Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

keijo s sanoi:
No helpottiko? :lol2:

No ei viela tarpeeksi :D

kaikki on baarissa kun on halloween. voisin sopia sinne vaikken ole pukeutunut. Jospa pieni annos auttaisi :lol2:

mxm sanoi:
Totta puhut!
Miten kova se kipu sulla oli, lievenikö missään vaiheessa?
Nyt on kyl ihan ok olo mut silti jotenkin jomottaa vatsassa, tiedä sitten onko revähtänyt joku paikka kun tuli muuttohommia tehtyä viikonloppuna.
Mulla ne epäili ekana jotain revähdystä. Kipu paheni koko ajan, lopulta ei pystyny kävelee ku kaksinkerroin. Umppari oli kerenny jo puhkeamaan, ku lopulta pääsin leikattavaks. Jos sul oli tulehdus arvot 0. Ni ei taida olla mitään hätää. Mulla ne oli päälle 100.

Treeni kesken ja mp3-soittimesta loppui patteri. Ei siinä mitään, uutta tilalle. Ja vitut. Se "uusi" patteri oli myös tyhjä. Kun on tottunut treenaamaan mp3-soittimen kanssa, niin ilman sitä oli jotenkin outo fiilis.

38,1 kuumetta ja päätettiin laittaa lusikat avokin kanssa puoliksi. Täytyy tästä ruveta laittamaan tavaroita pinoon ja muuttaa vanhempien (ei hyvä) luokse, kunnes löytyy uusi asunto. Mutta ei oikeastaan edes vituta, semmoinen turtunut olo kylläkin on. Pitäis kai vituttaa, mutta kun ei niin ei. Oikeastaan tää on parempi näin, kasvettiin erilleen jne. Sovussa erotaan ja kohdatessa jutellaan. Tästä tähän.

ps. kai tän nyt saa tähän threadiin laittaa, vaikkei suoranaisesti vitutakaan...

SC042116 sanoi:
Treeni kesken ja mp3-soittimesta loppui patteri. Ei siinä mitään, uutta tilalle. Ja vitut. Se "uusi" patteri oli myös tyhjä. Kun on tottunut treenaamaan mp3-soittimen kanssa, niin ilman sitä oli jotenkin outo fiilis.
Toi on niin totta! Sitä on kuin piru ilman häntää:D

Mua ei enää vituta niin ankarasti kuin aiemmin palokunnan lähtiessä, nyt lähinnä naurattaa mutta kyllähän tässä päivä meni vituiksi...:rolleyes:

Olohuoneessa ollut koko syksyn about 17 astetta ja selkeä kylmyysero muista huoneista tullessa/mennessä. Siellä ei ole viitsinyt telkkuakaan katsella ellei ole polttanut tusinoittain kynttilöitä. Appiukon neuvoilla Megamasa sitten päätti vähän säätää termostaattia, mutta niin...:eek:

5 metrin kaaressa 2barin paineella tulpat lens helvettiin, paskaista mustaa yököttävälle haisevaa patterivettä lensi seinille, kaikki verhot läpimäriksi, kirjahyllyt, sohva [onneksi nahkaa joten ei mennyt pilalle] ja sitten kivakiva: television, kotiteatterijärjestelmän, digiboxin, videoiden jne jne päälle.:itku:

Megamass huutaa että vittu soita 112 ja tilaa paloauto ja minähän soitan ja juoksen hysteerisenä ympäri kämppää. 10min meni, käsivoimin tuo ukko piti paineita ja vesisuihkua patterissa sisällä mutta välistä aina tuli helvetisti lisää. Varmaan semmonen 100 litraa ainakin olkkarin lattialle koska joku 5cm oli vettä.:curs:

Onneksi palokunta saapui nopeaan ja älysin itsekin katkaista sähköt kun uitiin siellä satojen johtojen ja sähkövehkeiden seassa. Sellaisella imurilla kuivasivat ja vahingot taisivat jäädä yllätys yllätys vain vitulliseen kasaan likaisia verhoja/vaatteita/pyyhkeitä jne, mattoa ei ollut lattialla joten se säästyi.:thumbs:

Juuri äsken kokeiltiin tuossa noita sähkölaitteita tuntien kuivattelun jälkeen ja siltä näyttää että kaikki toimii.:worship:

Tuli vähän katastrofi iltapäivästä/alkuillasta, mutta yks hyvä puoli on: Palokunnan lähdettyä isännöitsijän soitettua alan putkimiehen paikalle, tämä vaihtoi kokonaan uuden termostaatin [edellisessä oli kuulemma ollut vikaa josta tämä kaaos johtui] ja IHANAA; MEILLÄ ON JUMALAUTA LÄMMIN JA PATTERI HURISEE!!!:whip: :rock: :lol2:

MissEvilEve sanoi:
Vesivahinko..... blaa blaa...

Heh olihan teillä episodi.

Mulla on kokemusta vielä vähän isomman kaliiperin vastaavanlaisesta, olin tuossa pari vuotta sitten erään kauppakeskuksen huoltomiehenä ja jouluaaton aattona tuulikaapin seinän sisältä pamahti joku patteri. Seurauksena tuhansia litroja kiehuvaa vettä kaikista mahdollisista lampunraoista ja muista kaatamalla alas. Ulko-ovissa metrin jääpuikot, oli kova pakkanen. Koko tuulikaappi meni uusiksi.

Ja 3 tuntia myöhemmin pamahti springleriputki sisustusliikkeestä kun ei ollut seinässä eristevilloja ja putki jäätyi. SIeltä tuli sitten kuutiotolkulla ruskeaa ruostevettä mattokauppaan ja kauppakeskuksen käytäville.
Ja saatanan ämmä joka liikkeen omisti soitti 3 kertaa palokuntaan kysyen missä viivytte??? Heillä meni siis 5min soitosta niin olivat paikalla ja tänä aikana soitti.
Lehdistölle sama eukko oli sitten laittanut minun syykseni, heräsin sitten jouluaattona pomon soittoon että täällä minä luen sanomalehteä, mitä olet poika tehnyt? No kaikki selvisi kuitenkin, eihän mulla ollut osaa eikä arpaa.

Kävin vielä myöhemmin eukolta kysymässä että milloin vain haluat että testataan onko märkä springlerilinja jäätynyt niin sopii, taisi siinä vaiheessa tajuta että sitä ei testata kuin laukaisemalla :lol2:

Lompakko hävis. :wall: Sen olis parempi löytyä, ettei kaikkia kortteja tarvitse kuolettaa. Käteistä mulla ei koskaan ole, joten ei ole pelkoa, että käteistä kukaan veisi. Pieni aavistus mulla on siitä, missä se lompakko vois olla, mutta voin vasta huomenna tarkistaa, että onko se siellä vai ei. :(

Samuk sanoi:
Vituttaa mustat sukat!
Ja joku vielä väitti, että mua vituttaa turhat asiat.. :rolleyes:

aaaaaaaaah :( , vedin sitten kaksi kippoa paistettua jauhelihaa, neljä palaa ruisleipää, pari tomaattia ja sitten puoli litraa vettä.
Sattuu mahaan, otin vodea liikaa kerralla :(

Ai niin joo.... :curs: .......aaaaaaaaah:( , ei pysty olemaan edes suuttunut, sattuu niin paljon.

Päivä alkoi hyvin. Heräsin yöllä kamalaan kusihätään, vessa varattu n. 15 min. jonka koko ajan pelkäsin että kusenko housuun ja en saanut enää kunnolla unta sen jälkeen. Aamulla herään uudestaan normaaliin aikaan. Yllättäen vessa taas varattu.
Tällä kertaa odotin ja odotin. Ei perkele, ei muuta kun klenkkasin näillä kipeillä koivilla neljännestä kerroksesta alas ja kusen keskellä kannelmäkeä pihalle.
Uudestaan ylös kämppään ja siellä onkin iloinen kommuunimeininki käynnissä. 3:n hengen solussa asuu/nukkuu nykyään yönsä 2 pakistanilaista, 1 somppu ja 1 gambialainen kaveri ja minä. Saatana.
Taas vessa varattu, pitäis varmaan käydä suihkussakin mutta eihän se onnistu. Kokiksetkin on juotu jääkaapista, kiitos. Klenkkaan autolle ja jätän afgaanit keittiöön halailemaan koraania ja päätän käydä ostamassa eväät alepasta matkalla töihin. Klenkkaan portaat ylös ja kas; ovessa lappu että tänään inventaario, avaamme klo 14.00. Ei mulla ollutkaan tänään nälkä.
Sitten duunissa lekuriin ja sain kepit kainaloon. Ei aerobista siis vähään aikaan.

edit: oonhan mä valittanu tosta Hoasille mutta Hoas fiksuna kertoi muille asukkaille että olen valittanut niistä ja käräyttänyt että tuolla asuu enemmän porukkaa kun pitäisi. Hoas osaa kyllä nostaa yhteishenkeä. Tammikuussa pitäisi vapautua asuntoja, joopa joo.

Inska sanoi:
Uudestaan ylös kämppään ja siellä onkin iloinen kommuunimeininki käynnissä. 3:n hengen solussa asuu/nukkuu nykyään yönsä 2 pakistanilaista, 1 somppu ja 1 gambialainen kaveri ja minä. Saatana.
Jos noista hemmoista joita siellä pyörii vähintään puolet ei osaa mitään suomea tahi englantia muistuttavaa, niin kuulostaa ihan siltä ku oisit saanu meikäläisen vanhan soluhuoneen...

Itelle tuli vähän kiire sieltä hevonhelvettiin kun yleisistä tiloista rupes katoamaan hyvin äkkiä tavaroita, astioita sun muuta. Taidettiin mun huoneeseen murtautuakin pari kertaa. Se oli luksusaikaa se.

Nyt Inska vaan bongaamaan kaljuja suomileijona-poikia kaupungilta ja pyydät ne sun luo illaksi kylään juomaan bisseä. Saattaa meno kummasti muuttua.

Olin menossa koulun salille niin eikös ne akat sanonu että sali on remontissa.. Mikä hemmetti siinä on että koulunsalia ei rempata kesällä kun on lomat..prkl!!!

Inska sanoi:
edit: oonhan mä valittanu tosta Hoasille mutta Hoas fiksuna kertoi muille asukkaille että olen valittanut niistä ja käräyttänyt että tuolla asuu enemmän porukkaa kun pitäisi. Hoas osaa kyllä nostaa yhteishenkeä. Tammikuussa pitäisi vapautua asuntoja, joopa joo.

No onhan totaalisen perseestä tommonen. Toasilla taasen voit ilmoitella sisällä tupakoinnista jne. ja sieltä tulee välittömästi häätövaroitus kyseiselle tyypille, jos taas asuu ylimääräisiä niin tulevat käymään asunnossa ja jos löytyy kommuuni niin heiluu ulko-ovi.

Tästä eespäin sun hellastahan on sitten sulake palanut paitsi silloin kun itse tarvitset, eikö ;)

Niin ja jos sulta häviää tavaroita niin ei muuta ku poliisi paikalle. Meikältä lähti aikanaan jonkun ranskalaisen mukaan osa astiastosta ja keittiön tuoleista 3 kpl. Miehen olinpaikasta ei Toas:kaan tiennyt, edes takuuvuokraansa ei koskaan nostanut.
Nykyinen römpötti jos jotain nappaa niin roikotan korvista ikkunalaudan ulkopuolella se on vissi se.

edit: Asiaa voisi myös koittaa ratkoa siltä kannalta mitä vuokrasopparissa lukee, jos sulla on paikka 3 hengen solussa ei siellä saa enempiä asua. Mieleen tulee myös palotarkastaja, mahtaako olla ihan sääntöjen mukaista että asuu tuplamäärä ihmisiä.

tänää kaveri teki jotai lyhyttä sarjaa penkissä ja viimone oli sellane et meneekö, meneekö ja meni kuitekii ja samal salil alko jotkuu hito iso kaljamahaset tyyppit hurraa siel ja taputtaa käsiä ja huutelee jotai et hyvä! hyvä! :D

Liitteet

• läski.webp
    läski.webp
    53,5 KB · Katsottu: 1 019
weismyller sanoi:
tänää kaveri teki jotai lyhyttä sarjaa penkissä ja viimone oli sellane et meneekö, meneekö ja meni kuitekii ja samal salil alko jotkuu hito iso kaljamahaset tyyppit hurraa siel ja taputtaa käsiä ja huutelee jotai et hyvä! hyvä! :D
olipa hauskaa, naurattaa vitusti....NOT:jahas:

Pilkka kolahti neutraalin nilkkaan kenties? :)

Maanantaina oli vähän hauskempaa taas salilla kun paikalle saapui joku seppo raurio (vai mikä se warrior fighter taistelija olikaan?) klooni. Se siinä sitten alko lämmittelemään penkkiä varten. Ensin teki ihan tangolla kevyttä sarjaa jota tikkasi nopeemmin kun meidän ompelukone. Sitten alkoi ne taisteluliikkeitä muistuttavat lämmittelyhosumiset. :hyper: Siinä vaiheessa ehkä pienehkö hymy alkoi tulla huulille mutta kuitenkin jatkoin siinä treenaamista ja aloin tekemään ekaa kovaa sarjaa sjmv:a. Sitten se tyyppi laitto lisää romuja penkkiin (40kg) ja siinä pukkaili tiukkaa sarjaa. Kaverilla muutes oli rannesiteet tuossa. Onkohan niille tarvetta noin pienillä romuilla? No ehkäpä hänellä on ranteissaan jotain vikaa. Sitten tuli hauskin juttu kun sen kaveri tuli siihen penkkaamaan samoilla painoilla. Noh mä samaan aikaan alotin toisen ja viimeisen kovan sarjani sjmv:ssa ja sitten yhtäkkiä huomasin kun se sen kaveri oli siellä penkissä tangon ja penkin välissä apua pyytelemässä tältä saurio kopiolta. No tietysti se tyyppi vaan katto kun mä väänsin omaa sarjaani eikä edes kuullut että toinen oli pulassa. Sitten se yhtäkkiä heräs siitä unestaan ja huomas että kaverinsa on siellä tangon alla ja sitten hyökkäs siihen. Siinä vaiheessa kyllä meinas multakin raudat pudota maahan ja alkaa naurattaa. :lol2: Onneks ei kovemmat raudat sillä alle jääneellä penkkaajalla ollut niin tilanteessa ei mitään vaaraa ollut eikä muutenkaan hätää. Viimesen päälle hyviä treenikavereita/varmistajia tollaset jos eivät edes tajua kun kaverilla on hätä. :D

Back
Ylös Bottom