Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varpunen jouluaamuna on maailman paras joululaulu.Pexi_ sanoi:Mua ihmetyttää kaupungilla soivat "joulu"laulut. Hah, hautajaislauluilta ne mun mielestä kuulostaa kun niin surullisia ovat. Joku varpunen jouluaamuna ei liity mun mielestä jouluun muuten kuin nimensä puolesta. Joulunhan pitäisi kai olla iloinen juhla, mutta joka paikassa soi vain jotain suruvirsiä.

Bisley sanoi:Älkää nyt ihmiset kitiskö ja itkekö niin paljon kaikista asioista. Ottakaa sellainen iloinen ja huoleton asenne elämään niin ei vi**tuta niin paljon tollaiset pikku asiat!![]()
Jakob sanoi:Vitut. Pessimisti ei pety koskaan :D

Naene sanoi:No nyt kitinää. Porukoiden luona ollaan jouluksi, oon ostanut omat eväät että jatkaa joulun yli suht normaalia ruokavaliota... No broidi näköjään luulee että mitä siellä keittiössä on kuuluu sille. Ei sitä kiinosta kuka sen on ostanut. Sinne sen kurkusta alas on mennyt mun kaikki tummat leivät ja rasvattomat jogurtit. No huokasin helpotuksesta että on sentään ehrmannit... Vitut ole, kun K-Market myi mulle eilen Ehrmannia joka vanheni jo 21.12.
Joulu edessä, ainoa epäkinkkusafka on sitten valkoinen leipä ja suklaakonvehdit. Ei nyt oikein mene putkeen.
Tietääkö kukaan mistä saisi Ehrmannia Hki Espoo akselilta, nyt? Tuomarilan ABC tiedossa mutten mene sinne asti. :P
HYMYÄ JA JOULUMIELTÄ KAIKILLE!!
Bisley sanoi:Älkää nyt ihmiset kitiskö ja itkekö niin paljon kaikista asioista. Ottakaa sellainen iloinen ja huoleton asenne elämään niin ei vi**tuta niin paljon tollaiset pikku asiat!![]()
Siinä on katsokaas hyvätkin puolensa! Sitä elää pidempään, kun ei stressaa mistään ja jos asiat ei heti hoidu niin kyllä huominen hoitaa eiliset!![]()
Joku viisas taisi joskus sanoa, että: Tragedia + aika = Komedia.![]()
Ps. Näillä sanoilla tän tredin voi siis sulkea ja kuopata pois. Hymyilkää ja iloitkaa arjen pienistä hetkistä ja olkaa onnellisia, että olette elossa ja terveitä ja että on ruokaa ja katto pään päällä!![]()
![]()
Rauhaisaa Joulua ja Onnellista, Parempaa Uutta Vuotta 2006!![]()
" tässä vaiheessa lääkäri osasi valaista asiaa siltä kantilta, että kaikki pienet poskiontelotulehukset, tms ei aina näy verikokeen tulehusarvoissa... 
tyhmyydestä ja viitseliäisyyden puutteesta
eiNannna sanoi:Kuumeessa, känis = paarista tulossa ja ilman miestä joulupäivänä menos yksin nukkumaan. Eikö oikeasti tää elämä vois tehä joskus muuta ku antaa aihetta kirjottaa tälle palstalle?

Nannna sanoi:Kuumeessa, känis = paarista tulossa ja ilman miestä joulupäivänä menos yksin nukkumaan. Eikö oikeasti tää elämä vois tehä joskus muuta ku antaa aihetta kirjottaa tälle palstalle?
Nannna sanoi:Tarkennus: siis kyseiseen threadiin.-