Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

MissEvilEve sanoi:
Jahas. No isyystestiä ilman en mihinkään nimeäni kirjottaisi, tälläisenä pienenä vinkkinä.

Isyystestin otan.. Mut 99% varma oon omasta isyydestä..
MissEvilEve sanoi:
En tahdo olla julma enkä ilkeä tällä kommentilla: Mielestäni on idiotismia, ääliömäisyyttä, raivostuttavan tyhmää, ajattelematonta jne jne negatiivisia adjektiiveja, että nainen tahallaan tiedostaen synnyttäisi lapsen entiselle kumppanilleen jos mahdollisuus on asia perua. Eri asia jos entinen tyttöystäväsi olisi jonkin sortin uskovainen ja uskonto kieltäisi abortin mutta tuosta pettämiskommentista päätellen uskonnollisuuteen sisältyvät asiat kuten yksiavioisuus ja uskollisuus eivät häntä suuremmin hetkauta.

Ja itse aihe: Minua vituttaa juuri tuollaiset ämmät ketkä vasten toisten ihmisten tahtoa pukaavat vahinkolapsia maailmaan näinollen pakottaen jostain 'isän' ja samalla kenties huonontaen oman lapsensa elämää jos/kun biologista isää ei voisi vittujakaan vähempää kiinnostaa. Itse en koskaan ikinä milloinkaan tieten tahtoen synnyttäisi tähän maailmaan lasta jolla ei ole ehjää perhettä ja biologinen isä paikalla haluamassa sitä lasta yhtä paljon kuin itsekin. [Mahdolliset leskeksi jäämiset tai myöhemmässä vaiheessa eroaminen ei nyt kuulu tähän, tosin eroakin vastaan taistelisin kynsin ja hampain, kuolemaa en tosin voi voittaa...]

Edittiä: Helvetin paljon kiitoksia että olen NAINEN... Kukaan ei koskaan voi pakosti tehdä minulle jälkeläisiä pitkin maailmaa, itse pääsen päättämään raskaana olemisista ja synnyttämisistä. :worship: Tässä asiassa säälin miehiä helvetisti]...
niinpä. kumpa olisi oma valinta.. Vituttaa vaan niin prkleesti..

Vittu mua vituttaa ravintolan tiskijukat tai tämä nykyisin omaksuttu ravintolan musiikillinen linja, josta ei poiketa.

Me järjestettiin mustabileet. Tarkoitus pukeutua mustaan, kuunnella rankempaa musaa ja pitää hauskaa. Tämä kun järjestettiin tiistai-iltana, niin ajateltiin, että homma voisi toimiakin. Porukkaa tuli paikalle ihan ok määrä jos ajattelee, että on tiistai. Kuitenkin DJ soittaa vain rappia, lattaripoppia ja poppia. Vaikka lähes koko raflan asiakaskunta käy vuorotellen pyytämässä sitä teemassa luvattua mustaa musiikkia niin sitä ei soiteta, koska se ei kuulu ravintolan "linjaan".

Siis mikä ihmeen imago tai linja -buumi nyt on menossa? Miksi pari vuotta sitten vielä yökerhoissa soitettiin sitä musiikkia mitä pyydettiin? Nyt ei. Pelkääkö ne jotain maineen menetystä jos järjestetään teemabileet? Entä raflojen omat teemabileet? En vaan ymmärrä... ehkä joku DJ osaisi vastata.

raipat sanoi:
Mitenköhän se fyysinenkunto liittyy paskan vertaa treenivaatetukseen. Älähän oo naurettava :david:

Nyt taisi muuten löytyä se aikaisemmin mainittu iltapuku päällä treenaava. Sehän lukee pakkista :D

edit: käsi ylös muuten kuka on tunnistanut itsensä näistä salikomedia jutuista? Onko joku bongattu? Onko penkattu farkut jalassa?

raipat sanoi:
Ei varmaan uskalla enää treenata kuin pakkispaita & puman verkkarit jalassa, ettei joku fiksu pakkislainen tule ilmiantamaan oudohkoa treenivaatetusta. Miettikää nyt hetki, ennen kuin postaatte jonkun treenivaatetuksesta. Farkut ei ehkä parhaimmat, mutta meneehän ne esim. rintapäivänä.

edit:

totaali repeeminen. :lol2: :lol2: :lol2:
Mitenköhän se fyysinenkunto liittyy paskan vertaa treenivaatetukseen. Älähän oo naurettava :david:

Heh, taisi sattua arkaan paikkaan. :whip:

Eihän treenivaatetus suoraan mitään kunnosta kerro, mutta jotenkin tulee mieleen, että jos treenaa kovaa ja muuten panostaa treeniin tosissaan, ei tee ehkä treenejään baarivaatetuksessa... ;)

Farkut ei IMO kuulu salille, kuten ei välttämättä tuulipuvut ja salihousut baariin.

kodari76 sanoi:
Nyt taisi muuten löytyä se aikaisemmin mainittu iltapuku päällä treenaava. Sehän lukee pakkista :D

Muuten olisi voinut osuakin, mutta kyllä raipat menee luokkaan kynikset verrattuna tähän hipposhallin farkkupenkkaajaan. Ainakin, jos raippamiehen profiilia katsoo...

Larzan sanoi:
Muuten olisi voinut osuakin, mutta kyllä raipat menee luokkaan kynikset verrattuna tähän hipposhallin farkkupenkkaajaan. Ainakin, jos raippamiehen profiilia katsoo...

niii-i. ja syntynyt joulukuussa -90. eli kyllä ton nyt vielä ymmärtää. :D

Edit: pakko oli viel heittää :david:

a) Eka reeni kahden viikon flunssan jälkeen ja sarjapainot tippunut n. 15%:wall:

b) Salilla oli joku saatanan teinisankari, joka reenas biitsitamineet päällä ja paljain jaloin. Kyllä teki mieli tiputtaa 25kg kiekko varpaille.

c) Sataa lunta, tuulee ja on pirun liukasta, vitun talvi.

Ajokortti lähti 4viikoks kuivuu :curs: Ja töissä olis vähän välttämätön toi kortti. Vittu just kun vaihdoin firmaa niin käy näin :itku: Nyt tuntuu taas menevän kaikki päin vittua! :wall:

No, kyllä sitä itsekin on parit treenit farkuilla vedetty, kun on verkkarit jääneet kotiin.

Kai olin sitten salikomediaa...

Big Evil sanoi:
No, kyllä sitä itsekin on parit treenit farkuilla vedetty, kun on verkkarit jääneet kotiin.
Mä pistän paremmaks: yhet rinta/ojentajareenit tuli pari vuotta sitten vetästyä nahkahousut jalassa samasta syystä. Kelasin vaan, että jos mä lähen niitä hakemaan niin en tule kumminkaan takasin, sen verran se ylimääränen 1,5 tunnin reissaus ottaa pannuun. Kestin "onpa härski äijä"-katseet kuin :david: konsanaan.

Vitun flunssa. Kohta viikon treenitauko tän takia. Kurkku on koko ajan sen verran kipeä ettei uskalla punttaamaan lähteä ja nenä vuotaa kuin lampaan perse. Se hyvä puoli on että on ainakin aikaa lukea tentteihin, paitsi että nytkin surffailen täällä....

incubus sanoi:
Isyystestin otan.. Mut 99% varma oon omasta isyydestä..

niinpä. kumpa olisi oma valinta.. Vituttaa vaan niin prkleesti..

Vitun naiset. Osanottoni sun puolesta. Laitoin joskus just tosta aiheesta threadin kun lähipiiriin kopsahti samanlainen tapaus. Vittu missä on se tasa-arvo? Muumi mamman mielestä ei nainen nykyisin tarvitse miestä siihen lapsen isäksi, koska se lämmin suhde lapseen syntyy jo kohdussa.. Vittu! :wall:

Ai niin. Tulin tänne koska opinnäytetyö EI VITTU edisty yhtään! Tällä tahdilla valmistun joskus vuonna 2010. :wall:

Oli aamulla viisaudenhamppaan poisto. Se sujui yllättävän hyvin mutta nyt alkaa olemaan jo vitunmoinen nälkä ja pystyy syömään vaan kiettoja joita ei tartte pureskella. pitäskö miehen elää tällläsellä muka?

Art Vandalay sanoi:
jesss, auto korjattavana koko syyslomaviikon. Menee taas pari sataa sinne :curs:

Jos auto on korjattavana viikon ja se tulee maksamaan pari sataa, niin halvalla pääset. Ja ainakin sillon, kun meidän autoon tehdään remonttia, niin pari sataa ei välttämättä/todennäköisesti edes riitä.. :rolleyes: Mutta mikä nyt kenellekin on sitten kallista..

jaa..ite kyllä nyysin treenaan ohuissa polviin ylettyvissä farkku shortseissa..(uskallan sentään myöntää sen) koska edelliset verkkarit alko mennä liian pieniks ja ne jäi jalkojen hikoillessa inhottavasti reisiin kiinni. tarkotuksena ois hankkii jotkut meshit tai vastaavat kunhan vähän ylimääräistä vaan saa.
ne farkut on paljon mukavemmat, kuin edelliset verkkarit ja kyllä niissä pystyy tekemään kyykyt sunmuut ihan normaalisti ja kovaa.. :thumbs:

jtt1983 sanoi:
Ajokortti lähti 4viikoks kuivuu :curs: Ja töissä olis vähän välttämätön toi kortti. Vittu just kun vaihdoin firmaa niin käy näin :itku: Nyt tuntuu taas menevän kaikki päin vittua! :wall:

Eikös tuota aikaa pysty anomaan pienemmäksi, jos työnantaja todistaa sinun tarvitsevan työssäsi korttia? Ainakin kerran yhdellä tutulla kuukauden kortittomuus saatiin lyhennettyä puoleen, kun äijä tarvitsi ajella töisssä..

Edit: Mun vitutus on jo alkanut hävitä hiljalleen, mutta neljän aikaan aamulla vitutus oli helvetillinen. Heräsin siihen, että nenästä valuu jotain mitä luulin rääksi ja kirosin, että nyt se flunssa taas tulee. Tavaraa tuli kuin vesihanasta ja menin sitten vessaan niistämään nenää. Olin järkyttyä, kun näin itseni peilistä. Olin ihan verinen. Eli sieltä nenästä tulikin kunnolla verta. :curs: Ja voitte uskoa, että tyyny ja lakanatkin oli veressä. :wall: Mulla on nenäverenvuotoja ehkä kerran viidessä vuodessa ja nytkin sitten tosi sopivaan aikaan tuli toi. :wall: Eihän siinä muu auttanu, kun alkaa pesemään verisiä lakanoita vaikka kuinka nukutti. :zzzz: :wall:

GoA sanoi:
Oli aamulla viisaudenhamppaan poisto. Se sujui yllättävän hyvin mutta nyt alkaa olemaan jo vitunmoinen nälkä ja pystyy syömään vaan kiettoja joita ei tartte pureskella. pitäskö miehen elää tällläsellä muka?

Ei muuta ku protskua ja maltoa sheikkeriin ja naamaan - nestemmäistä ja kylmää!

Ei se energia ole ongelmana vaan se kiinteän ruuan puute. Nyt sain vedettyä 600 g keittoa masuun, ei pahemmin täytä ja kusellä käymisen jälkeen uudelleen nälkä.

Back
Ylös Bottom