Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Etätehtävät prkl :curs: Vettä sataa ja vituttaa. Ois ny vaan pysyny pakkasen puolella. Tekis mieli lähteä lenkillekin mutta ei tässä säässä. Ja tosiaan nämä saakelin koulutehtävät.

Läppäriä ei suostuttu huoltamaan takuuseen kun minulla ei ole kuittia. Käytettynä ostin...

SniffDaddy sanoi:

Miten vittu mä voisin olla sulle vihainen. :lol2:

Edit: Vittu, kun vituttaa, kun ei voi olla vittuuntunu! :curs:

Ero alkaa olla valmis (kaikki kamat muutettu). Nyt ei muuta kuin ei ole mitään tekemistä. Ei mitään intoa tehdä mitään, etsiä uutta seuraa tai mitään muutakaan. Koulussa käydään kuin robotti, tenttejä ensiviikollakin vain kaksi. Ei huvita lukea. Hyvä, että juuri ja juuri saa pidettyä dietin ja käytyä edes jotenkin salilla. Henk. koht. konkurssi kolkuttaa ovella. Vittu.

Ilmoitus: Tarjolla kyseenalaista seuraa naispuoleisille ihmisille. Sisäsiisti, kuntosalietiketin jotenkuten osaava. Tuleva kirurgi tarjolla. :david:

Vittuko siel o liukasta, salireissulla meinas lentää perseelleen mennessä ja tullessa...

Aimo sanoi:
Miten vittu mä voisin olla sulle vihainen. :lol2:

Edit: Vittu, kun vituttaa, kun ei voi olla vittuuntunu! :curs:

Toi on jo kaunista. :) Negaatioita niin paljon, että mä olen jo kypsää kauraa. :whip:

Tylsää... Läjäpäin olis tekemättömiä selkkareita etc... Näimmä läiskimus on tullut ystäväkseni :rolleyes:
Mulla olis paikka avoinna :whip::lle............ja miespuoliselle sellaiselle :D

Helmut Lotti - vittu kun meinaa lentää aina jokin esine telkkaria kohti kun tulee tuo Lottin levyn mainos. Tekis saatana omia biisejä eikä hoilais muiden tekeleitä, tai parempi ettei laulais ollenkaan.

susa sanoi:
No en minä nyt sitä ihan tarkoittanut :eek:, mutta etköhän keksi miten yhteyttä saa :D
Katohan, täällähän on Tunteita&Tuoksuja käynnissä! :D

Harmittaa liian pitkä työviikko, kun ei tänään perjantaina jaksa edes baariin lähteä.

Back
Ylös Bottom