Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Avaan herätessäni verhot ja mitä näenkään? Vihreää ruohoa tihkusateessa. Ei ehkä maailman suurin murhe, mutta joulutunnelmaa soisi olevan vähän enemmän.

Mua ihmetyttää kaupungilla soivat "joulu"laulut. Hah, hautajaislauluilta ne mun mielestä kuulostaa kun niin surullisia ovat. Joku varpunen jouluaamuna ei liity mun mielestä jouluun muuten kuin nimensä puolesta. Joulunhan pitäisi kai olla iloinen juhla, mutta joka paikassa soi vain jotain suruvirsiä.

Pexi_ sanoi:
Mua ihmetyttää kaupungilla soivat "joulu"laulut. Hah, hautajaislauluilta ne mun mielestä kuulostaa kun niin surullisia ovat. Joku varpunen jouluaamuna ei liity mun mielestä jouluun muuten kuin nimensä puolesta. Joulunhan pitäisi kai olla iloinen juhla, mutta joka paikassa soi vain jotain suruvirsiä.
Varpunen jouluaamuna on maailman paras joululaulu.

Mua vituttaa se ku.. ei piru, en keksi mitään mikä vituttais :eek:

:kippis1:

Sähköt räpsiny eilisestä lähtien niin VITUSTI! EI saatana. Ollu puoli pitäjää pimeenä vähän väliä. Ja sitten kun kaikki uunit ja vehkeet on niin perkeleen hifejä ettei suostu toimii ellei määrittele jotain kellonaikoja ja ties mitä planeettojen asentoja niin nää jouluvalmistelut on ollut ihan yhtä helvettiä!

Nyt loppu valitus!

Älkää nyt ihmiset kitiskö ja itkekö niin paljon kaikista asioista. Ottakaa sellainen iloinen ja huoleton asenne elämään niin ei vi**tuta niin paljon tollaiset pikku asiat!:)

Siinä on katsokaas hyvätkin puolensa! Sitä elää pidempään, kun ei stressaa mistään ja jos asiat ei heti hoidu niin kyllä huominen hoitaa eiliset!:)

Joku viisas taisi joskus sanoa, että: Tragedia + aika = Komedia.:)

Ps. Näillä sanoilla tän tredin voi siis sulkea ja kuopata pois. Hymyilkää ja iloitkaa arjen pienistä hetkistä ja olkaa onnellisia, että olette elossa ja terveitä ja että on ruokaa ja katto pään päällä!:) :) :)

Rauhaisaa Joulua ja Onnellista, Parempaa Uutta Vuotta 2006!:love:

Bisley sanoi:
Älkää nyt ihmiset kitiskö ja itkekö niin paljon kaikista asioista. Ottakaa sellainen iloinen ja huoleton asenne elämään niin ei vi**tuta niin paljon tollaiset pikku asiat!:)

Vitut. Pessimisti ei pety koskaan :D

No nyt kitinää. Porukoiden luona ollaan jouluksi, oon ostanut omat eväät että jatkaa joulun yli suht normaalia ruokavaliota... No broidi näköjään luulee että mitä siellä keittiössä on kuuluu sille. Ei sitä kiinosta kuka sen on ostanut. Sinne sen kurkusta alas on mennyt mun kaikki tummat leivät ja rasvattomat jogurtit. No huokasin helpotuksesta että on sentään ehrmannit... Vitut ole, kun K-Market myi mulle eilen Ehrmannia joka vanheni jo 21.12.

Joulu edessä, ainoa epäkinkkusafka on sitten valkoinen leipä ja suklaakonvehdit. Ei nyt oikein mene putkeen.

Tietääkö kukaan mistä saisi Ehrmannia Hki Espoo akselilta, nyt? Tuomarilan ABC tiedossa mutten mene sinne asti. :P

Naene sanoi:
No nyt kitinää. Porukoiden luona ollaan jouluksi, oon ostanut omat eväät että jatkaa joulun yli suht normaalia ruokavaliota... No broidi näköjään luulee että mitä siellä keittiössä on kuuluu sille. Ei sitä kiinosta kuka sen on ostanut. Sinne sen kurkusta alas on mennyt mun kaikki tummat leivät ja rasvattomat jogurtit. No huokasin helpotuksesta että on sentään ehrmannit... Vitut ole, kun K-Market myi mulle eilen Ehrmannia joka vanheni jo 21.12.

Joulu edessä, ainoa epäkinkkusafka on sitten valkoinen leipä ja suklaakonvehdit. Ei nyt oikein mene putkeen.

Tietääkö kukaan mistä saisi Ehrmannia Hki Espoo akselilta, nyt? Tuomarilan ABC tiedossa mutten mene sinne asti. :P

Äääh. Mä kun luulin, ettei tänne nyt ton mun tekstin jälkeen enää kukaan kehtaa kirjoitella niin eiköhän kahta kauheammin tule sitten viestiä!!:)

Teet nyt kuule sitten seuraavaa. Sanot kauniisti hymyillen sun velikullallesi, että olisi niin ystävällinen ja kävisi Tuomarilan ABC:eeltä hakemassa sinulle syömänsä ruoat! Kyllä hän hakee jos on yhtään joulumieltä ilmassa.

Ei se nyt maailmaa kaada jos yhden päivän dieetillä syö ohi!! Minäkin teen niin!!:) HYMYÄ JA JOULUMIELTÄ KAIKILLE!! :love:

PS. Älkää nyt riidelkö siellä, ettei tule sitä surullisen kuuluista joulukinkkutappoa, niinkuin niin usein suomalaisissa perheissä käy aattona!!

Itsekin olen ottanut uudenvuoden lupaukseksi mm sen etten enää kitise asioista. Menee aikaa ja vaivaa eikä auta yhtään.

Bisleyn kommentti oli hyvä

Bisley sanoi:

Siinä on katsokaas hyvätkin puolensa! Sitä elää pidempään, kun ei stressaa mistään ja jos asiat ei heti hoidu niin kyllä huominen hoitaa eiliset!:)

Joku viisas taisi joskus sanoa, että: Tragedia + aika = Komedia.:)

Ps. Näillä sanoilla tän tredin voi siis sulkea ja kuopata pois. Hymyilkää ja iloitkaa arjen pienistä hetkistä ja olkaa onnellisia, että olette elossa ja terveitä ja että on ruokaa ja katto pään päällä!:) :) :)

Rauhaisaa Joulua ja Onnellista, Parempaa Uutta Vuotta 2006!:love:

Oikea asenne. Itse joudun aina välillä itseäni herättelemään todellisuuteen kun mukamas elämä potkii päähän. Mulla ei ole vielä elämässäni oikeasti tapahtunut mitään hirveetä ja tähän asti on ruokaa riittänyt aina ja katto ollut pään päällä. Tosi kliseistähän on sanoa, mutta kun lukee jotain ihmisten kohtaloita jostain sisällisodan runtelemasta köyhästä maasta niin sen jälkeen hävettää jos natisee jostain ihan turhasta asiasta. Ihminen on sopeutuvainen,niin hyvässä kuin pahassakin. Silloin joku asia omasta mielestä voi vittuttaa aivan äärettömästi ja olla iso juttu ja jonkun toisen mielestä se ei ole mitään omien vitutusten rinnalla.

Välillä ottaa kyllä päähän kun joku materialisti ämmä jossain kaupassa vinkuu esim. kun keksipaketin kulma on vähän rytyssä.. ;)

Ei sais kitistä pienistä, mut pienistäkin asioista tulee suuria, kunhan vaan kestävät riittävän pitkään. :curs:
Elikkäs miulla on ollu täs pieni on/off -mallinen flunssa n2,5kk, joka on siis ollut kokonaan sali/urheilutaukoa. Sinänsä ärsyttävä tuo on/off ominaisuus, että ei tule lähdettyä lääkäriin ajoissa hoidattaan itteensä kuntoon(tai siis ei yritä väkisten lääkärin pakeille). Aina kun on menossa, niin silloin on terve olo...
Onnistuin kuitenkin tuona aikana otattamaan pariin kertaan crp-kokeen(alta yhen näyttivät, aina... joka varsin lisäsi intoa mennä valittamaan lääkärille(not)) Päätin kuitenkin tuossa reilu viikko sitten, että en enää jouluna aio tästä kärsiä.. jotenka arvauskeskuksen vastusteluista huolimatta(virusflunssa, jep...) sain varattua itelle lääkärinajan. Lääkäri hetkisen kuunteli kertomusta, katto vanhojen verikokeiden tuloksia ja totesi
"tämmöset pitkittyneet flunssat ja nuhailut saattaa parantua, jos niitä tutkii ja lääkitsee..:david: " tässä vaiheessa lääkäri osasi valaista asiaa siltä kantilta, että kaikki pienet poskiontelotulehukset, tms ei aina näy verikokeen tulehusarvoissa...
Eli olin siis hoitajatätien ansiosta(he siis olivat olleet arvioimassa hoidontarvetta, ja aina sanoneet olevan vain pitkittynyt virusflunssa. Jota siis ei voi hoitaa lääkehoidolla) sairastellut n 1,5kk ylimäärästä. Tämä tapaamani lääkäri siis laittoi antibioottikuurin, joka rupesi tehoomaan heti seuraavana aamuna..

Niin, en olisikaan halunnut edistya luurankomaisen olemukseni muokkaamisessa :curs:

Ja vituttaa iha kahtaalta, toisaalta oma yrityksen puute(eihän tämmösen takii kehtaa mennä, virusflunssa vaan ja sitäpaitsi tänään hyvä olo, eli varmaan paranemaan päin(..not)...) ja toisaalta viisaiden neuvojen takia(ihan varmasti virusflunssa, ei kannata tutkia):wall:

Hyvänä puolena se, et nyt ainakin on sali-intoa :)

Kokemuksista itselle laittaisin:
2x :david: tyhmyydestä ja viitseliäisyyden puutteesta

Hoitajille:
:1: siitä, että ottivat edes crp-arvot ja kannustivat suuresti...lepoa vaan..

Lääkärille:
:5: Siitä, että taisi tietää mitä teki :)

Kuumeessa, känis = paarista tulossa ja ilman miestä joulupäivänä menos yksin nukkumaan. Eikö oikeasti tää elämä vois tehä joskus muuta ku antaa aihetta kirjottaa tälle palstalle?

Nannna sanoi:
Kuumeessa, känis = paarista tulossa ja ilman miestä joulupäivänä menos yksin nukkumaan. Eikö oikeasti tää elämä vois tehä joskus muuta ku antaa aihetta kirjottaa tälle palstalle?
ei:eek:

Ei mitenkään iso ongelma, mutta kyllä se pienen tytön kohdalla vituttaa ja suuresti. Tänään olisi pitänyt alkaa dieetti, mutta saakelin ruokakaupat olivat vielä vartin yli kaksitoista kiinni ja mä en saanut sapuskaa ja nyt mä teen täällä hidasta kuolemaa, kun ei ole ruokaa! :curs:

Nannna sanoi:

Tarkennus: siis kyseiseen threadiin.-

Toin kotiin tytön soman, mutta pikku-Mäntti ei ollutkaan kova. Yöllä pikku-Mäntti heräs, oli valpas kuin teräs. Korstuja ei kuitenkaan ollut kuin yksi, ja sekin oli jo tullut hyljätyksi. Toosaa en saanut, perkele!

Vituttaa nämä kuuluisat "joulun liikakilot". Toivotaan nyt, että edes 2 kilua ois ylimäärästä turvotusta ja nestettä. Maha ja jenkat on kasvanu ylisuuriin mittoihin...

Back
Ylös Bottom