Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Asumislisäsaaga jatkuu, juoni tihenee. Hajotkaa siihen. Muutin HOASin asunnosta toiseen syksyllä 2004. Olosuhdemuutoslapun heitin Kelalle, mutta tuskin laitoin liitteeksi uutta vuokrasopimusta enkä ainakaan vuokranmaksukuittia.ToughGrip sanoi:E: Ainakin mula tuli 2kk tuet takautuvasti opintojen alussa, kun ne ei kerennyt käsittelemään hakemuksia ajoissa.
Sijoitukseni ovat jossain Kelan ja verottajan ulottumattomissa. Saamattomista etuisuuksista ei luovuta.ToughGrip sanoi:Et saa luultavasti lisää sen takia, että sulla on niin saatanasti rahaa, ettet edes huomaa saamattomia etuisuuksia :D
Sinne katosivat nekin rahat. Wittuuuh, jää ostamatta se pääluottamusmiesten pikkurilleistä tehty selänraaputin. Ja mä NIIN tarvitsin jotain lohdutusta sunnuntaisen pettymyksen jälkeen. Pitänee tyytyä Burberryn kaulahuiviin.RRKalle sanoi:Yleensä ei takautuvasti anneta kun 3 kk.
:DlIhaa sanoi:Asumislisäsaaga jatkuu, juoni tihenee. Hajotkaa siihen. Muutin HOASin asunnosta toiseen syksyllä 2004. Olosuhdemuutoslapun heitin Kelalle, mutta tuskin laitoin liitteeksi uutta vuokrasopimusta enkä ainakaan vuokranmaksukuittia.
Sijoitukseni ovat jossain Kelan ja verottajan ulottumattomissa. Saamattomista etuisuuksista ei luovuta.
Sinne katosivat nekin rahat. Wittuuuh, jää ostamatta se pääluottamusmiesten pikkurilleistä tehty selänraaputin. Ja mä NIIN tarvitsin jotain lohdutusta sunnuntaisen pettymyksen jälkeen. Pitänee tyytyä Burberryn kaulahuiviin.
)RRKalle sanoi:Yleensä ei takautuvasti anneta kun 3 kk.
Mikäköhän pännisi? 11 kuukauden asumislisät, noin 1200 €, jää saamatta. Sosiaalishopparin syntymistä ei ole valitettavasti mahdollista perua takautuvasti.Kela sanoi:Opintotukitietojesi mukaan sinulle on maksettu asumislisää viimeksi syyskuussa 2004, jolloin edellisen asuntosi vuokrasopimus päättyi. Sen jälkeen et ole asumislisää hakenut ja ainoastaan opintoraha on ollut maksussa. Eli asumislisäpäätöstäkään ei näinollen ole uuteen asuntoon tehty. Takautuvasti asumislisää ei ole valitettavasti mahdollista hakea.

Tämä tosi. Toimii ikävä kyllä myös toisinpäin. Asioiden mennessä oikeasti hyvin alkaakin yhtäkkiä vituttaa. Ihme äijäilyä.Kaminari sanoi:Minua vituttaa se että just kun on todennut että kaikki on päin vittua ja päättää että sillä mennään maailman loppuun asti, niin kaikki ei ookkaan päin vittua ja asiat alkaakin näyttää valoisilta ja välillä tekee mieli melkein hymyillä. Ihme homostelua. :D
SKillster 1.1.2006 sanoi:Menin sit ryssimään tähän astisen elämäni parhamaimman suhtee. Ois voinu vähän miettiä mitä sanoa. Edellinenki suhde meni saman asian takia, ku sanoo vaa mitä sylki suuhun tuo. Tuntuu siltä et vois tehä itsarin ni kaikilla menis paremmin ku mä en ois pahentamassa asioita
Skillster 13.1.2006 sanoi:Taas oon saanu tyttöni suututettua, tosin ei ole ottanu yhtä suuria raivoja kuin viime kerralla. Osa syyn kyllä tiedän, muttakun hän sanoi et on muutakin, jota tässä en nyt pohtimalla ole keksinyt. Puolisen tuntia pitäis vielä odotella ni nähään ja pääsee juttelee asiasta.
Skillster 28.1.2006 sanoi:Vituttaa, menee taas naisen kanssa päin seiniä. Vaihteeksi on mun syy, taino oikeestaan kaverikin autto, mutta pääasiassa oma syy. Nyt se ei edes suostu puhumaan mulle, täytyy varmaan antaa sen vähän aikaa rauhottua ja sit viedä kukkia tms. ja pyytää anteeksi.
Kurja homma että sulla asiat menee päin persettä; kronologisesti tallentuneesta historiikista voin vain arvailla....skillster 31.2.2006 sanoi:Voi vitun vittu. Muija jätti parituntia sitten, oon itkeny siitä lähtien... :( Ja olipahan harvinaisen paska perustelu: "no... ku... mäen oikein tiiä..." Tuntuu et elämä kaatuu alta... Sit ku kaikil muil menee niin hyvin tai ainaki näyttää siltä ja sit itellä ei onnistu vittu mikään
Armadillo sanoi:Osanottoni ja jaksamista!
Siis wtf!!