Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

suortti sanoi:
Lunta ja pakkasta saatana :curs: ! Taas alkaa ½ vuoden helvetti, jess.

Oliskin lunta ja pakkasta. Vituttaa toi märkyys, sohjo, räntä yms. Toivotaan kaikki yhdessä, että tulis oikein kylmä talvi ja vähintään sellainen metri pari lunta.

Ruutiukko sanoi:
Oliskin lunta ja pakkasta. Vituttaa toi märkyys, sohjo, räntä yms. Toivotaan kaikki yhdessä, että tulis oikein kylmä talvi ja vähintään sellainen metri pari lunta.

Pakkasta on, mutta lunta kaivattais. Tylsää, kun on kylmä eikä lunta kuin siellä täällä ihan pikkuisen. Toivoo lumisadetta. :haart:
Ja sitten sen jälkeen lämpötila nollaan, että pääsee tekemään lumiukkoja ja -lyhtyjä. :nolo:

Niinkun jotakin vitutti jo jossain vaiheessa sama aihe, niin nyt mua on alkanut vituttaa se myös oikein vaan reilusti. Eli siis, vituttaa kun tredin nimeksi pitää laittaa "suuri ja virallinen...." tai pelkkä "virallinen...."!! :curs:

nigster sanoi:
Niinkun jotakin vitutti jo jossain vaiheessa sama aihe, niin nyt mua on alkanut vituttaa se myös oikein vaan reilusti. Eli siis, vituttaa kun tredin nimeksi pitää laittaa "suuri ja virallinen...." tai pelkkä "virallinen...."!! :curs:

Tuo vituttaa kyllä meikäläistäkin. Miksi VITUSSA sen pitää olla SUURI ja VIRALLINEN? Eikö ihan sellainen normithreadi kelpaa enää, hä?

training_day sanoi:
Niinkun jotakin vitutti jo jossain vaiheessa sama aihe, niin nyt mua on alkanut vituttaa se myös oikein vaan reilusti. Eli siis, vituttaa kun tredin nimeksi pitää laittaa "suuri ja virallinen...." tai pelkkä "virallinen...."!!

training_day sanoi:
Tuo vituttaa kyllä meikäläistäkin. Miksi VITUSSA sen pitää olla SUURI ja VIRALLINEN? Eikö ihan sellainen normithreadi kelpaa enää, hä?

:offtopic:

Itse käytän tuota virallisuutta lähinnä välttääkseni sekaannuksia ks. linkki:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=39995

Suurella taas yritän saada enemmän ihmisiä keskustelemaan asiasta, siten, että kaikki sanoisivat asiansa. Toimii parhaiten gallup-tyylisissä ketjuissa. Eli se on silkka mainoskikka.

Nalle2000 sanoi:
:offtopic:

Itse käytän tuota virallisuutta lähinnä välttääkseni sekaannuksia ks. linkki:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=39995

Suurella taas yritän saada enemmän ihmisiä keskustelemaan asiasta, siten, että kaikki sanoisivat asiansa. Toimii parhaiten gallup-tyylisissä ketjuissa. Eli se on silkka mainoskikka.

Mulla on kyllä sellainen tunne, että jos avaa threadin joka koskee aivastuksia niin KUKAAN ei sekoita sitä mihinkään muuhun :D

training_day sanoi:

sama,ei sen pitäs vituttaa mutta...
kun on ollaan olevinaan niin VIRALLISIA..en mä tiedä,joku siinä vaan ottaa päähän

VittuSaatana. Ostosreissu keskeytyi ihanasti kun perkele soikoon autonavaimet jäi sisälle kaaraan [ja vittu toinen kerta kolmen viikon sisällä ku joutuu soittaa kytät avaa ovea]. Meidän autossa on kuskin puolen lukko sellainen jänskä et sitä ei saa kunnolla avaimilla kiinni niin se pitää sulkea aina tavallisella tavalla nappi alas ja ovi kii... Aika riskialtista ja niinhän siinä taas kaupan pihassa säheltäessä kävi että sinne ne perkele jäi. Ekana ei ees meinannu kytät tulla, neuvoivat vaan puhelimessa miten avata ja Megamasa kävi K-Raudasta ostamassa sahanterän jolla varmaan se eka vitun tunti sitä rassattiin mut ei niin ei. Ja ulkonahan ei ollut kuin ihan törkeen kylmä...

Sit oli pakko soittaa uudelleen kytille et nyt vittu heti tänne saatana vai lähdetäänkö hakee vara-avaimia taksilla 70km päästä! Sitten ne kyl tulikin ja haha, ei meinannu nekää saada auki, joutui useilla vehkeillä ainakin 5-10min rassaa enneku aukes. Noh... Paras pelästyminen oli vielä siinä et kun mentii Prismaa ja tultii takas ni katottii et vittu nyt on autoki pöllitty! Vähä aikaa siinä pihas pyörittii ja mä melkee itkin jo niiden kaikkien autossa olleiden kauppakassien puolesta mis oli kasapäin joululahjoja mut sitten se olikin vaan eripaikassa mitä muistettii... Oli kyl vittumainen tunne hortoilla siel parkkipaikalla katse epätoivoisesti sitä autoa hakien...

Tähä pakolliset hymiöt :curs: :evil: :wall: :nolo: :lol2:

Vähän alkaa väsyttää opiskelu tältä erää (väsymys siis vitutuksen lähde), viikon sisään reilu 30 sivua palautettavia tehtäviä ja 10 ovarin edestä tenttejä takana.. huomisesta 4 ov tentistä vielä 400 sivua luettavana. Pää ollu viime päivät ihan jengalla, taidanpa lähteä taas lukusaliin. :(

Ärsyttää, kun olen joka ilta selailen pakkista vaik kuin myöhään ja aamulla en sit jaksa millään herätä. :jahas: Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. :rolleyes:

Mun fillari pöllittiin tossa kuukausi takaperin, ja odottelin että josko se palautettaisiin.. Mut löysin sitten sen, ja siitä oli heitetty venttiilit vit***n.. Noh, jätin fillarin odottamaan, että saan haettua pois sen.. Nyt siitä on sitten varastettu mun käsin maalaama etupyörä ja ketjut.. Toivottavasti nulkki joka on sen renkaan vieny, ei ole niin idiootti, että laittaa sen omaan fillariinsa maalaamatta sitä uudestaan :curs:

Vitun Elisan yhteydet perkele!!Mä luulin että oon ite jotain taas kämmänny tän koneen kanssa,mutta eikun Elisalla vähän tökkii..Ja asiakaspalveluunkin pääsi taas niin perkeleen helposti selvittämään ongelmaa. :curs:

Kun olin 14-15 vanha, niin mua häiriköi joku ällöttävä ukko. Häiriköi esim. tekstiviesteillä ja yritti lähennellä, jos näki mut jossain. Sain sen onneksi itse loppumaan ja olin jo unohtanut koko tuon jutun, mutta nyt se pedofiili käveli mua tunti sitten kaupungilla vastaan. :curs: Mä toivoin, ettei me enää koskaan nähtäis. Se ei tainnut onneksi enää tunnistaa mua. Siis mä en ole ajatellut kertaakaan tuota asiaa muutamaan vuoteen ja nyt se sitten palas mun mieleen. Ai perkele. :wall:

Olin tänään koulussa ja muutamat tyypit haukkuivat usaa tunnilla jonku englannin kuuntelun takia, huomasin olevani puutteessa, ainekirjoitus ei sujunu, isäpuoli mokas jonku sopimuksen mistä olis tullu hyvin rahaa, nyt iski päänsärky ja huimaa ihan pirusti.. Niin ja pitäis vielä laittaa ruokaa ja treenata :curs:

Otin influenssarokotteen ja sitten heräsi epäilys, voiko sitä enää tänään salille mennä? Kertokaapa te fiksummat asiasta tarkemmin tietävät.

Pitäis järjestää syksyn aikana kerääntyneet luentomuistiinpanot kansioon kun ne on lojunut pitkin hyllyjä tähän mennessä. Kaikki paperit on ihan sekaisin eikä niistä saa edes selvää, mihin kursiin kukin kuuluu, percele:wall:

Joku runkki turauttanut töissäyönä Audin kylkeen. Kuka tunnustaa? Saatana!

Back
Ylös Bottom