Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

MerZi sanoi:
Ihmetyttää ja harmittaa tämä outo, henkinen paha olo. En oikein tiedä mistä sitä lähtisi "purkamaan". Pitäisköhän vetää kännit. :D
Sama täälläkin
MerZi sanoi:
Kaikki menee omiin menoihinsa enkä mä tunnu sopivan oikein mihinkään porukkaan. Jotenkin sitä kuitenkin haluaisi vaihtaa vuotta rakkaan ihmisen kanssa, joka rutistaisi oikein kovaa ja suutelisi rakettien paukkeessa... :haart:
Edelleen sama.
MerZi sanoi:
Niska helvetillisessä jumissa, pään kääntely tekee kipeää
sama+selkä myös jumissa.

Ei oikein jaksaisi kotona olla uv:n aattona, eikä taas toisaalta ahtaisiin baareihinkaan viitsisi lähteä.

Aikaisemmin olen uv:t viettänyt edellisellä paikkakunnalla vakiintuneessa kokoonpanossa, jota nyt kyllä uv:n suunnitelmia miettiessä arvostaa ihan erillalailla.

MerZi sanoi:
ace-oo-, liitytäänkö yhteen? ;) Yksinäisten otusten kerho.
:lol2: Välimatka on 450km.

Tavataan puolessavälissä, mansessa. Otan hierontaöljyt&raketit mukaan, ota sinä mässyt :D

Missukka sanoi:
Voi perse. Avokin rutale tekee tuplavuoron eli on illan ja yön töissä. Minä vietän uutta vuotta yksin kotona. Njää, tylsää.

Vaihdetaanko syitä päittäin? Mä voin ottaa avokin töissä, ota sä tää ripuli :D

Nimimerkillä "Paskaaks tässä"

edit. pieni kuume kuuluu hintaan

Tulipa tuossa käsireenin yhteydessä todistettua varsin mielenkiintoinen tapa suoriutua niin vino- kuin tasapenkistä.

Yks nuori jannu teki vinopenkkiä vapaalla tangolla siten että toinen penkki oli asetettu poikittain(tandon suuntaisesti) ja siinä pystyi sitten samalla pitämään jalkoja. Eihän tuo nyt mitään, sehän oli tavallaan vaan vinopenkki jalat penkillä. Silmät mulla laajeni siinä vaiheessa kun kaveri lähti laskemaan tankoa, rinnan sijasta tanko vietiin luonnollisesti leukaan! Sama joka toistolla, tanko ylös - tanko leukaan...

Mietin jo että onko tyyppi laskenut penkin kulmaa hiukka liian alas ja että tarkoituksena oli tehdä pystypunnerrusta. Mutta ei, sama meininki jatkui tasapenkissä: jalat penkillä ja tanko laskettiin leukaan. Mitähän olis tapahtunu jos olis loppunu voimat kesken, varmistajaa ei tietenkään ollut. No eihän sitä painoakaan ollut kuin max 90 kg. Propsit kuiten siitä ettei perse noussut penkatessa ja pomppukin jäi minimiin.

Aarne sanoi:
Chtul. Jos voi kysyä, niin miten tuo selvisi, että on tämä tauti? Miten tajusit mennä lääkäriin jne.?

No, mulla tais tämä lymfooma tulla mononukleoosin seurauksena.
Kun se vaivas tuossa aikasemmin syksyllä. Nyt muutama päivä sitten alko muutama imusolmuke suurenemaan aika paljon, ja sitten sain leikkausajan eiliselle päivälle, ja patologi sitten vahvisti, että imusolmukesyöpä on.

Ja toinen vanhemmistani on lääkäri, joten sitä kautta sitten pääsin helposti ja nopeasti tutkimuksiin, ja tulevaisuudessa hoitoon.

Cthul, tuhannesti voimia tervehtymiseen ja parempaa uutta vuotta! :halaus ja rutistus:

Krusifiksi sanoi:
Propsit kuiten siitä ettei perse noussut penkatessa ja pomppukin jäi minimiin.
Hahaa, pitäisi varmaan neuvoa tuo jippo kaikille runkkupenkkaajille.:D Vähitellen jäisi pomput pois ja sitten siirryttäisiin takaisin normipenkkiin.

Ei nyt varsinaisesti vituta, mutta ärsyttää se, että naapurit on ampuneet raketteja jo viimeiset kaksi tuntia. Eikä kello ole vielä edes kuutta. Vanhemmat lastensa kanssa ampuvat. :curs:

Eleonoora sanoi:
Ei nyt varsinaisesti vituta, mutta ärsyttää se, että naapurit on ampuneet raketteja jo viimeiset kaksi tuntia. Eikä kello ole vielä edes kuutta. Vanhemmat lastensa kanssa ampuvat. :curs:
No kello on nyt kuusi, mutta kun koitin nukkua tossa torstai yönä niin kahden aikaan yöllä alkoi kuulumaan pamauksia. Sillon vitutti.

Polvi vittuilee oikein urakalla:curs: varmaan jää kausi pelaamatta :wall: ja sit vielä omat sekoilut kännissä kännykällä. ja töihin yöks.. Nyt sit mässäämään

Jeepäjee, täälläkin poksautellaan... Eipä tuo nyt muuten haittais mutta kun tuo koira sitten ölisee, murisee ja muuten vaan riekkuu noitten äänien takia. Tosi kiva katella leffoja tällaisessa metelissä... Joo ja vituttaa edelleenkin olla yksin tää vitun uusivuosiprkl. Tekis mieli käydä kioskilta ostaa juustonaperoita mutten taida viittiä. Vitusti vaan turhia kaloreita eikä mitään hyödyllistä.

Pientä tämäkin, mutta voi v*ttu, mikä new years eve lahja meikälle: viisaudenhammas keskeltä halki. Jumalauta, kaikki hampaat tähän asti ehjänä ja todella hyväkuntoisina suussa, ei mitään ongelmaa ja kehuja, että on vahva hammasluusto. Nyt puraisin jotain kovaa aamupalaa syödessä ja kuului sellainen "ruks". Tutkin sitten lampulla, kun hammas tuntui oudolta kielessä ja.. Hammas on keskeltä "halki", takimmainen osa liikkuu ihan heiluttamalla. Ei ole todellista.

Aapina sanoi:
Pientä tämäkin, mutta voi v*ttu, mikä new years eve lahja meikälle: viisaudenhammas keskeltä halki.

No mutta kyl se siit. Saattaa hyväl tuurilla vaan helpottaa sen poistamista. Jos yhtään lohduttaa niin mulla taitaa viisaudenhammas olla ainoa ehjä hammas koko suussa.

Ei oikeestaan vituta, mutta hirvittää jo ajatus tästä illasta..Oon puolen vuoden ajan ollu mukana kolesterolitutkimuksessa ja huomenna 8 aikaan ois taas tutkimuskäynti eikä saa syödä enää klo 20 jälkeen tänään.:itku:
Miten sitä osaa nukkua ilman iltapalaa? Täytyy kai syödä kuin sika juuri klo 20..:kuola:

Back
Ylös Bottom