Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ainainen vitutus duunissa. Puolen vuoden aikana olen nyt laittanut 15:a hakemusta muihin tehtäviin eikä ole tärpännyt. Tosin kolmesta ei ole vielä kuulunut mitään ja hakuaikakin on kesken. Muista paikoista on tainnut kolmesta tulla kutsu haastatteluun ja kerran olin kahden viimeisen joukossa. Valitettavasti hipasusta ei pidetä. Mun on PAKKO saada jotain muuta duunia tai pää hajoaa.

Toisena vitutuksena on duunin vaikutus meikäläisen käytöstapoihin. Jatkuvasti kun joutuu kuuntelemaan kansalaisten valitusta ja ininää niin tuntuu että itestä on tullut töykeä kaikkia kohtaan. Enää ei jaksa edes puhelimeen vastata ystävällisesti, valmiina jo sellanen perus vitutus päällä että "kukakohan vitun spede sieltäkin taas soittelee".

T: Virkamies

Tiilisukassa sanoi:
Eihän toi ole mikään syy jättää omia treenejä väliin.
Tuskin ne siellä salilla ikuisesti ovat.

Kävin salilla tunnin päästä uudelleen katsomassa ja siellähän koko poppoo oli vieläkin vääntämässä. Myöhemmin taas sali meni kiinni enkä muutenkaan olisi sinne jaksanut raahautua, joten treenit jäi sivuun. Tuon joutoajan käytin sitten etsien toista salia, mistä olin kuullut huhuja. Enpäs löytänyt...

Vituttaa niin ankarasti eräs nettilafka. Tein tilauksen 28.10, siitä piti tulla tilausvahvistus mutta ei tullut. Laitoin 4.11 uudelleen meiliä, kyselin tuosta että onko joku moka tilauksessa ja pistin että mitä olen tilannut ja toivoin välitöntä vastausta. Tänään sitten odottelin että tulis vastaus mutta ei, aloitin klo 14.00 soittamaan firmaan ja tässä kohta puoltoista tuntia oon ränkyttänyt, välillä on varattu mut luulenpa että on sen takia kun joku toinenkin asiakas yrittää tavoittaa sieltä jotain työntekijää...

Vituttaa lähinnä siksi että tuo tilaus olisi menossa pukinkonttiin, ja varmaan kestäisi toimitus 2-3vko. Jos nyt en saa niitä nopeasti kiinni pitänee meilata että ei tarvi lähetellä mitään kun ei saa ees ihmisiä sieltä kiinni ja varmistettua tilausta, ja sitten tilata samat jostain muualta [ikävä kyllä muualla ks tuotteet ovat 1/3 tai jopa 2/3 kalliimpia toimituksineen...]

:(

jambo sanoi:
Ainainen vitutus duunissa. Puolen vuoden aikana olen nyt laittanut 15:a hakemusta muihin tehtäviin eikä ole tärpännyt. Tosin kolmesta ei ole vielä kuulunut mitään ja hakuaikakin on kesken. Muista paikoista on tainnut kolmesta tulla kutsu haastatteluun ja kerran olin kahden viimeisen joukossa. Valitettavasti hipasusta ei pidetä. Mun on PAKKO saada jotain muuta duunia tai pää hajoaa.

Toisena vitutuksena on duunin vaikutus meikäläisen käytöstapoihin. Jatkuvasti kun joutuu kuuntelemaan kansalaisten valitusta ja ininää niin tuntuu että itestä on tullut töykeä kaikkia kohtaan. Enää ei jaksa edes puhelimeen vastata ystävällisesti, valmiina jo sellanen perus vitutus päällä että "kukakohan vitun spede sieltäkin taas soittelee".

T: Virkamies

Kuulostaa valitettavan tutulta. Samanlainen tilanne itelläkin. Aina vituttaa olla töissä. Ja kaikista huolestuttavinta on just tuo vaikutus omiin tapoihin!! Mutta haku jatkuu!

MissEvilEve sanoi:
Vituttaa niin ankarasti eräs nettilafka.

Voi LOLLO :lol2:

Kannatti valittaa tänne :thumbs: Tuli meinaan just 3min sitten meili:

Moikka!

Tilauksenne on postitettu. Kiitoksia tilauksesta.

Terv. XXX XXXXX
XXXXXXXXX

:whip: :worship:

Tämä juttu nyt ei varsinaisesti tai siis mitenkään ole salikomediaa,mutta kerrottakoon nyt yks naurettava juttu jostain varmaan lähemmäs viidentoista vuoden takaa.Eli muistaakseni silloin pidettiin Turussa kehonrakennuksen sm-kisat,tai ainakin jotku bodikisat.Päivää ennen kisoja ajeli Turun keskustassa pikkubussi jonka ikkunoihin oli vedetty sisäpuolelle lakana,jossa luki "Tässä menee 800 kiloa lihaa!"(tota kilomäärää nyt en ihan varmasti muista).Se paku kierteli kaupungilla ja sattui oman autoni eteenkin.Ihmettelin,että mikäs ***tu toi on?No pikkubussi sit meni menojaan mutta seuraavana päivän näin uudestaan samaisen auton ja kun se pysähtyi parkkiin,niin sieltä purkautui 5-6 jotain bodaria sellaiset naurettavat värikkäät sen aikaiset boditrikoot narupaidat päällä jalkakäytävälle.Siitä kun ne lähti kävelemään alkoi hirveä mylvintä kavereilta ja muut jalankulkijat väistyi kadun toiselle puolelle.Moni pysähtyi kattelemaan,kun nämä 800 kiloa lihaa huusi ja metelöi kaupungilla.Voin vaan kuvitella millaisia ajatuksia kaverien käytös herätti muissa.Itekin funtsin,että tollaseks sitten tulee kun rouhii tarpeeks ryynejä?Vaikka silloin itekin jo harrastin pienimuotoista salireeniä,niin en voinut kuin säälivästi nauraa.Oli sen verran näyttävä "show" kavereilla.
Toinen show oli sitten itse kisoissa,kun eräs vielä nykyäänkin huipulla oleva naispuoleinen "bodari" lievästi sanottuna kannusti tuttuaan lavalla aivan sairaan kovalla huutamisella ja kommentoimisella.Pisti korvaan vaan,kun satuin istumaan melkein tämän naisöykkärin vieressä.No kukin kannustaa tavallaan...
Tälläisiä tapauksia kun nk.tavallinen kansalainen näkee,niin eipä oo ihme,ettei bodareita aina pidetä ihan järjen jättiläisinä.Muutama "mätä omena" pilaa suuren osan muustakin sadosta...

Juu. Tänään ajattelin että teen yhen kirjallisuustyön valmiiksi. Puuttu lähdeluettelo muunmuuassa. Noniin. Avaan tiedoston ja istun alas. Ja sitten en löydäkkään paperia missä lähteet oli merkattu ylös puhtaaksikirjoitusta varten, muut paperit toki löytyvät. Voivittu. Ei kuulosta isolta asialta mutta se vituttaa. Ei jaksa lähteä tiedekunnan kirjastoon ja etsiä kirjoja, sivuja, kustantajia, paikkoja, vuosilukuja jne.

Tällä hetkellä se, että ruokahalu on kateissa jo kolmatta päivää, ja hiipivästä päänkivistyksestä päätellen olen tulossa kipeäksi. :(

mgh sanoi:
Pistin tyttöystävän kanssa poikki tossa kuukaus sitten. yada ada yada yaa.

Tapailin tuollaista tyttöä kuukaudenpäivät pari vuotta sitten. Niin hävytön suu, ettei mitään rajaa. Valitettavasti hävyttömyyksiä tuli vain ulos sieltä suusta, mitään ei saanut laitettua sisään.

Meni vlopun ryyppyreissun takia reenit + syömiset ihan täysin käteen. Ruoka ei maistu ja salillekkaan ei vaan riitä voimia lähteä. Jos tää päivä vielä lusmuis ja huomenna alottas taas.. perkeleen perkele.

Eli yhden ryyppyreissun takia menee pe,la,su,ma ja ti vituiksi.

Ei näin.

Mixu sanoi:
Tapailin tuollaista tyttöä kuukaudenpäivät pari vuotta sitten. Niin hävytön suu, ettei mitään rajaa. Valitettavasti hävyttömyyksiä tuli vain ulos sieltä suusta, mitään ei saanut laitettua sisään.

Hahaha :lol2: melkein lens kahvit näppikselle.

Mä tykkäsin aikanaan kun ei ollu ton tytön kans ollessa ikinä hiljasta. Mut siis helvetti jotain ois voinu jättää sanomatta. Alko totisesti vituttaa jossain vaiheessa kun tällä oli vähän vaikeampaa elämässä niin valitusta tuli tauotta. Ja hän kehu myös muita poikia kokoajan komeiks ja myös hieman pilkkas mua. Tämän korvas tietty kaikki aivan ihanat hetket mitä hän tarjos :haart: Mutta joo pakko tästä on jatkaa eteenpäin. Se muija oli kun tuuliviiri, välillä niin kauhee mutta välillä kaikista ihanin.

Internet rikki kotona. Soneran HOAS.net kussu jo lauantaista lähtien. Korjatkaa sen netti tai todennäköisesti kilahdan ja pakastan mun kämppikset.

3:tta päivää pääkipeenä. Prkl. Ei auta särkylääke, ei auta veden juominen, ei syöminen, ei mikään. Vituttaa ihan huolella taas.

Saatana. Välillä vituttaa tehdä duunia aikuisten ihmisten kanssa jotka käyttäytyvät kuin 5 vuotiaat lapset. Välillä toivoisin, että duunipaikoilla osa ongelmista ratkaistaisiin väkivallan avullla :)

Esimerkki 5 minuuttia sitten käydystä vuoropuhelusta:

- (Pulla) Hei meillä on ollu tossa tollanen ongelma ja ajattelin jos sä osaisit auttaa tässä kun...

- (Mulkku) Hetkonen? siis mä oon nyt vähän pihalla! onko tää siis jotain mitä mun ois pitänyt tehdä jo aikasemmin??

- P: ei todellakaan, just vasta huomasin ja ajattelin jos sä osaisit auttaa kun...

- M: NONIIN! mä en hei oikeesti pidä siitä että mut jätetään paitsioon tälläsistä!

- P: juu siis kuten sanoin niin juuri vasta huomattiin. Mä tossa sanoin, tolle mikrotukihenkilolle että sä soitat sille ja katotte miten homma voitas ratkasta...

- M: HETKONEN? menitko sä lupaan mun puolesta jotain??!?!

- P: En mä nyt lupaan mennyt vaan sanoin että...

- M: SIIS mä menitko sä lupaan, kyllä vai ei?

- P: en

- M: Mitä sä sit oikeen puhut?

- P: sitä vaan että kun te kaksi osaatte nää hommat paremmin niin voisitte koittaa hoitaa ongelman kuntoon...

- M: Joo hei kyllä mä näitä hoidan mutta mä en tykkää että mut ensinnäkin jätetään paitsioon asioista ja sit vielä luvataan mun puolesta asioita!

- P: No enhän mä niin tehnyt vaan koitin tässä antaa asiantuntijoiden ratkasta ongelmat kun en itse osaa.

- M: Joo mutta kai sä ymmärrät ettei näitä tälleen voi hoitaa?

- P: Juu whatevaa....

Tällasissa tilanteissa teke usein mieli hoitaa ongelmat repimällä mulkulta pää irti liitoksistaan. Voi saatana kun 45v aikuinen mies heittää marttyyri-vaihteen päälle heti kättelyssä, inisee kun pikkuvauva ja hakee hyväksyntää. Saatana väkivalta on oikea ratkaisu kun ei vittu aikuinen ihminen muuten tajua. Saatana.

Edit: Kaikkein eniten tuollaisissa ihmisissä vituttaa se kun ylimielisesti keskeytetään kesken lauseen esittämällä jotain saatanan suurta herraa. Vittu että tekis mieli ladata kärsä sisään heti ekalla kerralla.

keskisormi.jpg

Yksi helvetin vittu perkeleen sana: MIEHET! :curs:

EDIT: Mistä helvetistä löytää kunnon miehen, joka saatana vieköön olisi kaikkien mieleen?! Mulle tulee aina ne kielletyt hedelmät vastaan. Missä täällä oikeasti lymyää kaikki kunnon miehet? Onko ne vielä siellä kotona peräkammarissa?!?! Saatana vieköön pitää varmaan lähteä tekemään kysely ovelta ovelle, että "löytyykö täältä 19-25 vuotiasta tumma hiuksista miestä ja mieluiten lihaksilla varustettuna?" Prkl

burdock sanoi:
Yksi helvetin vittu perkeleen sana: MIEHET! :curs:

EDIT: Mistä helvetistä löytää kunnon miehen, joka saatana vieköön olisi kaikkien mieleen?! Mulle tulee aina ne kielletyt hedelmät vastaan. Missä täällä oikeasti lymyää kaikki kunnon miehet? Onko ne vielä siellä kotona peräkammarissa?!?! Saatana vieköön pitää varmaan lähteä tekemään kysely ovelta ovelle, että "löytyykö täältä 19-25 vuotiasta tumma hiuksista miestä ja mieluiten lihaksilla varustettuna?" Prkl

Miks sen pitäisi olla kaikkien mieleen? Eikö riitä että on sun mieleen...

Vituttaa niin saatanasti ku tuli ryypättyä oikein urakalla..rahaa meni se 400e ja kaiken paskan päälle tuli viellä flunssa jota sairastan ainaski seuraavat kolme päivää....

Ja ruoka maistuu paskalle ku on sairaana... paino tippuu vituttaa.... ja viellä hirvee morkkiskin on... onnex tästä ei voi enään alemmaksi vajota...ainiin en pystynyt soitaa puhelimella 3 päivään kiitos saunalahti! :)

Back
Ylös Bottom