Sniffari
Äitisi valinta
Aimo sanoi:Joku runkki turauttanut töissäyönä Audin kylkeen. Kuka tunnustaa? Saatana!
\o
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aimo sanoi:Joku runkki turauttanut töissäyönä Audin kylkeen. Kuka tunnustaa? Saatana!
Sama juttu, lotionit kuluu nopeemmin kun Jakilla...SniffDaddy sanoi:Vituttaa tuo pakkanen, kun kuivaa naama ja kädet aivan saatanasti.
SniffDaddy sanoi:

Aimo sanoi:Miten vittu mä voisin olla sulle vihainen. :lol2:
Edit: Vittu, kun vituttaa, kun ei voi olla vittuuntunu! :curs:
Negaatioita niin paljon, että mä olen jo kypsää kauraa. :whip:susa sanoi:Mulla olis paikka avoinna :whip::lle............ja miespuoliselle sellaiselle :D
TJJ sanoi:Ilmoitus: Tarjolla kyseenalaista seuraa naispuoleisille ihmisille. Sisäsiisti, kuntosalietiketin jotenkuten osaava. Tuleva kirurgi tarjolla.![]()
Niin mika tassa viela kestaa?susa sanoi:Mulla olis paikka avoinna :whip::lle............ja miespuoliselle sellaiselle :D
susa sanoi:![]()
Mutta miten bitit saadaan näkyviksi? :D
![]()

TJJ sanoi:Näkyviä bittejä on vip-kuvaosastolla..![]()
, mutta etköhän keksi miten yhteyttä saa :DKatohan, täällähän on Tunteita&Tuoksuja käynnissä! :Dsusa sanoi:No en minä nyt sitä ihan tarkoittanut, mutta etköhän keksi miten yhteyttä saa :D
susa sanoi:No en minä nyt sitä ihan tarkoittanut, mutta etköhän keksi miten yhteyttä saa :D

susa sanoi::thumbs: ja nyt ei sit vituta....... Tai kohta kuluu "v***u mä vihaan miehiä" :lol2: Että näin...