Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

reino sanoi:
Kututtaa niin ankarasti, kun toi yksi 17 v. pimatsu käy meillä melkein joka päivä pakottamassa mut sukupuoliyhdyntään mitä akrobaattisimmin tavoin. Ei vanha enää meinais taipua, mutta se väittää vaan, että pakko, kun sen oman ikäset pojat kuulemma käy vaan huorissa!!1! :eek:
Lähetä tännepäin ni mä voin hoitaa. :jahas:

Tähtityttö sanoi:
Hehee, soittihan se äijä sitten. Oli juuri muuttanut taloon (meiltä taitaakin olla suora näköyhteys niille). Oli tosi pahoillaan, kun niille oli sanottu isännöitsijätoimistosta, että paikka on vapaa. Eli maanantaina sitten vitun vihaista soittoa sinnepäin, toi paikka on ollut meillä kuitenkin sen puoltoista vuotta kun ollaan tässä asuttu, kiva jos ne tarjoo sitä aina jollekin uudelle asukkaalle!
Pääsi meijän auto omalle paikalleen!:)
No niin, ihminenhän se siellä oli, eikä mikään kusipää. Virheitä sattuu, so Not :D
Itekkin pidin autoa samasta syystä päivän väärällä paikalla kun muuttelin.

Olisi mulla ainakin vituttanut, jos tyyppi olisi hinauttanut minun auton pois.

...kele

Avautumista tästä- öppnas här

vituttaa: naiset, jotka eivät osaa päättää, tieliikennelaitos, ihmiset.

ja saapumiisjärjestyksessä...
miksi ne exät on pakko ottaa jokapäiväiseen keskusteluun?? Ymmärtäis, jos tilanne ois tuore, mutta puoli vuotta vahnaa asiaa itketään uudelle äijälle... en voi ymmärtää perkele! :wall: :wall: pään seinään hakkaamisnen vois olla mukavaa verrattuna psykiatrin virkaan... kysyin itseltäni, etteikö tämä ikinä lopu... tulin siihen tulokseen ettei se mihinkään lopu... Miksi pitää ottaa uusi, ennenkuin on vanha asia käsitelty. vituttaa tollaiset reboundin virat!!!

Voisipa kuvitella että liikennekuolemiin olisi yhteinen tekijä: se kelen asfalttitie!!
paljonko on ihmishengen hinta?? olisiko kannattavampaa hoitaa tiet kuntoon, vai antaa ihmisten kuolla??? tulevat talvikelit maalailee taas synkkiä tilastoja... voivoi....

Ihmiset on perseestä!! ei ennakoitavissa, ja harvoin luotettavissa... mutta eroonkaan ei taida päästä... lapset voivat mennä nukkumaan ja aikuiset voivat mennä itseensä!!

ehkäpä huomenna on jo parempi päivä??
ja onneksi on olemassa hyviäkin ihmisiä... esim :joulu3:

UHG- olen puhunut!!

Uncle Sam sanoi:
Kannattaa kattoo lakiosastolta muutama threadi vastaavasta aiheesta, taitaa olla niin, että joutuisit itse maksamaan hinauttamisen.

Riippuu tapauksesta mut enpä usko et joutuu. Pari kk sitten joku läskisilmä oli parkkeerannut romunsa mun auton perään ja säkittänyt sen siihen. Duunista myöhästyin ku bussilla piti sit mennä. Laitoin lapun sen tuulilasiin ku pääsin töistä ja ilmoitin et siirtää sen 3 tunnin sisällä tai siirrän sen ite. Isännöitsijän luvalla sain sit tilata hinausauton siirtämään sen auton..ne siirsi se sellaseen paikkaan mistä sen saa pois vaan jos ottaa yhteyttä isännöitsijään..ja saa samalla laskun siirrosta kouraan :D

Jii82 sanoi:
Isännöitsijän luvalla sain sit tilata hinausauton siirtämään sen auton..ne siirsi se sellaseen paikkaan mistä sen saa pois vaan jos ottaa yhteyttä isännöitsijään..ja saa samalla laskun siirrosta kouraan :D

Tää onkin se olennainen juttu. Jos omin luvin soittelet toisten autoihin hinauksia taloyhtiön pihalle, niin eihän se voi mennä niin, että se jonka autoa on hinattu, joutuu maksamaan. (Olettan, että auto on vaikka parkkeerattu ihan oikein, mutta joku haluaa vittuilla tms.)

Edit: Ainiin, tää on "vituttaa..." threadi. Mua vituttaa järkyttävä kiire. Onneks ens viikolla helpottaa.

Ärsyttää, kun jäi treenit tänään sivuun. Oli koko sali täynnä puuhelmiä heiluttelevia joukkuepelaajia niin, että oli JOKAINEN laite viety. Hyvä, kun pääsi eteenpäin liikkumaan. No, ei siitä sitten mitään tullut vaan lähdin vittuuntuneena kotiin.

Menthos sanoi:
Ärsyttää, kun jäi treenit tänään sivuun. Oli koko sali täynnä puuhelmiä heiluttelevia joukkuepelaajia niin, että oli JOKAINEN laite viety. Hyvä, kun pääsi eteenpäin liikkumaan. No, ei siitä sitten mitään tullut vaan lähdin vittuuntuneena kotiin.

Eihän toi ole mikään syy jättää omia treenejä väliin.
Tuskin ne siellä salilla ikuisesti ovat.

Vittu auto piiputtaa! Lämmöt nousee maksimiin 10km:n jälkeen. Ite en tiiä hevon p****a autojen tekniikasta, mutta kuulemma on kannen tiiviste levinny. Se nyt ei kuulosta sinällään pahalta, kunhan ei muuta olisi.

Huomenna pitää sitten herätä aikasemmin ja viedä auton romu korjattavaksi (jos ei jää välille) ja sitten noita hemmetin kokeita on vielä huomenna ja lukumotivaatio lähentelee nollaa. :wall:

Pitäsi se auton paska vaihtaa, jos oisi yhtään rahaa. :curs:

Olen avautunut.

What sanoi:
kuulemma on kannen tiiviste levinny. Se nyt ei kuulosta sinällään pahalta, kunhan ei muuta olisi.

Ei kyllä kannata ajamalla siirrellä jos kannentiiviste on palanut, voi hyvinkin lämpöleikata kiinni koko kone. Ja ikävä kyllä kannentiivisteen palaminen on yleensä paha juttu, kun kannen joutuu koneistamaan.

Voi vitulla päähän. Otin perjantaina influenssarokotteen ja terveydenhoitaja täti muisti sanoa sitten vasta piikittämisen jälkeen, että lähipäivinä saattaa sitten olla hiukan kuumeinen olo. Nyt onkin mukavasti kuumetta, kurkku kipeenä ja nokka vuotaa. Tiedä sitten onko jotain placeboa, paskaa mäihää vai mitä vittua. Mut vituttaa niin ankarasti.

Koskaan ei ees oo ollut influenssaa. Piikin kävin ottamassa vain sen takia, että kuulin saavani sen ilmaiseksi (astman takia). :wall:

Voi vittujen vittu! Pitkästä aikaa tuli käytyä baarissa, olisiko eka kerta 3-4 kuukauteen. Rahaa meni vittu 150e + 60e safkoihin. Vittu että vituttaa! :david: :david: :david: :david: :david: :david: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :david: :david: :wall: :nolo:

Stockholm oli paikan nimi ja häröiltiin VIP-puolella missä hävisi mimmiltä käsiveska ja kuoletettiin pankkikortit. Noh, eikös se sieltä sit joku ystävällinen VIP-asiakas palauttanut narikkaan. Kiitos tälle tuntemattomalle henkilölle, olisin tarjonnut drinkin mutta jäi tuntemattomaksi.

Pistin tyttöystävän kanssa poikki tossa kuukaus sitten. Tuntui vaan että hän kiroili aivan liikaa ja aivan kuin valitti mulle mielellään kaikesta mahdollisesta. Minä en kestäny olla sylkykuppina. Varsinkin kun hän tykkäs valittaa aina kun meinasin syödä, muttei hänellä ollut kova nälkä. Bodareista hän sano pitävänsä ja lihaksista, mut kuitenkin hänellä oli vaikeuksia sulattaa tota kun olin 3h välein syömässä...

Myös musa ja leffamaku meillä on melko erilainen, mutta onneks mä olen niiden suhteen melko kaikkiruokainen, ja mä taivuin. Varsinkin kun se oli vähän pakko, kun tyttöystävä oli niin omapäinen ettei viitsinyt minun leffojani pahemmin katsoa tai minun lempimusiikkiani kuunnella.

Mut oli meillä kuitenkin pääasiassa hauskaa. Tultiin todella hyvin juttuun, ja kummatkin ollaan aivan loistavia kuuntelijoitakin.

Mutta siis tämän eron jälkeen kuitenkin "ajauduttiin" takas yhteen. Lähinnä koska tämä tyttö halus mut niin kovasti takaisin. Minäki olin onneni kukkuloilla, tein virheen kun menin jättämään, oli kiva kokeilla vielä seurustelua. Mut sitten yhdestä leikkimielisesti väittelystä tämä vetikin herneet nenään, ja pisti seurustelun poikki.

Nyt hän seurustelee toisen ihmisen kans, mut minä en. Tyttö haluaa tosissaan olla vielä hyvä kaveri, ja olis tarkotus tossa viikolla mennä kahville hänen kanssaan. Mut helvetti kun tuntuu pahalta nähdä, kaipaan niin mielettömästi vanhoja hyviä aikoja. Vituttaa todella kun haluisin hänet takas, tai ainakin että voitaisiin tosissaan olla vaan hyviä kavereita, mut en mä siihen pysty. Toivottavasti minäki tässä jossain vaiheessa löydän jonkun muun joka vaativaan naismakuuni sopii :rolleyes:

Tulipas aikamoinen romaani, tota varmaan kukaan jaksa lukea :D

mgh sanoi:
Tyttö haluaa tosissaan olla vielä hyvä kaveri, ja olis tarkotus tossa viikolla mennä kahville hänen kanssaan. Mut helvetti kun tuntuu pahalta nähdä, kaipaan niin mielettömästi vanhoja hyviä aikoja. Vituttaa todella kun haluisin hänet takas, tai ainakin että voitaisiin tosissaan olla vaan hyviä kavereita, mut en mä siihen pysty.

Liekö haluaa olla kaveri vai panokaveri.. :rolleyes: Jos sä et kykene olemaan vain kaveri, niin ehkä kannattaa unohtaa koko tyyppi. Käy kahvilla ja katso mikä meininki. Jos homma menee siihen, että teistä voisi vielä tulla jotain, niin sit yrittäkää. Mut toisaalta se teidän suhde saattais sit kuitenkin jatkua sellaisena "ollaan-ei olla" juttuna, mikä on aivan perseestä!
Jos te ette palaa yhteen, niin sun on sit aika siirtyä eteenpäin. Sä olet vielä nuori ja koko elämä edessä. Nauti siitä, kun olet sinkku. Ota siitä ajasta kaikki irti. ;)

Eleonoora sanoi:
Liekö haluaa olla kaveri vai panokaveri.. :rolleyes: Jos sä et kykene olemaan vain kaveri, niin ehkä kannattaa unohtaa koko tyyppi. Käy kahvilla ja katso mikä meininki. Jos homma menee siihen, että teistä voisi vielä tulla jotain, niin sit yrittäkää. Mut toisaalta se teidän suhde saattais sit kuitenkin jatkua sellaisena "ollaan-ei olla" juttuna, mikä on aivan perseestä!
Jos te ette palaa yhteen, niin sun on sit aika siirtyä eteenpäin. Sä olet vielä nuori ja koko elämä edessä. Nauti siitä, kun olet sinkku. Ota siitä ajasta kaikki irti. ;)

Mä olen ollut aivan liian paljon sinkku :) Täytyy tässä tosiaan katsella pystyykö vain kaveeraamaan (pysyykö näpit erossa :rolleyes: ) Harmittaa vaan sinänsä kun mulla on liian vähän kavereita (kenelläpä niitä liikaa olis), ja todella haluisin ainakin silloin tällöin olla yhteyksissä. Mutta asia nyt vain on niin että mä en oikein tahdo päästä yli meistä. Ja hän ei halua olla muuta kuin kaveria, mut sitä hän haluaa todella paljon.... saa nähdä pystynkö olla flirttailematta, kun tosiaan haluan hänet takaisin. Tää on eka tapaaminen sen jälkeen kun hän on alottanut seurustelun toisen kans ;)

Vituttaa kun ajoin reilua ylinopeutta tutkaan - ohituskaistalla ohitustilanteessa. Mua ei vituta se että poliisi valvoo et porukka ajaa rajoitusten mukaan, mutta se mua vituttaa et sitä pitää valvoa just siellä missä tavan rajoitusten mukaankin ajava ihminen helposti sen pienen hetken ajaa ylinopeutta. Mun mielestä olis tärkeempi keskittyä kaahareihin ja antaa ihmisten suorittaa turvallisia ohituksia lyhyillä ohituskaistapätkillä. :wall:

mgh sanoi:
Mä olen ollut aivan liian paljon sinkku :) Täytyy tässä tosiaan katsella pystyykö vain kaveeraamaan (pysyykö näpit erossa :rolleyes: ) Harmittaa vaan sinänsä kun mulla on liian vähän kavereita (kenelläpä niitä liikaa olis), ja todella haluisin ainakin silloin tällöin olla yhteyksissä. Mutta asia nyt vain on niin että mä en oikein tahdo päästä yli meistä. Ja hän ei halua olla muuta kuin kaveria, mut sitä hän haluaa todella paljon.... saa nähdä pystynkö olla flirttailematta, kun tosiaan haluan hänet takaisin. Tää on eka tapaaminen sen jälkeen kun hän on alottanut seurustelun toisen kans ;)

Ok. Tuli tässä kuitenkin sellainenkin mieleen, että jos sun flirttailut tehoaa ja kävis niin, että hän pettäisi uutta kumppaniaan sun kans, niin eikö tulisi mieleen, että hän voisi joskus pettää myös sinua, jos yhteen palaisitte?
Saikohan tosta nyt taas mtn selvää.. :rolleyes: Noh, pakko kuitenkin mennä, kun pomo pyysi juttusille, joten ei ehdi korjailla.. :evil:

Eleonoora sanoi:
Ok. Tuli tässä kuitenkin sellainenkin mieleen, että jos sun flirttailut tehoaa ja kävis niin, että hän pettäisi uutta kumppaniaan sun kans, niin eikö tulisi mieleen, että hän voisi joskus pettää myös sinua, jos yhteen palaisitte?
Saikohan tosta nyt taas mtn selvää.. :rolleyes: Noh, pakko kuitenkin mennä, kun pomo pyysi juttusille, joten ei ehdi korjailla.. :evil:

Ei hän ole pettäjä tyyppiä, enkä minä halua olla mikään parinrikkoja... Sanotaanko että en voi vaan vastustaa kiusausta :D koska tässä on nyt itseasiassa käyny sellanen juttu, joka on multa vieny monet yöunet. Nimittäin en 100 % varmuudella tiedä pettikö hän minua meidän ollessa yhdessä tämän nykyisensä kanssa. He olivat nimittäin kavereita jo silloin ja yhteen he päätyivät n. 3-4 viikkoa sen jälkeen kun meillä meni poikki. Tiedän tämän jätkän alottaneen kovan flirttailun jo siinä 2 viikon jälkeen, mut mun exä ei vissiin ollut päässy musta yli vielä silloin. Noh, en kuitenkaan usko mun exäni pettäneen mua.

Tää on ollu aikamoinen soppa. Vissiin oli exällä ja tämän uudella(kin) jo kovat riidat viime viikonloppuna. On varmaan paras että jätän flirttailut väliin ja sanon suoraan että jos ei minun mielestä tuu kaveraamisesta mitään.

Edit. Tiedän myös että tää sen kaveri jätkä on pienimuotoisesti vihjaillut kaikkea että tää mun ex-tyttöystäväni on kaunis jne. jo sillon kun oltiin yhessä. Mut tyttöystävä vaati nähdä tätä pari kertaa kuukaudes, enkä mä sitä sitten mennyt kieltämään. Jos mä siis flirttailisin varatulle exälle, niin kehtaisin tehdä sen koska tää jätkäkin sitä sillon harrasti.....

Back
Ylös Bottom