Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kun katsoo kelloa, niin alkaa vituttaa. Ilmeisestikin alkaa taas olla nettiriippuvuus vähän liiankin lähellä. Töissä olen netissä kaiken sen ajan, mitä ehdin. Jos olen yksin kotona, eikä ole pakollisia kotihommia, olen netissä. Tällai öisinkin olen nykyään vaan netissä. Avo kuorsaa tossa vieressä, pitäis kaiketikin liittyä seuraan. Toivottavasti nää pakkaset loppuis kohta. Vois yrittää palautella sitä normaalia päivärytmiä sit takas. Pääsis taas lenkillekin. Ei noista parin kilometrin happihyppelelyistä ole paljoa apua.

Pitänee nyt sit tehdä parannus: lupaan, että huomenna tähän aikaan olen sängyssäni nukkumassa.:whip:

Tytteli sanoi:
Tällä hetkellä vituttaa lukea tuota palkka-ketjua miten paljon jotkut tienaa...:wall: itse en kuulu niihin onnellisiin...

Lisäsin oman opinto tukeni sinne jatkoksi niin ei kaikkia niin kovasti ärsytä :D
Ite en oo sitä edes viittinyt lukea kun alkais kuitenkin ärsyttämään.
Nim. Uudelleen opiskelemaan lähtenyt ja jo aikaisemmin tottunut kohtalaiseen palkaan...

Voi saatana; nyt korpeaa. Kiitos itseni ulkopuolisten tekijöiden rahaa ei ole vieläkään tullut. Se on vähä helvetin kivaa yrittää elää kympillä koko viikko ja nyt on edessä todennäköisesti yksi jälleen elämäni kivoimmista viikonlopuista, onhan mulla käteistäkin pitkälle kolmatta euroa jääkaapin ja mahan huutaessa tyhjyyttään.

Nukuin pommiin jo TOISEN kerran tällä viikolla, veikkaan et pomo ei arvosta kauheesti... Olin menny päiväunille, hännykän akku oli simahtanu -> Ei herätystä -> nukuin 13h.

No, onneks tänään vika työpäivä :D

Basher sanoi:
Semmonen syndooma vaivaa ku laiska paska :jahas: ettei jaksa oikee tehä mittää, mut sentää salilla jaksan käydä ;)

Edit.

jaksamisia

Tuo pakkanen!!!!!!!! perkule!
Miksi vitussa ihmiset on perkeleen tyhmiä että eivät huollata autojaan joka vuosi ennen talven tuloa? Joka perkeleen talvi kun tulee pakkaset niin joka toisella pässillä pamahtaa auto jäähän ja sitten alkaa meillä firmassa kiire. Ja tietenkin kun niitä sitten työnnellään sisään käy kylmä ja mä vilustun vaikka kuinka puen lämpimästi ja saan flunssan. Kuten juuri nytkin vietän vapaapäivääni flunssassa!!!

Saatanan pakkanen sanon! 4 junaa jäi aamulla välistä joten seisoin 20mins pakkasessa kauheessa tuulessa kunnes pääsin junaan. Sitten ku piti bussiin ni siitä oli ovet jäätyny auki voi vitun vittu. Ei siinä mut nyt on kuumeinen olo. Ja sunnuntaina pitäs laivalle... oijoi.

Tekis niitä junia ja bussinovia SUOMEN ilmastoon eikä mongolian, perkele!

Ei nyt varsinaisesti vituta, mutta ihmetyttää se, miksi ihmiset luulevat, että flunssa tulee siitä, että on ollut kylmässä ulkoilmassa.

Asutaan muijan kanssa pienessä kerrostalossa ja alakerrassa on lämmin autotalli, jossa voi näprätä kaikkee pientä esim. pestä auto tms. Autotalli ei ole tarkoitettu autojen säilytykseen. Autoja varten jokaisella on talon pihalla autopistokepaikka.
Nyt kun olis kerrankin aikaa niin ajattelin pestä ja vahata mun auton tallissa, mutta kappas: Naapurin vanha paskalortto onkin ajanut autonsa keskelle tallia eikä sinne mahdu muita autoja (autoja mahtuu talliin 2, jos etumainen ajaa tarpeeksi eteen) Aiiijj vittu kun vituttaa tollanen ämmä . . . :curs:

Tytteli sanoi:
Tällä hetkellä vituttaa lukea tuota palkka-ketjua miten paljon jotkut tienaa...:wall: itse en kuulu niihin onnellisiin...

Äläs ota murheita. Veikkaisin että tälläkin foorumilla on suurin osa alle 2000 tienaavia...tuollainen ketju nyt vaan imee sellaisia henkilöitä, jotka tykkäävät ilmoittaa 4k euron kuukausiansionsa.

orsilla sanoi:
Ei nyt varsinaisesti vituta, mutta ihmetyttää se, miksi ihmiset luulevat, että flunssa tulee siitä, että on ollut kylmässä ulkoilmassa.

Kyllä sillä varmaan jotain vaikutusta on koska en kesällä samaisista ulkohommista saa flunssaa? No toisaalta tämä kova pakkanen myös kuivattaa ilmaa ja sitä myöten myös limakalvojani joten seuraamus myös siitä. Mutta on jo kohta useamman vuoden kokemus siitä että kun kovat pakkaset tulevat ja joudun ulkona olemaan ja firmassa käy veto ovista niin vaikka kuinka pukeutuisi niin kun vaan kylmä käy tarpeeksi niin flunssa siitä on seuraamuksena. Ja kuten viellä alkuviikosta kävi että ensin tuli sisällä kuuma/pieni hiki ja sitten piti heti lähteä ulos laukkaamaan niin seuraamus on tämä.

Integrandi sanoi:
Äläs ota murheita. Veikkaisin että tälläkin foorumilla on suurin osa alle 2000 tienaavia...tuollainen ketju nyt vaan imee sellaisia henkilöitä, jotka tykkäävät ilmoittaa 4k euron kuukausiansionsa.

Samaa mieltä olen minäkin ja sitten mitä olen jo toitottanut niin entäs kun lasketaan vaan se mikä jää todella käteen.

japa sanoi:
Kyllä sillä varmaan jotain vaikutusta on koska en kesällä samaisista ulkohommista saa flunssaa?

Kylmä ei sinänsä flunssaa tee, vaan ne virukset, jotka jostain syystä on liikenteessä yleensä kylmänä vuodenaikana.

Tämä dieettiviikko on mennyt täysin vituilleen kahdesta syystä:

1. En ole päässyt salille kuin kahdesti. Tänään syynä oli mm. interfaaniset menkkakivut.
2. -30 asteen pakkaset ovat pitäneet melko visusti sisätiloissa. Toivottavasti ensi viikolla lauhtuisi niin, että pääsisi lenkille.

Mutta se on hyvä puoli, että en ole sortunut karkkiin ja pulliin. Hyvä minä *tap* *tap* :). Voisi ruveta tässä ajankuluksi suunnittelemaan ensi viikon ruokavaliota.

Rasittavaa. Ulkona on vajaa 30 astetta pakkasta, joka nyt ei sinänsä minua haittaa, mutta kun koira haluaa koko ajan ulos ja sitten kun sinne menee sen kanssa niin se vaan kyhjöttää ja näyttää surkealta kun on kylmä. Sisällä se sitten remuaa kun ei olla lenkkeilty.

TJJ sanoi:
Kylmä ei sinänsä flunssaa tee, vaan ne virukset, jotka jostain syystä on liikenteessä yleensä kylmänä vuodenaikana.

No kaipa se on uskottava... olethan muistaakseni lekuri. Mutta hieman viellä haluan vääntää asiasta... elikkä jos olisin nyt terve ja menisin tuonne munasillani hikisenä juoksemaan ulos ja seuraavan päivänä olisi sitten flunssa niin syy ei ole pakkasesta vaan siitä että juuri minun huonolla tuurilla sattui minulle joku virus? ei jaksa ymmärtää...kuinka huono onninen olen ollut joka kerta kovilla pakkasilla.

Mutta hetkinen! Siis jos virukset ovat paremmin liikenteessä juuri kylmillä ilmoilla niin loppujen lopuksihan sittenkin tuo pakkanen on syylinen siihen että olen flunssassa. Jos ei pakkasta niin ei niin paljon viruksia.

Vituttaa toi "reenikaveri" kun eka on sovittu reenit illalle, niin herra päättää ja lähtee mökille ryyppäämään toistamiseen! Saa nähä jaksaako tuota ite enään tsempata tuon kans jos se on tuommoista!! :wall:

Back
Ylös Bottom