Jeps. Kävin kotona kääntymässä, siellä oltiin päästy sentään sänkyyn asti kömpimään, ja ilman niitä oksuvaatteita. Toivottavasti on tullu koko liskojen klaani kylään. :evil:HabaMih sanoi:Tikari, sääliksi käy sun poikaystävää vaikka onkin itse aiheuttanut ongelmansa. Ehkä sillä on kuitenkin itselläkin aika paska olo tuosta hyvästä, joten ei kai nyt sentään kannattais ihan älyttömästi "nalkuttaa" sille asiasta. *klips* Mä korvaan yleensä "pahat" tekoni viemällä hanini ulos syömään ja suorittamalla muutamia katumusharjoituksia kuten siivous,tiskaus jne.
*klips*
Jup. Yöllä sanomiset ei varmaan oo tarttunu nauhalle, oli se siinä kunnossa, sammumisen rajamailla... Haa, saa pitää saman rähinän vielä kun töistä pääsen
(vitsi vitsi). Toivottavasti saa ees jotain aikaiseksi tänään, ja nyt sen on ainakin turha rutista mun salille lähdöstä.
Tikari, sääliksi käy sun poikaystävää vaikka onkin itse aiheuttanut ongelmansa. Ehkä sillä on kuitenkin itselläkin aika paska olo tuosta hyvästä, joten ei kai nyt sentään kannattais ihan älyttömästi "nalkuttaa" sille asiasta. *klips* Mä korvaan yleensä "pahat" tekoni viemällä hanini ulos syömään ja suorittamalla muutamia katumusharjoituksia kuten siivous,tiskaus jne.