Ainainen vitutus duunissa. Puolen vuoden aikana olen nyt laittanut 15:a hakemusta muihin tehtäviin eikä ole tärpännyt. Tosin kolmesta ei ole vielä kuulunut mitään ja hakuaikakin on kesken. Muista paikoista on tainnut kolmesta tulla kutsu haastatteluun ja kerran olin kahden viimeisen joukossa. Valitettavasti hipasusta ei pidetä. Mun on PAKKO saada jotain muuta duunia tai pää hajoaa.
Toisena vitutuksena on duunin vaikutus meikäläisen käytöstapoihin. Jatkuvasti kun joutuu kuuntelemaan kansalaisten valitusta ja ininää niin tuntuu että itestä on tullut töykeä kaikkia kohtaan. Enää ei jaksa edes puhelimeen vastata ystävällisesti, valmiina jo sellanen perus vitutus päällä että "kukakohan vitun spede sieltäkin taas soittelee".
T: Virkamies
Toisena vitutuksena on duunin vaikutus meikäläisen käytöstapoihin. Jatkuvasti kun joutuu kuuntelemaan kansalaisten valitusta ja ininää niin tuntuu että itestä on tullut töykeä kaikkia kohtaan. Enää ei jaksa edes puhelimeen vastata ystävällisesti, valmiina jo sellanen perus vitutus päällä että "kukakohan vitun spede sieltäkin taas soittelee".
T: Virkamies