Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

HabaMih sanoi:
:offtopic: Tikari, sääliksi käy sun poikaystävää vaikka onkin itse aiheuttanut ongelmansa. Ehkä sillä on kuitenkin itselläkin aika paska olo tuosta hyvästä, joten ei kai nyt sentään kannattais ihan älyttömästi "nalkuttaa" sille asiasta. *klips* Mä korvaan yleensä "pahat" tekoni viemällä hanini ulos syömään ja suorittamalla muutamia katumusharjoituksia kuten siivous,tiskaus jne.
*klips*
Jeps. Kävin kotona kääntymässä, siellä oltiin päästy sentään sänkyyn asti kömpimään, ja ilman niitä oksuvaatteita. Toivottavasti on tullu koko liskojen klaani kylään. :evil:
Jup. Yöllä sanomiset ei varmaan oo tarttunu nauhalle, oli se siinä kunnossa, sammumisen rajamailla... Haa, saa pitää saman rähinän vielä kun töistä pääsen :rolleyes: (vitsi vitsi). Toivottavasti saa ees jotain aikaiseksi tänään, ja nyt sen on ainakin turha rutista mun salille lähdöstä.

Mulla on kans levähtäny palkkarit treenikassin kerran ja pesuaineet muutamaan kertaan. Mikähän siinä on että pesuaine pönikkä ei voi pysyä kiinni vaan avautuu reppuun kaikkien kamojen päälle.

Voi vittu, että vituttaa. Tekis mieli hypätä sillalta alas. Olin eilen kaverini kihlajaisjuhlissa, ja tuli tietenkin vähän otettua. Alkoivat siinä neljän aikaan. No, aamuyöstä kolmelta tuntui kuin olisi ollut täysin selvä. Saunat oli saunottu, ja petipaikkaa ei ollut. -> Eikun rattiin, ja perään ratsiaan. Jos olisin huuhdellut suuni ja kurkkuni ennen lähtöä vedellä ei olisi mittari laulanut. Korttihan siitä lähti jne. Vituttaa niin perkeleesti. Siinä sitte meni kaikki maholliset suunnitelmat kaivoon. Elämä kerralla vituksi.

skillster sanoi:
Mulla on kans levähtäny palkkarit treenikassin kerran ja pesuaineet muutamaan kertaan. Mikähän siinä on että pesuaine pönikkä ei voi pysyä kiinni vaan avautuu reppuun kaikkien kamojen päälle.

:offtopic: Paras konstihan nuo on tuikkaa pikku muovikassiin juuri ton varalta :)

tai kaataa sen palkkarin shakerista 0,5 tavalliseen limsa pulloon.. pysyy kiinni..

Mulla taas vuosi aamulla työmatkalla raejuustopurkki punttislaukkuun. Nyt on salipaita vaaleassa mömmössä ja haisee kummalta... Eli älkää ihmetelkö jos satutte iltapäivällä samalle salille :jahas:

Mulla kaatui proteiinipirtelö repun pohjalle ja unohtui joksikin aikaa. Havahduin huomaamaan tämän kun reppu karkaili proteiinin voimalla niin nopeasti etten saanut sitä kiinni. :rock:

jarhu sanoi:
Jos olisin huuhdellut suuni ja kurkkuni ennen lähtöä vedellä ei olisi mittari laulanut. Korttihan siitä lähti jne. Vituttaa niin perkeleesti. Siinä sitte meni kaikki maholliset suunnitelmat kaivoon. Elämä kerralla vituksi.

EI kai sitä ihan noin helpolla pysty alkomeetteriä kusettamaan

Koko vitun päivä hinkattu ylähuulta puhtaaksi.... Siis paperikoneen ylähuulta, ei ollu maalit pysyny siinä ja siksi pitää puhdiistaa maaleista ja maalata uudestaan....Normaalista helppo homma mutta tämä on jo koneistettu joten sitä ei voi hiekkapuhaltaa, vaan rapsuttelemme siitä maaleja irti käsin sellaisilla helvetin raapoilla mitkä tylsyy toisen vedon jälkeen....Vittu kun sattuu selkään ja käsiin ....

Huom: Mm. kreatiinin teho huononee jos se on kauan nesteessä. Kannattaa siis sekottaa vasta kun aikoo juoda. Luin Flexistä.

XXL sanoi:
Huom: Mm. kreatiinin teho huononee jos se on kauan nesteessä. Kannattaa siis sekottaa vasta kun aikoo juoda. Luin Flexistä.

Jep, tuosta on ollut tälläkin palstalla joskus juttua. Kannattaa tosiaan lisätä vesi tai muu neste vasta juuri ennenkuin aikoo sen palkkarin nauttia.

jarhu sanoi:
Voi vittu, että vituttaa. Tekis mieli hypätä sillalta alas. Olin eilen kaverini kihlajaisjuhlissa, ja tuli tietenkin vähän otettua. Alkoivat siinä neljän aikaan. No, aamuyöstä kolmelta tuntui kuin olisi ollut täysin selvä. Saunat oli saunottu, ja petipaikkaa ei ollut. -> Eikun rattiin, ja perään ratsiaan. Jos olisin huuhdellut suuni ja kurkkuni ennen lähtöä vedellä ei olisi mittari laulanut. Korttihan siitä lähti jne. Vituttaa niin perkeleesti. Siinä sitte meni kaikki maholliset suunnitelmat kaivoon. Elämä kerralla vituksi.

Vittu että mua vituttaa kersat, jotka lähtee kännissä rattiin. Ei jumalauta. Ei olis sullekaan pitäny korttia ikinä antaa!

Vitun siistiä tehdä opinnäytetyötä kun joka toinen tunti saa vaihtaa koululla luokasta toiseen kun mulkku maikka ei anna ulkopuolisten olla luokassa. Vittu ens kerralla saa tulla siirtään mua. Katsotaan kuka siirtyy ja minne. -ttu!:wall:

jarhu sanoi:
Eikös siinä puhalluksen jälkeen käydä kuitenkin tarkkuusalkometrillä varmistamassa, että tosiaan on sitä alkoholia veressä ja sitten vasta lähtee se kortti. Ja jos tosiaan oli alkoholia veressä yli sallitun ja olit silti lähtenyt rattiin, niin ainakaan minulta ei heru pätkääkään sympatiaa.

Hyvä vaan, että kärysit, onpahan taas yksi rattijuoppo vähemmän autoilemassa Suomen teillä. Toivottavasti edes opit tuosta virheestäsi jotain.

Jylli81 sanoi:
Eikös siinä puhalluksen jälkeen käydä kuitenkin tarkkuusalkometrillä varmistamassa, että tosiaan on sitä alkoholia veressä ja sitten vasta lähtee se kortti. Ja jos tosiaan oli alkoholia veressä yli sallitun ja olit silti lähtenyt rattiin, niin ainakaan minulta ei heru pätkääkään sympatiaa.

Hyvä vaan, että kärysit, onpahan taas yksi rattijuoppo vähemmän autoilemassa Suomen teillä. Toivottavasti edes opit tuosta virheestäsi jotain.

Tarkkuuaslkometrillä tai verikokeessa käydään. Ja tuoon verikokeen vastaus kestään jonkun viikon. Eli jos kovin lähellä on ollut sitä 0,5 rajaa, niin ei kannata vielä luopua toivoast, eipä noita poliisin alkometrejä varmaankaan ole alakanttiin koskaan laitettu näyttämään.

Ja turha se nyt on moralisoida kaverille tästä enempää. Jos alkoa oli veressä yli sallitun, mies saa siitä rangaistuksen ja kärsii sen ja sillä hyvä. Jos tuollainen ei ole tapa, niin eipä nyt pitäisi sentään saunantaakse vielä viedä, kaikki tekee virheitä ja sitä varten on laki ja säädetyt rangaistukset, jotta niistä virheistään joutuu vastaamaan.

Timba79 sanoi:
Ja turha se nyt on moralisoida kaverille tästä enempää. Jos alkoa oli veressä yli sallitun, mies saa siitä rangaistuksen ja kärsii sen ja sillä hyvä. Jos tuollainen ei ole tapa, niin eipä nyt pitäisi sentään saunantaakse vielä viedä, kaikki tekee virheitä ja sitä varten on laki ja säädetyt rangaistukset, jotta niistä virheistään joutuu vastaamaan.
Minua pisti vituttamaan lähinnä tapa, jolla asia esitettiin ja siksi kommentoin, kuten kommentoin. Eli jarhua ei yhtään vituttanut se, että hän lähti kännissä rattiin ja olisi voinut viedä jonkun hengen tai terveyden, vaan häntä vitutti ainoastaan se, että jäi kiinni. Ja sitten hän mietti vain, miten olisi voinut ehkä välttää aiheellisen rangaistuksensa. Mutta ei minulla muuta, kunhan halusin selventää pointtiani enkä jatka tästä enempää.

Jylli81 sanoi:
Minua pisti vituttamaan lähinnä tapa, jolla asia esitettiin ja siksi kommentoin, kuten kommentoin. Eli jarhua ei yhtään vituttanut se, että hän lähti kännissä rattiin ja olisi voinut viedä jonkun hengen tai terveyden, vaan häntä vitutti ainoastaan se, että jäi kiinni. Ja sitten hän mietti vain, miten olisi voinut ehkä välttää aiheellisen rangaistuksensa. Mutta ei minulla muuta, kunhan halusin selventää pointtiani enkä jatka tästä enempää.

Juu, totta. Enkä mä sanonut omaa kommenttiani moderaattorin ominaisuudessa, vaan se oli puhtaasti mielpiteeni asiaan. Enkä todellakaan puoleste päissään ajamista yhtään, päinvastoin.

Tähtityttö. Minua pistää vituttamaan tekopyhät moralistit. Toivottavasti sinä et ole sellainen.(En voinut olla vastaamatta trolliisi)

Jylli81 sanoi:

No, tartunpa tähän. Tiedän kyllä tehneeni ns. eettisesti väärin sekä laittomasti. Saan rangaistukseni, jonka oikeus määrää. Se, että pohdin, miten olisin selvinnyt tuomiotta ei tarkoita, että en ymmärtäisi tehneeni väärin. Ihminen on luonteeltan jollain tavalla kiero, ja käyttää tilanteen kuin tilanteen omaksi hyväkseen. Tässä tilanteessa se oli heikkouteni. Käsitys omasta kunnosta oli vääristynyt.

jarhu sanoi:
Tähtityttö. Minua pistää vituttamaan tekopyhät moralistit. Toivottavasti sinä et ole sellainen.(En voinut olla vastaamatta trolliisi)

Mihin hemmetin trolliin?
Jos ollaan autolla, ei oteta. Sen opin jo ENNEN kun ajoin kortin. Toivottavasti itse opit sen viimeistään nyt.
Ja ei, en ole tekopyhä, kiitos kysymästä. :jahas:

Tähtityttö sanoi:
Mihin hemmetin trolliin?
Jos ollaan autolla, ei oteta. Sen opin jo ENNEN kun ajoin kortin. Toivottavasti itse opit sen viimeistään nyt.
Ja ei, en ole tekopyhä, kiitos kysymästä. :jahas:

Se on trolli, koska provosoit postillasi. Sen, että oppii jotain, ei tarkoita sitä etteikö voisi silti tehdä siitä virhettä. Tällä tarkoitan juuri tuota tekopyhyyttä. Jotkut "moralistit" haukkuu kovasti muita, ja silti eivät ole itse yhtään parempia.

Back
Ylös Bottom