaisuudesta tai olivatpa he miten väärässä tahansa. He yleensä itkevät ensimmäisenä ansaitusta vittuilusta, koska eivät osaa aiheeseen muutakaan sanoa...

- "Lada on parempi auto, kun mersu, koska molemmat kulkevat samalla bensalla"

- "Mene vittu itseesi ja katso peiliin ja tule takaisin kun oot kasvanu aikuiseksi, olkinukke! Sillä bensalla on aika vitun vähän tekemistä sen kanssa kumpi on parempi auto. Tähän vaikuttaa enemmän muut asiat kuten esim. ulkonäkö, yleinen laatu, ajettavuus, sisustus, tehot, jarrut, varusteet ym. ym. Ladan yleinen imagokin on kielteinen ja nuhruinen kun taas mersua pidetään(ainakin ennen) laadukkaampana ja varakkaampien autona. Tähän tietysti vaikuttaa vuosimallit ja onhan se mersunkin laatu laskenut huomattavasti, kun ne on ulkoistanut monia toimintojaan sekä imago kärsinyt, kun joka mannella pitää nykyään olla mersu. Tästäkin huolimatta mun mielestä mersut on kyllä yleisesti ottaen parempia autoja, koska ne voittaa ladan miltei noissa kaikissa yllä mainituissa kohdissa, mistä osotuksena voitto Autoliiton "paras kaara" -testissä. Ainoo ladan ostoa puoltava seikka sen mukaan on halpa hinta"

-"Niin niin, kyllä mä ton ymmärrän, mutta on lada vähintään yhtä hyvä kun mersu, koska molemmilla pääsee paikasta A paikkaan B ja ne molemmat kulkee sillä samalla bensalla. Voisit säkin vähän hillitä tota fanaattisuuttas ja vittuiluas, että saadaan rakentavaa keskustelua aikaseks."

fake edit: enemmän vituttaa kyllä se, että itte tuhlaa aikaa noihin turhaakin turhempiin vääntöihin. varmasti olis paljon järkevämpää olla sanomatta mitään, kun keksiä joka mahdollista argumenttiä mikä tukee omia sanomisia. sillä kun ei kuitenkaan oo loppupeleissä mitään väliä. fanaattinen höyrypää oot jokatapauksessa ja vaikka olis kuinka päteviä vasta-argumentteja niin se ladahan nyt jokatapauksessa on parempi auto, koska se kulkee juurikin sillä samalla bensalla. eikö muka kulje? Täh? Häh?!

Back
Ylös Bottom