Jos juoksentelee munasillaan tuolla Siperian pakkasessa, vilustuu, ja se taas alentaa vastustuskykyä, joka taas aiheuttaa sen että viirukset pääswee helpommin kimppuun. Luulisin 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Missukka sanoi:Jos juoksentelee munasillaan tuolla Siperian pakkasessa, vilustuu, ja se taas alentaa vastustuskykyä, joka taas aiheuttaa sen että viirukset pääswee helpommin kimppuun. Luulisin![]()
japa sanoi:elikkä jos olisin nyt terve ja menisin tuonne munasillani hikisenä juoksemaan ulos ja seuraavan päivänä olisi sitten flunssa niin syy ei ole pakkasesta vaan siitä että juuri minun huonolla tuurilla sattui minulle joku virus? ei jaksa ymmärtää...kuinka huono onninen olen ollut joka kerta kovilla pakkasilla.
Mutta hetkinen! Siis jos virukset ovat paremmin liikenteessä juuri kylmillä ilmoilla niin loppujen lopuksihan sittenkin tuo pakkanen on syylinen siihen että olen flunssassa. Jos ei pakkasta niin ei niin paljon viruksia.
TJJ sanoi:Niin ne väittää, että kylmä ilma ei sinänsä flunssan syy ole, ovat sitä jopa tutkineet.
Kaminari sanoi:Vilustumiseen on joillakin ihan geeni. Eli se ei ole edes sairaus välttämättä. Tää oli ihan tutkittu juttu ja luin siitä jostain päivälähdestä. Itellä ainakin kuivaa nuo limakalvot ekaks ja sitten alkaa pukkaamaan räkää joka rööristä ja on kurkku kipeä ja lopuks yskittää. Ei kuumetta, ei mitään.

Joo... :D Mut ei silti vedä vertoja sille kun noi aiemmin mainitsemani pojat keskusteli palautusjuomista ja lisäravinteista yleensäkin... "Siis sunkin kannattais alkaa käyttään palautukseen niitä proteiinihormooneja!" Taidan printata muutaman pakkotoisto.com lappusen ja levitellä niitä salin seinille, niinkin helposti kuin lukemalla pakkista sais helposti jopa vähän tietoakin näistä asioista.DrCarter sanoi:tais olla muscle+palkkaria herralla ku yks niistä kysy jotai et onks tässä sit hyvää proteiinia vai, niin tää kenen pullo se oli sano, et ei ku tässä vaikuttaa kreatiini.
DrCarter sanoi:Mua vitutti salilla tänään. Kävin parin kaverin kanssa tossa. No, siellä salilla on aina sellanen 4-5 vähän mua vanhemman tyypin porukka ja niistä pari on ihan perusjamppoja ja pari sellasia mun tasosia et näkyy jo saliharrastus. Nii nää vähän lihaksikkaammat tyypit on aina ihan perseasenteella siellä. Seisoskelevat porukassa, arvostelevat, näyttävät tosi cooleilta, kerran ku mun ihan aloittelevat kaverit teki penkkiä nii yks tulee siihen jalkopäähän sanomaan että "onko iso vaiva laittaa enemmän painoja et pääsis muutki tekemään." WTF! ilmeisesti sit aatteli et ku tekee isoilla painoilla nii ei tarvii nostaa ku pari kertaa eli menee vähemmän aikaa samaan lihasvaikutukseen. Just tällasta! Tavallisen näköiset tyypit ei tiedä ite mitään ja silti kukkoilevat ja ovat tietävinään.
nättinä että. Juuri tänäänki kun sit tultiin kavereiden kanssa pukuhuoneeseen, niin yks laittamassa hiuksia siinä peilin edessä ja sitten sitä voikin mennä salin puolelle näyttämään pirun hyvältä. Kyllä se oli musta liikaa aikuiselta mieheltä, siis Salilla.MerZi sanoi:No joo, sikäli ihan sama mitä kukin tekee, mut eilen nousi niskakarvat pystyyn kun huomasin et samaiset kollit kiusaa yhtä pikkupoikaa joka kans yrittää räpeltää salilla jotain. Tiedän sen pojan, syrjäänvetäytynyt ja yksinäinen, helppo uhri varmasti. Pienikokoinen, ns. "nörtti", jokaisen kiusaajan unelma, eikä pistä vastaan. Se henkinen väkivalta jota ne "kovat kundit" harjoittivat teki todella pahaa minulle. Se, että mennään toisen luo "hei älä tee siinä, se laite on rikki" näytellen kaveria ja sitten "varastetaan" laite ja nauretaan röhäkästi päälle, on todella ääliömäistä käytöstä. Vaikka nuoria ja hölmöjä tietysti ovat, niin silti alkoi hälytyskellot soida. Tollaseen pitäisi aina puuttua. "Älä vaan tee penkkiä ettet mene ylikuntoon!" Tämä samainen "kiusaaja" sattui vielä tänäänkin samaan aikaan salille mun kans, toiselle pojalle rehenteli sillä, kuinka liikuntatunnilla olivat laittaneet tankoon sen ja sen verran painoa ja sanoneet että "se on nyt pakko nostaa" ja kuinka ollakaan, tämä kiusattu poika oli jäänyt tangon alle. "Heh heh heh siellä se rimpuili, yritti päästä pois heh hehe heh"![]()
Jos se oli sitä sullekin, niin kelaa hetki sitä jätkää joka oli uhrina. Ens kerralla läiski niitä jamppoja turpaan ja sano terviisiä. :curs:MerZi sanoi:Se henkinen väkivalta jota ne "kovat kundit" harjoittivat teki todella pahaa minulle.
Mika71 sanoi:MerZi, pistät vaan pojat kuriin tai pyydät jotain tuttua miestä sieltä salilta avautumaan tuollaisille ääliöille. Siinä on teini hiljaista poikaa, kun vähän vanhempi tyttö/nainen latoo faktat tiskiin.
näin on.Mika71 sanoi:MerZi, pistät vaan pojat kuriin tai pyydät jotain tuttua miestä sieltä salilta avautumaan tuollaisille ääliöille. Siinä on teini hiljaista poikaa, kun vähän vanhempi tyttö/nainen latoo faktat tiskiin.
-kommenttia. Viimeistään nyt olen vakuuttunut siitä, että minun on jatkossa puututtava tollaisiin tilanteisiin. En voi enää vain katsoa sivusta ja kelailla omassa päässä näitä juttuja. Vaikka ei tietty pitäis stressata muiden asioista niin mulla on ilmeisesti läheisrakkaus voimakkaampaa kun itserakkaus... En varmasti saa juttua pois mielestä, ellen edes yritä tehdä sen eteen jotain!
Kutsun sitten teidät avuksi jos on tarvis!