Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Big Evil sanoi:
No, kyllä sitä itsekin on parit treenit farkuilla vedetty, kun on verkkarit jääneet kotiin.

Kai olin sitten salikomediaa...

Eiköhän se pointti ollut kuitenkin siinä, että jos treenaa jokaisen treenin niissä baarikamppeissa, niin kieltämättä pistää ihmettelemään...

Mutta eipä enempää tästä. Toisista se on koomista, toisista ne farkut on paras treenivaate mitä on olemassa. Mitäpä näistä vääntämään sen kummemmin. Multa kuitenkin täydet viisi :david: :david: :david: :david: :david: , jokaiselle aina baarikamppeissa treenaavalle. ;)

Läppäri napsahti paskaksi eilen illalla. Ei mitään tietoa missä on vika, ei edes lähde käyntiin. Ei muuten haittaisi niin paljoa, mutta kun sen läpi on soiteltu ravintolakeikoilla, ja nyt menee tulot niistä, joten ei ole varaa korjata.

Kiva keli. Räntää sataa vaakasuoraan. Tosi mukavaa ajella fillarilla koululle ja takasin. Ja flunssakin paranee aivan perkeleen hyvin kun tuolla jäätyy. Syksy ja talvi on tosi hienoja asioita... NOT!!!!

Larzan sanoi:
Eiköhän se pointti ollut kuitenkin siinä, että jos treenaa jokaisen treenin niissä baarikamppeissa, niin kieltämättä pistää ihmettelemään...

Mutta eipä enempää tästä. Toisista se on koomista, toisista ne farkut on paras treenivaate mitä on olemassa. Mitäpä näistä vääntämään sen kummemmin. Multa kuitenkin täydet viisi :david: :david: :david: :david: :david: , jokaiselle aina baarikamppeissa treenaavalle. ;)

Jippii!!Mäkin bongasin tänään salilta farkuissa treenaavan jätkän.
Tämä kyseinen heppu oli vielä mustan vähemmistön edustaja,jolla housut olivat ainankin riittävän suuret ja ilmavat. :D
Kaippa tääkin kundi oli unohtanu treenivehkeet kotiin tai sitten katu-uskottavuus menee jos ei ole viiden miehen housut jalassa.. :david:

Jugetsi sanoi:
Jippii!!Mäkin bongasin tänään salilta farkuissa treenaavan jätkän.
Tämä kyseinen heppu oli vielä mustan vähemmistön edustaja,jolla housut olivat ainankin riittävän suuret ja ilmavat. :D
Kaippa tääkin kundi oli unohtanu treenivehkeet kotiin tai sitten katu-uskottavuus menee jos ei ole viiden miehen housut jalassa.. :david:
Eiks noilla tummaihosilla oo vitun isot reidet ku ne juokee poliiseja pakoo kokoaja? Siinhä reidet kasvaa iha HOMONA! Ni sillo pitää olla isot farkut..

Amis sanoi:
Eiks noilla tummaihosilla oo vitun isot reidet ku ne juokee poliiseja pakoo kokoaja? Siinhä reidet kasvaa iha HOMONA! Ni sillo pitää olla isot farkut..

Leffoissa ne on aina isoja ja lihaksikkaita. Mutta ainakin paikallisille saleille eksyy semmoisia ihmeellisiä kukkakeppejä. Sitten 2kg punttien kanssa heilutaan ja nauretaan peilikuvalle.

Ei sillä ettei valkonaamatkin osaisi järkätä salikomediaa tarvittaessa :kippis1:

kodari76 sanoi:
Leffoissa ne on aina isoja ja lihaksikkaita. Mutta ainakin paikallisille saleille eksyy semmoisia ihmeellisiä kukkakeppejä. Sitten 2kg punttien kanssa heilutaan ja nauretaan peilikuvalle.

Ei sillä ettei valkonaamatkin osaisi järkätä salikomediaa tarvittaessa :kippis1:
kyllä niitä lihaksikkaita neekereitä näkee ihan live elämässäkin. olin tuossa yks päivä oulun pyrkällä reenaamassa ja siellä oli aivan saatanan hyvä kroppainen naapuri reenaamassa. väänsi hauista 40kg kässäreillä(per käsi) ja jäbä itse painoi noin 80kg. kaikista eniten vitutti se kun menin neekerin kanssa porisemaan ja kysyin että kauanko hän on reenannut, hän sanoi reeni taustan oleva 1-1,5vuotta suunnilleen(aivan uskomaton kunto reeni taustaan nähden). todella mahtavan mallinen kaveri oli. vyötärö hartia suhde oli käsittämätön, en ole ikinä nähnyt niin kapeeta vyötäröä kenelläkään livenä. jäbällä oli farkut jalassa ja tank toppi päällä, kieltämättä aika huvittavan näky:)

neutraali sanoi:
kyllä niitä lihaksikkaita neekereitä näkee ihan live elämässäkin. olin tuossa yks päivä oulun pyrkällä reenaamassa ja siellä oli aivan saatanan hyvä kroppainen naapuri reenaamassa. väänsi hauista 40kg kässäreillä(per käsi) ja jäbä itse painoi noin 80kg. kaikista eniten vitutti se kun menin neekerin kanssa porisemaan ja kysyin että kauanko hän on reenannut, hän sanoi reeni taustan oleva 1-1,5vuotta suunnilleen(uskomaton kunto reeni taustaan nähden). todella mahtavan mallinen kaveri oli. vyötärö hartia suhde oli käsittämätön, en ole ikinä nähnyt niin kapeeta vyötäröä kenelläkään livenä. jäbällä oli farkut jalassa ja tank toppi päällä, kieltämättä aika huvittavan näky:)
Mäkään en oo ikinä nähny tän kaverin tekevän muutaku vähän ylätaljaa ja käsiä ja silti joka paikka kasvaa :itku:

tikkuniska sanoi:
Mäkään en oo ikinä nähny tän kaverin tekevän muutaku vähän ylätaljaa ja käsiä ja silti joka paikka kasvaa :itku:
joo, silloin se veti kans ylätaljaa yhdellä kädellä nuiden haukkareiden lisäksi :lol2:

OutOfShape sanoi:
:offtopic: Muistakaa, että kumpikin liike kuuluu kuuluisaan Ahnuldin kuusikkoon . Jollette Ahnuldia usko, uskokaa leveäharteista neekeriä. :rock:
neekerit on neekereitä(osa siis), se on sama millain reenaa niin kehittyy jos omaa hyvät geenit. se naapuri on hyvä esimerkki siitä. sillä oli muuten joku valkolainen "valmentajana" joka oli kyllä valovuosien päässä neekerin kunnosta vaikka varmasti oli reenannut paljon kauemmin:)

neutraali sanoi:
kyllä niitä lihaksikkaita neekereitä näkee ihan live elämässäkin. olin tuossa yks päivä oulun pyrkällä reenaamassa ja siellä oli aivan saatanan hyvä kroppainen naapuri reenaamassa. väänsi hauista 40kg kässäreillä(per käsi) ja jäbä itse painoi noin 80kg. kaikista eniten vitutti se kun menin neekerin kanssa porisemaan ja kysyin että kauanko hän on reenannut, hän sanoi reeni taustan oleva 1-1,5vuotta suunnilleen(aivan uskomaton kunto reeni taustaan nähden). todella mahtavan mallinen kaveri oli. vyötärö hartia suhde oli käsittämätön, en ole ikinä nähnyt niin kapeeta vyötäröä kenelläkään livenä. jäbällä oli farkut jalassa ja tank toppi päällä, kieltämättä aika huvittavan näky:)

Tekee se jalkojaki, ainaki joskus oon nähny uimahallilla sen tekevän. Tekee aina ihan vitun isoilla painoilla oli liike mikä tahansa, ainakaan mä en oo nähny ikinä että olis tehny pienemmillä painoilla pitempää sarjaa. On muuten kasvanu ihan vitusti kesän aikana. Kaverilla on kyllä aika unelmakroppa.

edit: se valkolainen(aahahahaaa) oli kait reenikaveri vaan, sillä se neemu neuvo sitä liikkeissä.

Timba79 sanoi:
:offtopic:

Mua jaksaa myös ihmetyttää nuo muutamat kohdalle sattuneet avautumiset tai mulkaisut noista painopakkalaitteiden tapeista. Meidän salilla kun ei ole edes sellaisia laitteita jossa olisi se ns. lisäpakka vaan ihan normaaleja painopakkoja. Mitä hiton merkitystä siellä voi olla, jääkö se tappi painoon x vai roikkuuko se vapaana siinä laitteen vieressä? Jokatapauksessa se tappi pitää ottaa käteen ja tökätä oikeaan koloon. Mä en vaan voi ymmärtää tätä asiaa.

/ :offtopic:

No, mä ainakin otan sen tapin pois siitä pakasta sen takia, et siitä voi vähän päätellä laitteen olevan vapaa.. Vähän sama kun palauttasit käsipainot hyllyyn, kun et enää tartte.. :)

neutraali sanoi:

Jees on muuten näkyilly siellä useampaan otteeseen... Jeesus niitä käsiä :kuola: **ttu että käy kateeks sen jätkän kunto! Ja ne isot painot :D
Mies teki rintaa ristikkäistaljassa semmosilla painoilla, et se oli sinkoamassa itseään kuuhun minä hetkenä hyvänsä, oli se hieno näky ku joutuu puolet energiasta käyttään paikoillaan pysymiseen... Mut asia meininki.

(Otti siis askeleen pari eteenpäin ennen ku alko veivaan rintaa, siitä tämä lentoonlähtö efekti)

Fat Rat sanoi:
Tekee se jalkojaki, ainaki joskus oon nähny uimahallilla sen tekevän. Tekee aina ihan vitun isoilla painoilla oli liike mikä tahansa, ainakaan mä en oo nähny ikinä että olis tehny pienemmillä painoilla pitempää sarjaa. On muuten kasvanu ihan vitusti kesän aikana. Kaverilla on kyllä aika unelmakroppa.

edit: se valkolainen(aahahahaaa) oli kait reenikaveri vaan, sillä se neemu neuvo sitä liikkeissä.
Ei ilmeisesti mikään kovin pitkä kaveri? Uimahallin salilla olen minäki sen joskus nähny, aivan tajuttoman kireä tavalliseksi treenaajaksi mutta niitä perusliikkeitä kuten maastaveto, penkki ja kyykky en ole nähnyt koskaan tekevän.. Joskus viime talvena siellä sen kans juttelin ja kyselin uteliaisuuttani painoakin, tais olla 70kg ja veti ylätaljassa (tai oikeastaan ylätaljakone) 120kg sarjaa niin täytyy miestä kunnioittaa :rock:

ex-tavis:) sanoi:
:( !Ikävä kuulla!...Eiköhän asiat kuitenkin järjestyne?

Tää kuuluisi iloiset asiat ketjuun, mut vastaan tänne.

Eli kyllä, asiat on sovittu 10 minsaa sitten, messengerin välityksellä :lol2:
3 päivää oltiin maksimaalisen vitutuksen alaisena, nyt helpotti !

Lunta ja pakkasta saatana :curs: ! Taas alkaa ½ vuoden helvetti, jess.

HYVÄ SUOMI!

:rock: w00! :rock:

Haluaisin tappaa henkilökohtaisesti kaikki ilmaston lämpenemistä hidastavat hipit.

Back
Ylös Bottom