Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

HC76 sanoi:
Penkkitulos alkaa syömään miestä. Hikiseen saa 80+ penkistä ja junnaa paikallaan vuodesta toiseen. Vinopenkissä tapahtuu kehitystä kyllä.

Esimerkkinä joku jamppa kiskoo sarjaa 120 penkistä hymyssäsuin ja sit tulee hikoileen vinopenaan 25kg käsipainoilla. Miten on mahdollista että pystyn parempaan ku tää jannu vinopenassa mut penkissä se rauta ei liiku. Ei sit vaikka mitä tekis :wall: Lajinvaihto?

Keskity vinopenkkiin ja jätä sen tasapenkki toisen täysin huomiotta joksikin aikaa. Vittujakos sitä stressaamaan jos ei kulje, eikä ole tarkoitus voimanostoa harrastaa.

Täytyy sanoa että on olematonta ruikuttamista tämä. mutta jossainhan sitä on avauduttava...

Ketuttaa kun oikean käden ojentaja nykii koko ajan. Välillä vielä musiikin tahdissa.:D :wall:

Vituttaa olla täällä suomessa taas ku olin etelässä joulun, vituttaa nii perkeleesti tää pakkanen ja pimeys! Ennen oon käyny kerran talvessa ulkomailla mut pakko nyt tuplata reissut, ei tästä tuu muuten mitään. (Bulgariaan lähen toukokuussa:D )

Nii ja vielä enemmän masentaa ku tapasin kanarialla sika kivan/kauniin suomalaisen tytön yhdessä ravintolassa jossa se työskenteli, kävin siel muutaman kerran syömässä ja pikku simoissa annoin sille mun käyntikortin et ku tulee suomeen nii soittelee ;) Eiköhän se sit eilen illalla laittanu viestiä et sillois vapaa ilta ja haluis lähtä ulos mun kaa ja mä perkele tulin toissapäivänä suomeen sieltä! Taas tätä mun tuuria prkl! :itku:

Vituttaa tuo ircci. Kirjoitan tekstin, painan entteriä ja sitten se tulee siihen ruudulle n. 2 minuutin kuluttua!

Vituttaa tuo tulostin. Ajattelin nyt vihdoin ja viimein tilata sen opiskelijakortin, kun aina joutuu jännäämään että kyseleekö ne sitä korttia bussissa. Noh, nyt sitten editoin oikein edustavan kuvan itsestäni ja löysin jopa valokuvapaperia, niin joo. Tulostimesta on muste lopussa. Prkl.

Mitä ihmettä tänä aamuna tapahtui, kysyn vaan?! Heräsin näin klo. 8.30 suorittamaan keuhkomittaukset ja tämän jälkeen otin astmapiipusta ja annoin vaikuttaa puoli tuntia. Klo. 9.00 sitten mittasin uudestaan ja ajattelin, että nukunpa tässä kymmeneen asti, niin sitten lähden dieetin ihka ensimmäiselle aamulenkille. Näin. Seuraavan kerran kun avaan silmäni, niin kello näyttää 15.30 :curs: . En ollut edes herännyt herätykseen ja enkä mihinkään muuhun. Vattu, kaikki saatanan dieettisuunnitelmat menevät pilalle :curs: .

Timba79 sanoi:
Keskity vinopenkkiin ja jätä sen tasapenkki toisen täysin huomiotta joksikin aikaa. Vittujakos sitä stressaamaan jos ei kulje, eikä ole tarkoitus voimanostoa harrastaa.

Niin aion tehä. Tänäänki tasapenkki oli sellasta vitun vitkuttamista... sattu joka paikkaan ja painokin ihan helvetisti. :curs: Teki mieli viskoo se tanko ikkunasta. Vinopenkissä vemppaan kohta isommilla hantteleilla ku tasapenkissä yhteensä. So not. Olkoon sitten näin. :D

HC76 sanoi:
Niin aion tehä. Tänäänki tasapenkki oli sellasta vitun vitkuttamista... sattu joka paikkaan ja painokin ihan helvetisti. :curs: Teki mieli viskoo se tanko ikkunasta. Vinopenkissä vemppaan kohta isommilla hantteleilla ku tasapenkissä yhteensä. So not. Olkoon sitten näin. :D

Tämähän oli kuin suoraan mun suusta :D Noh, onneksi vinopenkissä sentään painot kasvaa, en ole penkkiä nykyään hirveesti jaksanutkaan tehdä.

Ukki tuntuis olevan sen verta heikossa kunnossa taas että tais olla viimeinen joulu ja ehkä kerta kun sen näin. Noh, sellaista se elämän kiertokulku on.

GoA sanoi:
Ukki tuntuis olevan sen verta heikossa kunnossa taas että tais olla viimeinen joulu ja ehkä kerta kun sen näin. Noh, sellaista se elämän kiertokulku on.

Minä olin eka että mitenkä minä en ymmärrä mitä tuo koittaa vittuilla minulle.. :D

Minun ukki on ollut kuoleman partaalla jo vuosikymmeniä; pelkällä pirullisuudella ja pahalla sisulla sinnittelee eteenpäin. Mutta kuten totesitkin, sellaista se on.

Tää koko loppuvuosi on menny ihan päin helvettiä. Vielä tälle viimeiselle viikolle sattui mukava ylläri kun sain tänään tilinauhan. Palkasta piti tulla ihan mukava, kun siihen oli tulossa parin kuukauden edestä ilta- ja lauantailisiä...

Mutta!!!! Sinpusher-raukka oli täysin unohtanut seurata omia tulorajojaan, joten niinpä ne lisät ja vähän muutakin kolisee nyt iloisesti verottajan kirstuun. Voi vittu että ottaa päähän! :curs: Kyllä sitä voi ihminen olla huolimaton. :(

PERRRRKELE, käsi palautuu leikkauksesta, ja perrrkeele jos ei pääse vetään kunnon treeniä jo kesällä intissä. Ja myös rupee hajoon kun oon ollu suunnilleen viikon sisällä ton homoäpäräleikkauksen jälkeen enkä oo nähny kavereita. Oon vaan lukenu jotain Moby Dickkiä ja kattonu b-luokan toiminta leffoja. :curs: :wall: :curs: :wall: :curs: :wall: :curs: :wall: :curs: :wall: :curs: :wall: :curs: :wall: :curs: :wall: :curs:

tiputin kääretortun lattialle :eek: :itku: :hyper:

Vitun tuuli. Vitun pipo. Koko saatanan ajan kun ulkona kulki niin tuuli suoraan korviin vaikka miten kiskoi pipoa peittämään korvatkin kokonaan. Seurauksena melkoinen hedari.

No perkele, onneks on teetä ja sympatiaa.

Vitun akka vittu! Mun pitäs mennä kuin pässi narussa sen ohjeitten mukaan. Vittu mä en sitä tänään baarista hae istukoon siellä :curs: Jos mä olisin baaris niin voi helvetti sitä valitusta! saatanan vitun naiset :itku:

jtt1983 sanoi:
Vitun akka vittu! Mun pitäs mennä kuin pässi narussa sen ohjeitten mukaan. Vittu mä en sitä tänään baarista hae istukoon siellä :curs: Jos mä olisin baaris niin voi helvetti sitä valitusta! saatanan vitun naiset :itku:

Ei nyt kovin hyvin mene jos, annat akkas pompotella sua noin. Tuu nyt hyvä mies pois sieltä t*ssun alta!! :piis:

Kylläpäs syö, venähti olkapää kuukausi sitten shootoa treenaillessa, ja viime viikolla kesti tehdä salilla jo treeniä ilman mitään kipuja. Nyt yksien lajitreenien jälkeen kun kävin salilla, niin eikös tuo olkapää taas alkanut kipeytymään :curs: -> takaisin lepoon X ajaksi. Motivaatio treenaukseen olisi ihan huipussaan, mutta kun ei pysty, niin ei pysty. Kylläpä voi harmittaa :wall: .

Pakko kait vaan polkea tuota pirun kuntopyörää ja juosta tai jotain, niin ei lähde kunto kokonaan laskemaan.

Back
Ylös Bottom