TJJ sanoi:Vitun II-laatua oleva selkä saatana.
:( Tiedän tunteen ja otan osaa.
MerZi sanoi:Voi *itun Visa Electron! :curs:
Hanki nyt ihmeessä pankkikortti tai luottokortti! Mä en ymmärrä, et mix jengi tahtoo pitää noita electroneja.
Paitsi tietysti jos on se vaara, että elää yli varojensa.. Mut mä ainakin aikoinaan kyllästyin electroniin ja nykyään onkin sit pankkikortti ja visa samassa kortissa. Suosittelen. :thumbs: Ei ole kertaakaan ollut ainakaan mtn ongelmia!Ja käteisellä maksaminen ei ole mun juttu. Mulla ei yleensä koskaan ole käteistä. Aina, kun kaupastakin saa vaihtorahat, niin ei voi tietää, että kenen spurgun hallussa ne on viimeksi ollu. :urjo: Hyi. Mut okei, toi nyt ei ole se suurin syy, miksi en pidä käteistä. Kortit nyt vaan on niin paljon kätevämpiä.
MerZi sanoi:Ei voi sanoa että vituttaisi, mutta jotenkin ahdistaa/jännittää koko ajan. Mulla saattaa olla (taas) melko suuria muutoksia tulossa elämään tossa vuodenvaihteen jälkeen. Toisaalta todella hyvä juttu nyt ja etenkin tulevaisuuden kannalta, mutta miten se lähteminen on niin vaikeaa? Mun ei kannattaisi nyt hukata tätä tilaisuutta, tiedän sen. Mutta sitten kaikki taas muuttuu, uudet kuviot ja uusi ympäristö, perhe ja poikakaveri jää tänne. Pelkään sitä koti-ikävää minkä tiedän iskevän. Mutta toisaalta, se on vain 4kk. Oonhan mä jo iso tyttö.![]()
No sinä se et tyttö malta paikallasi pysyä. Jos oikein olen ymmärtänyt, niin vastahan sä muutit poikaystävän ja perheen luo, kun et kestänyt olla heistä erossa.
Pitäisköhän nyt oikeasti päättää, että mitä tahtoo. Sen tarkemminhan minä en tiedä, että mistä nyt on kyse, että oletko lähdössä jopa vaihtariksi tai jotain, mutta kannattaa nyt miettiä,että mitä oikeasti tahtoo. Tuollainen "rumppaaminen" uuvuttaa varmasti sekä sinua, että läheisimpiäsi. Toisaalta tosin nuorena kannattaa katsella maailmaa ja kokeilla vähän kaikkea.
Ja mua nyt ei tänään sitten vitutakaan yhtään mikään! ;)