raipat sanoi:totaali repeeminen. :lol2: :lol2: :lol2:
Mitenköhän se fyysinenkunto liittyy paskan vertaa treenivaatetukseen. Älähän oo naurettava![]()
Ethän ottanut tuota tosissasi, ethän?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
raipat sanoi:totaali repeeminen. :lol2: :lol2: :lol2:
Mitenköhän se fyysinenkunto liittyy paskan vertaa treenivaatetukseen. Älähän oo naurettava![]()

MissEvilEve sanoi:Jahas. No isyystestiä ilman en mihinkään nimeäni kirjottaisi, tälläisenä pienenä vinkkinä.
niinpä. kumpa olisi oma valinta.. Vituttaa vaan niin prkleesti..MissEvilEve sanoi:En tahdo olla julma enkä ilkeä tällä kommentilla: Mielestäni on idiotismia, ääliömäisyyttä, raivostuttavan tyhmää, ajattelematonta jne jne negatiivisia adjektiiveja, että nainen tahallaan tiedostaen synnyttäisi lapsen entiselle kumppanilleen jos mahdollisuus on asia perua. Eri asia jos entinen tyttöystäväsi olisi jonkin sortin uskovainen ja uskonto kieltäisi abortin mutta tuosta pettämiskommentista päätellen uskonnollisuuteen sisältyvät asiat kuten yksiavioisuus ja uskollisuus eivät häntä suuremmin hetkauta.
Ja itse aihe: Minua vituttaa juuri tuollaiset ämmät ketkä vasten toisten ihmisten tahtoa pukaavat vahinkolapsia maailmaan näinollen pakottaen jostain 'isän' ja samalla kenties huonontaen oman lapsensa elämää jos/kun biologista isää ei voisi vittujakaan vähempää kiinnostaa. Itse en koskaan ikinä milloinkaan tieten tahtoen synnyttäisi tähän maailmaan lasta jolla ei ole ehjää perhettä ja biologinen isä paikalla haluamassa sitä lasta yhtä paljon kuin itsekin. [Mahdolliset leskeksi jäämiset tai myöhemmässä vaiheessa eroaminen ei nyt kuulu tähän, tosin eroakin vastaan taistelisin kynsin ja hampain, kuolemaa en tosin voi voittaa...]
Edittiä: Helvetin paljon kiitoksia että olen NAINEN... Kukaan ei koskaan voi pakosti tehdä minulle jälkeläisiä pitkin maailmaa, itse pääsen päättämään raskaana olemisista ja synnyttämisistä.Tässä asiassa säälin miehiä helvetisti]...
raipat sanoi:Mitenköhän se fyysinenkunto liittyy paskan vertaa treenivaatetukseen. Älähän oo naurettava![]()
raipat sanoi:Ei varmaan uskalla enää treenata kuin pakkispaita & puman verkkarit jalassa, ettei joku fiksu pakkislainen tule ilmiantamaan oudohkoa treenivaatetusta. Miettikää nyt hetki, ennen kuin postaatte jonkun treenivaatetuksesta. Farkut ei ehkä parhaimmat, mutta meneehän ne esim. rintapäivänä.
edit:
totaali repeeminen. :lol2: :lol2: :lol2:
kodari76 sanoi:Nyt taisi muuten löytyä se aikaisemmin mainittu iltapuku päällä treenaava. Sehän lukee pakkista :D
Larzan sanoi:Muuten olisi voinut osuakin, mutta kyllä raipat menee luokkaan kynikset verrattuna tähän hipposhallin farkkupenkkaajaan. Ainakin, jos raippamiehen profiilia katsoo...

Mä pistän paremmaks: yhet rinta/ojentajareenit tuli pari vuotta sitten vetästyä nahkahousut jalassa samasta syystä. Kelasin vaan, että jos mä lähen niitä hakemaan niin en tule kumminkaan takasin, sen verran se ylimääränen 1,5 tunnin reissaus ottaa pannuun. Kestin "onpa härski äijä"-katseet kuinBig Evil sanoi:No, kyllä sitä itsekin on parit treenit farkuilla vedetty, kun on verkkarit jääneet kotiin.
konsanaan.incubus sanoi:Isyystestin otan.. Mut 99% varma oon omasta isyydestä..
niinpä. kumpa olisi oma valinta.. Vituttaa vaan niin prkleesti..
Art Vandalay sanoi:jesss, auto korjattavana koko syyslomaviikon. Menee taas pari sataa sinne :curs:
Mutta mikä nyt kenellekin on sitten kallista..jtt1983 sanoi:Ajokortti lähti 4viikoks kuivuu :curs: Ja töissä olis vähän välttämätön toi kortti. Vittu just kun vaihdoin firmaa niin käy näin :itku: Nyt tuntuu taas menevän kaikki päin vittua! :wall:
:wall:GoA sanoi:Oli aamulla viisaudenhamppaan poisto. Se sujui yllättävän hyvin mutta nyt alkaa olemaan jo vitunmoinen nälkä ja pystyy syömään vaan kiettoja joita ei tartte pureskella. pitäskö miehen elää tällläsellä muka?