Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

TJJ sanoi:
Vitun II-laatua oleva selkä saatana.

:( Tiedän tunteen ja otan osaa.

MerZi sanoi:
Voi *itun Visa Electron! :curs:

Hanki nyt ihmeessä pankkikortti tai luottokortti! Mä en ymmärrä, et mix jengi tahtoo pitää noita electroneja. :rolleyes: Paitsi tietysti jos on se vaara, että elää yli varojensa.. Mut mä ainakin aikoinaan kyllästyin electroniin ja nykyään onkin sit pankkikortti ja visa samassa kortissa. Suosittelen. :thumbs: Ei ole kertaakaan ollut ainakaan mtn ongelmia!
Ja käteisellä maksaminen ei ole mun juttu. Mulla ei yleensä koskaan ole käteistä. Aina, kun kaupastakin saa vaihtorahat, niin ei voi tietää, että kenen spurgun hallussa ne on viimeksi ollu. :urjo: Hyi. Mut okei, toi nyt ei ole se suurin syy, miksi en pidä käteistä. Kortit nyt vaan on niin paljon kätevämpiä.

MerZi sanoi:
Ei voi sanoa että vituttaisi, mutta jotenkin ahdistaa/jännittää koko ajan. Mulla saattaa olla (taas) melko suuria muutoksia tulossa elämään tossa vuodenvaihteen jälkeen. Toisaalta todella hyvä juttu nyt ja etenkin tulevaisuuden kannalta, mutta miten se lähteminen on niin vaikeaa? Mun ei kannattaisi nyt hukata tätä tilaisuutta, tiedän sen. Mutta sitten kaikki taas muuttuu, uudet kuviot ja uusi ympäristö, perhe ja poikakaveri jää tänne. Pelkään sitä koti-ikävää minkä tiedän iskevän. Mutta toisaalta, se on vain 4kk. Oonhan mä jo iso tyttö. :)

No sinä se et tyttö malta paikallasi pysyä. Jos oikein olen ymmärtänyt, niin vastahan sä muutit poikaystävän ja perheen luo, kun et kestänyt olla heistä erossa. :rolleyes: Pitäisköhän nyt oikeasti päättää, että mitä tahtoo. Sen tarkemminhan minä en tiedä, että mistä nyt on kyse, että oletko lähdössä jopa vaihtariksi tai jotain, mutta kannattaa nyt miettiä,että mitä oikeasti tahtoo. Tuollainen "rumppaaminen" uuvuttaa varmasti sekä sinua, että läheisimpiäsi. Toisaalta tosin nuorena kannattaa katsella maailmaa ja kokeilla vähän kaikkea. :)

Ja mua nyt ei tänään sitten vitutakaan yhtään mikään! ;)

Eleonoora sanoi:
:( Tiedän tunteen ja otan osaa.

Kiitos. :) Toista kertaa reilun viikon sisään saa kävellä kuin 100-v ukko jolla on paskat housussa.. ..kele..tana..ttu. Ehkä viikon-parin tauko salilta olisi paikallaan.

Ei vituta lainkaan, lähinnä huvittaa ja paljon. Kirjoittelenpa nyt vaikka tähän silti.
Tulin tossa äsken salilta himaan, asun rivitaloalueella jossa on paljon lapsiperheitä ja opiskelijoita, mukaanlukien minä. Nämä lapsiperheiden kakarat sillä alueella on todella kurittomia... aivan älyttömän kurittomia.
No, tänään kun tulin kotiin, jäivät kiinni siitä että heittelivät naapurin talon seinään koiranpaskakikkareita. Jollakin oli ollut harvinaisen huono sihti, sillä mun makuuhuoneen ikkunan ulkopuolella oli aivan jättimäinen paskaläjä. Jesh!

No, ne oli jäänyt kiinni jo muutenkin, naapuritalon emäntä oli ottanut oman skidinsä sisälle jossa se sai opetusta. Muut skidit olivat siinä kadulla kuuntelemassa, väittelemässä että "ette sitten kerro mun porukoille että olin mukana" jnejne... Myöhäistä! Mä satuin näkemään! HAHA! Ja mä satun tykkäämään siitä kun joku tekee jotain väärää, niin niille käy paskasti. Teen siitä oikein projektin itselleni, useimmiten. :D

Siinä vähän heitin niille läppää niiden paskasta sihdistä. Ne lähti nopeasti pois siitä. Huusin perään että pystytte heittämään paskaa mutta pystyttekö syömään sitä?

Noh, mä en sitä paskaa saa ikkunastani pois, kun ikkuna ei aukea sisäänpäin, enkä omista tikapuita (toka kerros).
Tässä pari vaihtoehtoa;

a) soitan vuokranantajalleni, että saisin tikapuut lainaksi, siivoan paskaklimpin, vien naapurille ja kysyn että kukahan tämän paskan mahdollisesti heitti ikkunaani. Tuskin kuitenkaan naapurin lapsi olisi niin tyhmä. Sitten kun tekijä löytyy, tai edes parit niistä, ne syövät sen kakan.
:D
Tuskin pystyisin paskaa tunkemaan skidin suuhun muttei haittaa vähän uhkailla. Ja lopuksi nauraa niille. Pokkaa mulla riittää kuitenkin, oon niin syvästi huvittunut tästä, että on kakkaa ikkunassa.

b) Ojennan paskan näiden skidien vanhemmille ja sanon että tekisi asialle jotain tai valitan councilille, minkä taloja ne ovat. mikä on tylsä idea. :(

c) löydän skidien vanhemmat ja laitan ne hoitamaan paskanputsauksen skideillään.

tämä ei ole todellakaan eka kerta, kun tämä skidiporukka heittelee ikkunoihin jotain. Kiviäkin lentää naapurin ikkunoihin, joskus kimpoaa munkin ikkunaan. Muutenkin ne vandalisoivat taloja minkä kerkeää. Itse olen varsin hyvissä väleissä näiden skidien kanssa, ei tuota ongelmaa paikallistaa niitä.
Pidetään nyt sitten vähän hauskaa asian kustannuksella.

Mitäs muut tekisi jos joku naapuruston skidi heittelee paskaa ikkunaan?

mä ainakin nauroin ääneen.

Jugetsi sanoi:
Tossa eilen illalla pitkästäaikaa lähin viihteelle ja heti kun pääsin baariin, niin kyseisen kuppilan ainut hyvännäköinen naikkonen liimautui kainaloon ja tietenkin se joi ittensä niin humalaan, että sammui kun päästiin kämpille.
Kyllä ois kiinnostanu läheisempi kanssakäynti, mutta eikun nainen ottaa ja sammuu. Perkele!!:wall:

Pakko kommentoida: Laatunainen. Oikea helmi.

Joopajoo, kyllähän se vähän alkaa jo vituttaa kun tähän aikaan täytyy raapustaa jotain aivan totaalisen turhaa raporttia....uittu sentään, enää 4,5 sivua jäljellä. Ei varmaan hirveesti nukuta. Tätäkään ei olis varmaan tarvinnut jättää viimeiseen yöhön mutta mitenkäs vaan kävi...

Ruutiukko sanoi:
Joopajoo, kyllähän se vähän alkaa jo vituttaa kun tähän aikaan täytyy raapustaa jotain aivan totaalisen turhaa raporttia....
Äläs nyt. Tämähän on mitä parhainta työaikaa totaalisen turhan raportin raapustamiseen.

Ruutiukko sanoi:
uittu sentään, enää 4,5 sivua jäljellä.
Mulla enää puoli sivua.

Ruutiukko sanoi:
Ei varmaan hirveesti nukuta.
No eipä oikeastaan. Huomenna väsyttää töissä.

Ruutiukko sanoi:
Tätäkään ei olis varmaan tarvinnut jättää viimeiseen yöhön mutta mitenkäs vaan kävi...
On ehdottoman olennaista työtehon maksimoimisen kannalta jättää homman tekeminen viimeiseen yöhön. Työn iloa!

Tunnin päästä lähtö töihin ja yhtään en saanut nukuttua. :wall:

Loma pitäs kieltää lailla kun aina menee rytmi sekaisin,toisaalta kävin aika myöhään lenkillä eli saattaapa senkin takia kroppa käydä vähän ylikierroksilla :nolo:

Sumu sanoi:
Pakko kommentoida: Laatunainen. Oikea helmi.

Niinpä.Osuit asian ytimeen!
Siinä sen taas huomasi, ettei sieltä baarista mitään fiksua seuraa saa.
Kyllähän se muija voi olla hyvännäköinen, mutta on se kumma jos pitää ryypätä niin helvetisti, ettei pysy enää tolpillaan.:curs:

Ite kun juo harvoin ja silloinkin maltillisesti, niin ei kyllä mitenkään pystyisi katsomaan sellaista muijaa, joka ryyppää itseltänsä joka viikonloppu tajunkankaalle.
Mistä niitä fiksuja, mukavia, hyvännäköisiä ja terveet elämäntavat omaavia nuoria naisihmisiä löytyy?
Sellaista odottelen:love:

Jugetsi sanoi:
Mistä niitä fiksuja, mukavia, hyvännäköisiä ja terveet elämäntavat omaavia nuoria naisihmisiä löytyy?

o/ Ja jos menen baariin, niin en juo liikaa! ;) Vain kerran olen sammunut, mutta siitä on jo vuosia. Nuorena sitä tekee kaikkea tyhmää.. :D

Sukulainen haukkuu mua mun kavereille seläntakana :curs: Perkeleen paskahousu tulis mulle sanoo päin namaa.Suku on pahin :D Toivottavasti ei tule vastaan voi äijä joutua osumien vaihtoon :D

jtt1983 sanoi:
Sukulainen haukkuu mua mun kavereille seläntakana :curs: Perkeleen paskahousu tulis mulle sanoo päin namaa.Suku on pahin :D Toivottavasti ei tule vastaan voi äijä joutua osumien vaihtoon :D

Mun yx "kaveri" oli just tuollainen aikoinaan. Monien (esim. minun) seurassa oli yleensä tosi mukava, mut sit jauho kuitenkin selän takana helvetisti paskaa. Ja se, että haukku mullekin parasta kaveriaan moneen otteeseen.. En voi ymmärtää sellaista kaksinaamaisuutta. :curs:

Eleonoora sanoi:
o/ Ja jos menen baariin, niin en juo liikaa! ;) Vain kerran olen sammunut, mutta siitä on jo vuosia. Nuorena sitä tekee kaikkea tyhmää.. :D

Itsekkin olen sammunut vain kerran ja sekin tapahtui juuri kun olin täyttänyt 18v. Nyt muutamana viime vuonna on alkanut lähinnä vituttaa, että tuollainen kuningas alkoholi on keksitty. Itse osaan käyttäytyä vaikka olisin juonut enemmänkin, mutta kun katsoo joitain ihmisiä jotka ovat juoneet sitten enemmän, niin voi helvetti sitä örmyämistä ja uhoamista!

Aiempaan viestiini viitaten, mistä tämä vitutus sai alkunsa, niin tämäkin nainen/tyttö, joka joi itsensä sammuksiin oli jo 20v. ja luulisi siinä vaiheessa osaavan käyttää alkoholia. Niin ja tällä kyseisellä henkilöllä on vielä lapsikin.
Hyvä tulevaisuus lapsella, kun äiti ryyppää kaikki viikonloput ja välillä viikollakin!:curs: :curs:

Edit: toivottavasti sattuisit lukemaan tämän (tuskin tällaista palstaa luet) ja ymmärtäisit, ettei alkoholi ja pienet lapset sovi yhteen, vaikkakin lapsesi ei ollutkaan nyt kotona. Puheistasi ymmärsin, että viinanjuontisi on melkoisen rajua ja useasti toistuvaa.

Edit2: mikä minä olen muita neuvomaan, tehköön niinkuin haluaa..äähh..

Jugetsi sanoi:
niin tämäkin nainen/tyttö, joka joi itsensä sammuksiin oli jo 20v. ja luulisi siinä vaiheessa osaavan käyttää alkoholia. Niin ja tällä kyseisellä henkilöllä on vielä lapsikin.
Hyvä tulevaisuus lapsella, kun äiti ryyppää kaikki viikonloput ja välillä viikollakin!:curs: :curs:

Musta tuntuu, että monien naisten kohdalla se alkoholin käyttö muuttuu vaan entistä hirveämmäksi kun ikää tulee lisää. Tällaista ainakain olen omassa tuttavapiirissä todistanut joidenkin kohdalla. Nooh, juon itsekin joskus paljon, mutta tietääkseni en örvellä... (kai. saa tulla sanoo jos tötöilen!)

Viimeks juuri viikonloppuna yks 27v kaveri vetäs sellaset kännit ettei mitää rajaa, oksenteli koko baari-illan, veteli kielareita vieraan miehen kans (joo, oksujen välissä...) ja käyttäyty muutenkin niin että ajattelin itse vaihtaa toisen tytön kans koko paikkaa. Pakko oli kuitenkin ottaa kaveri mun luo sit yöks, kun se ei olis kotiinsa asti päässy. Viiteen asti iltapäivällä se makoili ja voi pahoin ja selitti, kuinka ne on aikonut hankkia lasta miehensä kans. Joka toisessa lauseessa se kyl harkitsi että muuttais erilleen ni vois tapailla sitä vierasta jätkää jonka kans imutteli siel baarissa. Sit taas sitä vauvajuttua...Ois kuulemma kiva ku ois vauva ni ois jotain tekemistä!

Tossa "pakkiksen lapsettomat parit"-ketjussa ihmetellään miksei kaikki parit hanki lapsia. Toi kaveri on hyvä esimerkki siitä, että kaikkien parien EI TODELLAKAAN ole syytä niitä edes hankkia. Sanoinkin sen sille nyt kun alko tarpeeks vituttaan. Suorastaan rukoilen, ettei ne mitään lasta saa.

Jugetsi sanoi:
Aiempaan viestiini viitaten, mistä tämä vitutus sai alkunsa, niin tämäkin nainen/tyttö, joka joi itsensä sammuksiin oli jo 20v. ja luulisi siinä vaiheessa osaavan käyttää alkoholia. Niin ja tällä kyseisellä henkilöllä on vielä lapsikin.
Niitä on aika paljon vanhempiakin epeleitä, jotka eivät osaa. Ei ole helppo aine ollenkaan se viina. On noita vastaavanlaisia tapauksia tullut vastaan ennenkin.

Välillä kyllä pistää ihmetyttämään tän maan tulevaisuus, kun tollaset duunaa tehdastahtia lapsia ja ne, joilla on kaikki asiat kunnossa ja järkeä päässä puolestaan ei tee ainuttakaan.

Voi vittujen vittu!!!

Tänään tuli yo-tulokset ja pitkä matikka jäi yhdellä pisteellä E:stä. Lähti 47 tuli 44 raja oli 45. Kirjaimellisesti itken täällä päätteen takana. Viha koulua kohtaan sen kun vaan lisäntyy.

Karpaasi85 sanoi:
Voi vittujen vittu!!!

Tänään tuli yo-tulokset ja pitkä matikka jäi yhdellä pisteellä E:stä. Lähti 47 tuli 44 raja oli 45. Kirjaimellisesti itken täällä päätteen takana. Viha koulua kohtaan sen kun vaan lisäntyy.
Onko E siis se uusi mikä tuli kun Laudatur pilkottiin kahtia? Ihan kunnioitettava suoritus :worship:
Ymmärrän kyllä vitutuksen kun ton eteen on tehnyt niin paljon duunia, mutta ei ne yo-arvosanat sen kummemmin loppupeleissä paina; tuskin mieluisa opiskelupaikka siitä jää kiinni.

Angelica-82 sanoi:
Musta tuntuu, että monien naisten kohdalla se alkoholin käyttö muuttuu vaan entistä hirveämmäksi kun ikää tulee lisää. Tällaista ainakain olen omassa tuttavapiirissä todistanut joidenkin kohdalla. Nooh, juon itsekin joskus paljon, mutta tietääkseni en örvellä... (kai. saa tulla sanoo jos tötöilen!)
.

Pitää paikkansa. Mutta monesti on tullut mieleen että onko se merkki näillä naisilla siitä että joku asia vaivaa esim. suhteessa? Kun sitten kun pääse vapaalle niin menee överiksi. Sitten toinen versio on jotka ovat nuoresta lähtien olleen suhteessa tai jopa lapsia niin kun sitten päästään vapaalle niin yritetään ottaa sitä nuoruutta takaisin sillä että juodaan taju pois. Säälittävää on katsoa aivan kontrollinsa menettänyt naista.

Jugetsi sanoi:

Nämä on kriteerit, ja päätit sitten mennä baariin iskemään naista.

:D

Sori, oli pakko.

Eleonoora sanoi:
Hanki nyt ihmeessä pankkikortti tai luottokortti! Mä en ymmärrä, et mix jengi tahtoo pitää noita electroneja.
Oon ollut niin laiska tähän saakka ja electron pelitti pitkään hyvin niin ei tarvinnut muuta. No tämä asia on jo korjaantumassa.
Eleonoora sanoi:
No sinä se et tyttö malta paikallasi pysyä. Jos oikein olen ymmärtänyt, niin vastahan sä muutit poikaystävän ja perheen luo, kun et kestänyt olla heistä erossa.
No eihän tuo ikävä se suurin syy muuttoon ollut vaan työ, minkä sain toiselta paikkakunnalta. En silti kiellä, etteikö se rakas ihminen olisi myös tähän vaikuttanut. En ole lähdössä kauas mutta kuitenkin, hiton hyvä mahdollisuus tulevaisuutta ajatellen, saattaa ratkaista monta asiaa opiskelujen suhteen ja työmarkkinoilla. Noo, siitä sitten joskus... ;)

Jugetsi sanoi:

_o/. En ryyppää, en kulje kapakoissa ja en ole koskaan sammunut. Kelpaako :D?

Back
Ylös Bottom