keijo s sanoi:No helpottiko? :lol2:
No ei viela tarpeeksi :D
kaikki on baarissa kun on halloween. voisin sopia sinne vaikken ole pukeutunut. Jospa pieni annos auttaisi :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
keijo s sanoi:No helpottiko? :lol2:
Mulla ne epäili ekana jotain revähdystä. Kipu paheni koko ajan, lopulta ei pystyny kävelee ku kaksinkerroin. Umppari oli kerenny jo puhkeamaan, ku lopulta pääsin leikattavaks. Jos sul oli tulehdus arvot 0. Ni ei taida olla mitään hätää. Mulla ne oli päälle 100.mxm sanoi:Totta puhut!
Miten kova se kipu sulla oli, lievenikö missään vaiheessa?
Nyt on kyl ihan ok olo mut silti jotenkin jomottaa vatsassa, tiedä sitten onko revähtänyt joku paikka kun tuli muuttohommia tehtyä viikonloppuna.
Toi on niin totta! Sitä on kuin piru ilman häntää:DSC042116 sanoi:Treeni kesken ja mp3-soittimesta loppui patteri. Ei siinä mitään, uutta tilalle. Ja vitut. Se "uusi" patteri oli myös tyhjä. Kun on tottunut treenaamaan mp3-soittimen kanssa, niin ilman sitä oli jotenkin outo fiilis.
:lol2:MissEvilEve sanoi:Vesivahinko..... blaa blaa...
Ja joku vielä väitti, että mua vituttaa turhat asiat..Samuk sanoi:Vituttaa mustat sukat!

Jos noista hemmoista joita siellä pyörii vähintään puolet ei osaa mitään suomea tahi englantia muistuttavaa, niin kuulostaa ihan siltä ku oisit saanu meikäläisen vanhan soluhuoneen...Inska sanoi:Uudestaan ylös kämppään ja siellä onkin iloinen kommuunimeininki käynnissä. 3:n hengen solussa asuu/nukkuu nykyään yönsä 2 pakistanilaista, 1 somppu ja 1 gambialainen kaveri ja minä. Saatana.
Inska sanoi:edit: oonhan mä valittanu tosta Hoasille mutta Hoas fiksuna kertoi muille asukkaille että olen valittanut niistä ja käräyttänyt että tuolla asuu enemmän porukkaa kun pitäisi. Hoas osaa kyllä nostaa yhteishenkeä. Tammikuussa pitäisi vapautua asuntoja, joopa joo.
olipa hauskaa, naurattaa vitusti....NOT:jahas:weismyller sanoi:tänää kaveri teki jotai lyhyttä sarjaa penkissä ja viimone oli sellane et meneekö, meneekö ja meni kuitekii ja samal salil alko jotkuu hito iso kaljamahaset tyyppit hurraa siel ja taputtaa käsiä ja huutelee jotai et hyvä! hyvä! :D
Siinä vaiheessa ehkä pienehkö hymy alkoi tulla huulille mutta kuitenkin jatkoin siinä treenaamista ja aloin tekemään ekaa kovaa sarjaa sjmv:a. Sitten se tyyppi laitto lisää romuja penkkiin (40kg) ja siinä pukkaili tiukkaa sarjaa. Kaverilla muutes oli rannesiteet tuossa. Onkohan niille tarvetta noin pienillä romuilla? No ehkäpä hänellä on ranteissaan jotain vikaa. Sitten tuli hauskin juttu kun sen kaveri tuli siihen penkkaamaan samoilla painoilla. Noh mä samaan aikaan alotin toisen ja viimeisen kovan sarjani sjmv:ssa ja sitten yhtäkkiä huomasin kun se sen kaveri oli siellä penkissä tangon ja penkin välissä apua pyytelemässä tältä saurio kopiolta. No tietysti se tyyppi vaan katto kun mä väänsin omaa sarjaani eikä edes kuullut että toinen oli pulassa. Sitten se yhtäkkiä heräs siitä unestaan ja huomas että kaverinsa on siellä tangon alla ja sitten hyökkäs siihen. Siinä vaiheessa kyllä meinas multakin raudat pudota maahan ja alkaa naurattaa. :lol2: Onneks ei kovemmat raudat sillä alle jääneellä penkkaajalla ollut niin tilanteessa ei mitään vaaraa ollut eikä muutenkaan hätää. Viimesen päälle hyviä treenikavereita/varmistajia tollaset jos eivät edes tajua kun kaverilla on hätä. :DZweCCo sanoi:Pilkka kolahti neutraalin nilkkaan kenties?![]()
, minusta tuossa ei ole vain mitään hauskaa jos jotkut kannustavat. sama kuka tai minkä näköinen tyyppi sen sitten tekeekin.